Komunikaty PR

Galeria Zaspa otwarta od 4 maja

2020-05-05  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą centra handlowe. Od poniedziałku wszystkie sklepy w Galerii Zaspa, z wyłączeniem salonu fryzjerskiego, kosmetycznego i klubu fitness,  będą więc otwarte. Klienci idąc na zakupy, muszą jednak pamiętać o kilku ważnych i obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.

W związku ze stanem epidemicznym obowiązującym w naszym kraju i rozporządzeniem Ministra Zdrowia, w życie wprowadzonych zostało wiele restrykcji. W Galerii Zaspa nadal nieczynne będą klub fitness oraz salon fryzjerski i kosmetyczny. W dalszym ciągu działać będzie Domino’s Pizza i Cukiernia Sowa, jednak podobnie jak do tej pory, tylko w opcji zamówień na wynos lub z dowozem do domu. Na terenie pasażu handlowego nie można spożywać posiłków ani zakupionych produktów. Nową zasadą skierowaną do zmotoryzowanych Klientów jest też parkowanie samochodu na co drugim miejscu.

Galeria Zaspa przypomina również, że we wszystkich lokalach obowiązują zasady obecności 1 osoby na 15 mkw., zachowania odpowiedniego dystansu od drugiej osoby (2 metry) oraz w miarę możliwości stosowania płatności bezgotówkowych (karta płatnicza, telefon, smartwatch, BLIK). Wszyscy klienci zobligowani są także do stosowania jednorazowych rękawiczek, częstego mycia rąk oraz korzystania z płynu odkażającego dostępnego w sklepach i toaletach. Każda osoba przebywająca w galerii, musi też mieć zakryte usta i nos. Maseczki ochronne będzie można dokupić w Aptece DOZ zlokalizowanej na poziomie 0 w pawilonie zewnętrznym.  

Od poniedziałku większość sklepów w Galerii Zaspa otwartych będzie w standardowych godzinach 09:00-21:00, sklep Intermarche od 6:00 do 22:00. Informacje na temat ewentualnych zmian dostępne będą na stronie internetowej www.galeriazaspa.pl oraz na fanpage’u na Facebooku. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.