Komunikaty PR

Galeria Młociny zabiera klientów do renesansowego miasteczka

2024-09-12  |  13:30
Biuro prasowe

Galeria Młociny zabiera klientów do renesansowego miasteczka

Mandoria Miasto Przygód, czyli całoroczny park rozrywki, nowym partnerem Galerii Młociny. Centrum handlowe poszerza swoje portfolio akcji prosprzedażowych, zgodnie ze strategią marketingową „nagradzania klientów podwójnie”. Warszawska galeria rozszerza ofertę nagród, które można otrzymywać w zamian za zakupy przez cały rok.

Galeria Młociny od początku swojej działalności stawia na łączenie oferty handlowej z różnorodnymi formami rozrywki. Poza szeroką infrastrukturą rozrywkową, którą centrum handlowe oferuje na miejscu w Warszawie, dla klientów dostępne są także cykliczne akcje prosprzedażowe. W zamian za zakupy mogą otrzymać nagrody, w tym bilety wstępu do różnych parków rozrywki. Do tej pory Galeria Młociny współpracowała już m.in. z parkiem wodnym Suntago, parkiem rozrywki Majaland czy Farmą Iluzji.

Nowe partnerstwo z Mandorią jest dla nas niezwykle istotne, ponieważ po raz kolejny odpowiadamy wprost na oczekiwania gości. Klienci w naszych badaniach wskazywali kolejne miejsca, które chcieliby odwiedzić dzięki możliwości wygrania wejściówek w akcjach Galerii Młociny – wśród nich pojawiała się Mandoria wskazuje Artur Maćkowiak, Marketing Manager w Galerii Młociny.  

Mechanizm wszystkich akcji prosprzedażowych w Galerii Młociny jest podobny. Tym razem trwa ona od poniedziałku do czwartku, a klienci Galerii Młociny mogą zdobyć bilet do rodzinnego parku rozrywki kompletując paragony za zakupy o łącznej wartość min. 300 zł. Minimalna wartość każdego paragonu to 30 zł. Dodatkowo organizatorzy przewidzieli mniejsze nagrody w postaci lodów, które można otrzymać już po okazaniu paragonu na 50 zł łącznie.

Partnerstwo między Galerią Młociny a parkiem rozrywki Mandoria otwiera przed nami nowe, ekscytujące możliwości. Współpraca z tak popularnym miejscem umożliwia nam dotarcie do szerokiego grona odwiedzających, co przekłada się na skuteczną promocję naszej oferty i zachęcenie nowych gości do odwiedzenia Miasta Przygód – mówi Daniel Zieliński, Wiceprezes Zarządu Parku Rozrywki Mandoria i dodaje: Partnerstwo pozwala Galerii Młociny na wprowadzenie wyjątkowej promocji, która przynosi realne korzyści przede wszystkim klientom warszawskiego centrum.

Nowe partnerstwo doskonale wpisuje się w strategię centrum, które dąży do umacniania swojej pozycji jako nowoczesnego miejsca spotkań, zabawy i odpoczynku. Nagradzanie klientów za zakupy jest jednym z elementów lojalizacji odwiedzających i przyciągania konsumentów z kolejnych stref catchmentowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.