Galeria Młociny zabiera klientów do renesansowego miasteczka
Galeria Młociny zabiera klientów do renesansowego miasteczka
Mandoria Miasto Przygód, czyli całoroczny park rozrywki, nowym partnerem Galerii Młociny. Centrum handlowe poszerza swoje portfolio akcji prosprzedażowych, zgodnie ze strategią marketingową „nagradzania klientów podwójnie”. Warszawska galeria rozszerza ofertę nagród, które można otrzymywać w zamian za zakupy przez cały rok.
Galeria Młociny od początku swojej działalności stawia na łączenie oferty handlowej z różnorodnymi formami rozrywki. Poza szeroką infrastrukturą rozrywkową, którą centrum handlowe oferuje na miejscu w Warszawie, dla klientów dostępne są także cykliczne akcje prosprzedażowe. W zamian za zakupy mogą otrzymać nagrody, w tym bilety wstępu do różnych parków rozrywki. Do tej pory Galeria Młociny współpracowała już m.in. z parkiem wodnym Suntago, parkiem rozrywki Majaland czy Farmą Iluzji.
– Nowe partnerstwo z Mandorią jest dla nas niezwykle istotne, ponieważ po raz kolejny odpowiadamy wprost na oczekiwania gości. Klienci w naszych badaniach wskazywali kolejne miejsca, które chcieliby odwiedzić dzięki możliwości wygrania wejściówek w akcjach Galerii Młociny – wśród nich pojawiała się Mandoria – wskazuje Artur Maćkowiak, Marketing Manager w Galerii Młociny.
Mechanizm wszystkich akcji prosprzedażowych w Galerii Młociny jest podobny. Tym razem trwa ona od poniedziałku do czwartku, a klienci Galerii Młociny mogą zdobyć bilet do rodzinnego parku rozrywki kompletując paragony za zakupy o łącznej wartość min. 300 zł. Minimalna wartość każdego paragonu to 30 zł. Dodatkowo organizatorzy przewidzieli mniejsze nagrody w postaci lodów, które można otrzymać już po okazaniu paragonu na 50 zł łącznie.
– Partnerstwo między Galerią Młociny a parkiem rozrywki Mandoria otwiera przed nami nowe, ekscytujące możliwości. Współpraca z tak popularnym miejscem umożliwia nam dotarcie do szerokiego grona odwiedzających, co przekłada się na skuteczną promocję naszej oferty i zachęcenie nowych gości do odwiedzenia Miasta Przygód – mówi Daniel Zieliński, Wiceprezes Zarządu Parku Rozrywki Mandoria i dodaje: Partnerstwo pozwala Galerii Młociny na wprowadzenie wyjątkowej promocji, która przynosi realne korzyści przede wszystkim klientom warszawskiego centrum.
Nowe partnerstwo doskonale wpisuje się w strategię centrum, które dąży do umacniania swojej pozycji jako nowoczesnego miejsca spotkań, zabawy i odpoczynku. Nagradzanie klientów za zakupy jest jednym z elementów lojalizacji odwiedzających i przyciągania konsumentów z kolejnych stref catchmentowych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.