Komunikaty PR

Galeria Zaspa otwarta od 4 maja

2020-05-05  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą centra handlowe. Od poniedziałku wszystkie sklepy w Galerii Zaspa, z wyłączeniem salonu fryzjerskiego, kosmetycznego i klubu fitness,  będą więc otwarte. Klienci idąc na zakupy, muszą jednak pamiętać o kilku ważnych i obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.

W związku ze stanem epidemicznym obowiązującym w naszym kraju i rozporządzeniem Ministra Zdrowia, w życie wprowadzonych zostało wiele restrykcji. W Galerii Zaspa nadal nieczynne będą klub fitness oraz salon fryzjerski i kosmetyczny. W dalszym ciągu działać będzie Domino’s Pizza i Cukiernia Sowa, jednak podobnie jak do tej pory, tylko w opcji zamówień na wynos lub z dowozem do domu. Na terenie pasażu handlowego nie można spożywać posiłków ani zakupionych produktów. Nową zasadą skierowaną do zmotoryzowanych Klientów jest też parkowanie samochodu na co drugim miejscu.

Galeria Zaspa przypomina również, że we wszystkich lokalach obowiązują zasady obecności 1 osoby na 15 mkw., zachowania odpowiedniego dystansu od drugiej osoby (2 metry) oraz w miarę możliwości stosowania płatności bezgotówkowych (karta płatnicza, telefon, smartwatch, BLIK). Wszyscy klienci zobligowani są także do stosowania jednorazowych rękawiczek, częstego mycia rąk oraz korzystania z płynu odkażającego dostępnego w sklepach i toaletach. Każda osoba przebywająca w galerii, musi też mieć zakryte usta i nos. Maseczki ochronne będzie można dokupić w Aptece DOZ zlokalizowanej na poziomie 0 w pawilonie zewnętrznym.  

Od poniedziałku większość sklepów w Galerii Zaspa otwartych będzie w standardowych godzinach 09:00-21:00, sklep Intermarche od 6:00 do 22:00. Informacje na temat ewentualnych zmian dostępne będą na stronie internetowej www.galeriazaspa.pl oraz na fanpage’u na Facebooku. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:45

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński
Handel Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
2024-09-30 | 12:05

Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce

Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz
Handel Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
2024-09-30 | 10:00

Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej

Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki

Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.

Farmacja

Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki

Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.

DlaWas.info

Farmacja

Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE

Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.