Komunikaty PR

Galeria Bocheńska dezynfekuje non stop powietrze w obiekcie

2020-12-04  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Bardyszewski
PR consultants

Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl

Galeria Bocheńska wdrożyła technologię Sterylis, która pozwala bezpiecznie dezynfekować powietrze non stop, kiedy w obiekcie przebywają klienci. Zastosowane urządzenia emitują promieniowanie UV-C w dawce, która pozwala zniszczyć najnowszego koronawirusa oraz wiele innych patogenów znajdujących się w powietrzu.

Kilkanaście urządzeń do dezynfekcji stale oczyszcza powietrze w kluczowych punktach Galerii Bocheńskiej. Powietrze jest dezynfekowane w sklepach i lokalach usługowych oraz gastronomicznych, np. w delikatesach, aptece, u fryzjera, w restauracji czy cukierni oraz w przestrzeniach ogólnodostępnych.

- Czynnie niszczymy źródła infekcji na terenie obiektu, żeby zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientom w czasie zakupów i personelowi w trakcie pracy - mówi Dominika Krawczyk, dyrektora Galerii Bocheńskiej. - Urządzenia do dezynfekcji powietrza pracują non stop w sposób całkowicie bezpieczny dla ludzi. Wykorzystaliśmy sprawdzone urządzenia Sterylis, które są stosowane na stacjach jednego z dużych koncernów paliwowych.

Galeria Bocheńska walczy z drobnoustrojami przy użyciu technologii wywodzącej się z medycyny. Urządzenia zapewniają 2-stopniową filtrację powietrza i dezynfekcję promieniowaniem UV-C o długości fali 254 nanometrów - najskuteczniejszej w walce z patogenami. Sterylis emituje dawkę UV-C wystarczającą do zniszczenia koronawirusa. Została ona wyznaczona w badaniach przeprowadzonych w tym roku przez amerykański Boston University.

Filtrowanie i dezynfekcja powietrza to część właściwości urządzeń zastosowanych w Galerii Bocheńskiej. Oprócz wersji operującej promieniowaniem UV-C działają tam również urządzenia z trybem ozonowania. To funkcja, która pozwala na sterylizację powierzchni, w tym trudno dostępnych, w godzinach nocnych.  

Urządzenia Sterylis BASIC, które m.in. zastosowała Galeria Bocheńska posiadają atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowego Zakładu Higieny i laboratoryjnie zmierzone bezpieczeństwo w zakresie UV-C. Technologia przeszła również badania w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego i jest stosowana m.in. w prywatnych i publicznych szpitalach, przychodniach zdrowia i gabinetach lekarskich, punktach handlowych, sieciach paliw czy zakładach przemysłowych.

Galeria Bocheńska to kompleks handlowo-gastronomiczny, usytuowany przy bocheńskim rynku. Działa od 2015 roku w pieczołowicie odrestaurowanym obiekcie zlokalizowanym w ścisłym centrum Bochni. 

Więcej: 
www.galeriabochenska.pl 
www.sterylis.com 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Unijne przepisy zwiększą bezpieczeństwo inwestycji w kryptowaluty. Nowe regulacje mają uporządkować rynek

Wprowadzona przez Unię Europejską regulacja Markets in Crypto-Assets (MiCA) to pierwsza na świecie duża próba regulacyjna, która ma wprowadzić standaryzację i bezpieczeństwo do branży kryptowalut. Według założeń nowe przepisy mają uporządkować rynek i stanowić pierwszy krok do dogonienia Stanów Zjednoczonych. Nie brakuje jednak przeciwników takiej próby, którzy ostrzegają, że regulacje nie tylko nie spełnią swojej funkcji, ale mogą de facto zahamować rozwój kryptowalut w Europie.

Edukacja

Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce

Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.

Prawo

Zmieni się definicja mobbingu. Nowe prawo da skuteczniejsze narzędzia ochrony nękanym pracownikom

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej chce uprościć prawną definicję mobbingu. Dodatkowo opracowywana nowelizacja przepisów ma nałożyć nowe obowiązki na pracodawców, których celem będzie określenie zasad przeciwdziałania mobbingowi i to na poziomie regulaminu pracy lub innych wewnętrznych regulacji. Dzięki któremu podwładni będą bardziej świadomi swoich praw i będą mogli lepiej reagować na przypadki ich łamania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.