Galeria Zaspa otwarta od 4 maja
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą centra handlowe. Od poniedziałku wszystkie sklepy w Galerii Zaspa, z wyłączeniem salonu fryzjerskiego, kosmetycznego i klubu fitness, będą więc otwarte. Klienci idąc na zakupy, muszą jednak pamiętać o kilku ważnych i obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.
W związku ze stanem epidemicznym obowiązującym w naszym kraju i rozporządzeniem Ministra Zdrowia, w życie wprowadzonych zostało wiele restrykcji. W Galerii Zaspa nadal nieczynne będą klub fitness oraz salon fryzjerski i kosmetyczny. W dalszym ciągu działać będzie Domino’s Pizza i Cukiernia Sowa, jednak podobnie jak do tej pory, tylko w opcji zamówień na wynos lub z dowozem do domu. Na terenie pasażu handlowego nie można spożywać posiłków ani zakupionych produktów. Nową zasadą skierowaną do zmotoryzowanych Klientów jest też parkowanie samochodu na co drugim miejscu.
Galeria Zaspa przypomina również, że we wszystkich lokalach obowiązują zasady obecności 1 osoby na 15 mkw., zachowania odpowiedniego dystansu od drugiej osoby (2 metry) oraz w miarę możliwości stosowania płatności bezgotówkowych (karta płatnicza, telefon, smartwatch, BLIK). Wszyscy klienci zobligowani są także do stosowania jednorazowych rękawiczek, częstego mycia rąk oraz korzystania z płynu odkażającego dostępnego w sklepach i toaletach. Każda osoba przebywająca w galerii, musi też mieć zakryte usta i nos. Maseczki ochronne będzie można dokupić w Aptece DOZ zlokalizowanej na poziomie 0 w pawilonie zewnętrznym.
Od poniedziałku większość sklepów w Galerii Zaspa otwartych będzie w standardowych godzinach 09:00-21:00, sklep Intermarche od 6:00 do 22:00. Informacje na temat ewentualnych zmian dostępne będą na stronie internetowej www.galeriazaspa.pl oraz na fanpage’u na Facebooku.
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.