Komunikaty PR

Galeria Grafitt z wolnymi powierzchniami – lokalizacja dla Twojego biznesu szyta

2021-01-13  |  01:00
Biuro prasowe

Na sukces biznesu składa się kilka czynników, wśród nich trafiony pomysł, dobra lokalizacja punktu usługowo-handlowego oraz gwarancja wygodnego parkingu czy rozbudowanej sieci komunikacyjnej dla klientów. Cechy te łączy w sobie Galeria Grafitt, centrum handlowe położone w sercu Zielonej Góry, przy ulicy Boh. Westerplatte, która otwiera się na Twój biznes, oferując wolne powierzchnie.

Galeria Grafitt to kompaktowy obiekt handlowy, zapewniający wygodne i kameralne zakupy w sercu miasta, dopasowany formatem do wymagań lokalnych społeczności. Właśnie dlatego w portfolio galerii można znaleźć nie tylko znane marki, jak Partizia Aryton, Hexeline czy Knap, ale również salony należące do osób blisko związanych z województwem lubuskim. Budowanie poczucia lokalności oraz rozpoznawalności lokalnych przedsiębiorców to jedna z kluczowych misji przyjętych przez Galerię Grafitt, stąd też właściciele zachęcają do najmu wolnych przestrzeni przez aktywnie działających Zielonogórzan. – Aktualnie w ofercie posiadamy lokale usługowe o powierzchni od 36,4 do 310 m2 znajdujące się zarówno na parterze, jak i piętrze oraz wyspę o powierzchni 8 m2.  Różnorodność metraży pozwala na zaadaptowanie tych powierzchni na wiele sposobów. Świetnie sprawdzą się w nich kameralne butiki, zakład kosmetyczny, fryzjerski, ale także punkty bankowe, czy ksiągowe – podkreśla Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.

Galeria Grafitt położona jest w centrum głównego traktu komunikacyjnego Zielonej Góry, a to oznacza, że w jej okolicy każdego dnia przechodzi lub przejeżdża tysiące mieszkańców i osób podróżujących w celach biznesowych. Dobra siatka połączeń gwarantowana przez komunikację miejską zapewnia łatwy dojazd centrum handlowego względu na porę dnia. Dodatkowo na terenie kompleksu handlowego znajduje się funkcjonalny parking, co gwarantuje zmotoryzowanym klientom szybkie znalezienie miejsca parkingowego. – Zakupy w naszej Galerii robią nie tylko Zielonogórzanie, ale też osoby z pobliskich miejscowości i turyści, bowiem ulica Bohaterów Westerplatte to jeden z najważniejszych szlaków komunikacyjnych. Obecność w takim miejscu jest więc dużą szansą na powodzenie dla każdego rodzaju działalności – zauważa Sylwia Biegaj.

Zainteresowani szczegółami wynajmu powierzchni w Galerii Grafitt mogą kontaktować się z biurem mailowo: biuro@grafitt.com lub telefonicznie pod numerem 605 48 88 77.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.