Komunikaty PR

Galeria Krakowska z nowymi butikami marek premium

2021-06-02  |  12:33
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Wiosenno-letni sezon w Galerii Krakowskiej upływa pod znakiem nowości. Oferta największej Galerii w centrum Krakowa została wzbogacona o salony marek premium: Pinko, Hexeline oraz słynącej z personalizowanej biżuterii Lilou.

Galeria Krakowska rozwija segment premium. Do grona najemców dołączyły trzy znane i pożądane na całym świecie marki: włoskie Pinko oraz rodzime Hexeline i Lilou. Cieszy nas fakt, że tak prestiżowe i rozpoznawalne marki otworzyły swoje salony właśnie teraz w Galerii Krakowskiej, doceniając tym samym naszą silną pozycję wśród centrów handlowych w Krakowie – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej. Dysponujemy jedną z największych ofert modowych w regionie, którą teraz, dzięki nowo pozyskanym markom, jeszcze bardziej wzmacniamy. Świadczy to o dużym zaufaniu ze strony sieci handlowych wobec Galerii Krakowskiej – dodaje Jarosław Szymczak.

Wystrój butiku Lilou z atelier o powierzchni 60 mkw. idealnie współgra z estetyką i filozofią marki. Eleganckie, klimatyczne i stylowe wnętrze to doskonałe otoczenie dla wyjątkowych emocji, z jakimi kojarzy się Lilou. W butiku w Galerii Krakowskiej klienci znajdą kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. W butiku znajduje się atelier – pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów.

Powierzchnia salonu Pinko wynosi 50 mkw., a sam design nawiązuje do najnowszego konceptu włoskiej marki. Bambusy z charakterystycznymi, kontrastującymi liśćmi ozdabiają salon i pozwalają na jeszcze bardziej atrakcyjną prezentację kultowych torebek LOVE BAG. Oprócz nich klienci znajdą tu najnowszą kolekcję wiosna-lato 2021, a wśród niej długie sukienki i spódnice maxi w przewiewnych i luźnych krojach. Paleta składająca się z neutralnych i naturalnych kolorów łączy się z ziemistymi i wodnistymi tonami, tworząc dynamiczną harmonię.

W salonie Hexeline klientki znajdą ubrania i dodatki z najwyższej jakości materiałów. Klasyczne wzory i ponadczasowe kroje tworzą kwintesencję kobiecej elegancji. Butik polskiej marki, dedykowanej kobietom sukcesu, ma 90 mkw. powierzchni. Został urządzony w minimalistycznym i eleganckim stylu, spójnym z całą koncepcją dynamicznie rozwijającej się marki.

Wszystkie nowe salony (Lilou, Pinko, Hexeline) znajdują się na poziomie 0 w Galerii Krakowskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:25

Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności

Sieć sklepów Żabka jest zawsze blisko lokalnych społeczności, czując się ich częścią, a jej franczyzobiorcy chcą mieć realny wpływ na poprawę jakości życia w swoim
Handel Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji
2024-09-26 | 11:00

Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji

Innowacje w obszarze płatności cyfrowych redefiniują funkcjonowanie branży HoReCa (Hotele, Restauracje, Catering). W sektorze hotelarskim, gastronomicznym i cateringowym, który rozwija
Handel COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
2024-09-26 | 10:30

COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów

System kaucyjny w Polsce zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Zbiórka opakowań ma przyczynić się do ochrony środowiska poprzez realizację założeń gospodarki obiegu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.