GAMIVO kontynuuje współpracę z izraelskim producentem gier Plarium
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z izraelskim producentem gier Plarium, czyli twórcami popularnego RPG Raid: Shadow Legends, którą nawiązał w październiku ubiegłego roku. Podczas wspólnej akcji obu firm początkowo użytkownicy za granie byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa wciąż cieszy się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuują współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy.
W październiku ubiegłego roku GAMIVO nawiązało współpracę z wyspecjalizowanym w tworzeniu dostępnych za darmo masowych gier sieciowych deweloperem Plarium. Początkowo gracze, którzy pobrali Raid: Shadow Legends oraz osiągnęli 10. poziom w grze otrzymali kupon zniżkowy o wartości 5 euro do wykorzystania na platformie GAMIVO.com. W związku z dużym zainteresowaniem graczy w kolejnym etapie zabawy w listopadzie 2021 roku nagroda wzrosła do 30 euro. Wzrosły także wyzwania, które czekały na graczy wirtualnej krainie Telerii. Ze względu na liczne korzyści GAMIVO wraz z Plarium kontynuują współpracę poszerzając akcję o coraz nowsze benefity.
- Gdyby nasza pierwsza akcja z Plarium nie cieszyła się dużym zainteresowaniem, to zapewne obie strony podałyby sobie ręce i podziękowały za dalsze wspólne działania. Na szczęście stało się zupełnie inaczej. Popularność, jaką cieszyły się kolejne etapy pokazała, że to współpraca, z której korzyści czerpią wszystkie strony: gracze, Plarium oraz GAMIVO. Przygotowywanie nowych odsłon akcji było w tej sytuacji czymś naturalnym – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Kooperacja z Plarium przynosi Spółce wymierne korzyści. Dzięki akcji promocyjnej nieustannie wzrasta liczba użytkowników na platformie, która zbliża się do 4 mln. Ponadto zabawa wpływa na wzmocnienie lojalności obecnych klientów, którzy zachęceni korzyściami oferowanymi przez GAMIVO częściej odwiedzają platformę. Obie firmy oferują graczom benefity, których nie znajdą w żadnym innym serwisie, a użytkownicy bardzo doceniają takie inicjatywy. W końcu dostawanie realnych zniżek po prostu za to, że się gra, to marzenie wszystkich graczy.
- Obecnie kooperacja z Plarium dotyczy popularnego RPG Raid: Shadow Legends, który jest sztandarowym tytuł izraelskiego dewelopera. Widząc duże zainteresowanie zabawą, nie wykluczamy jednak, że przyszłe wspólne akcje mogą być związane z promocjami innych, popularnych produkcji – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Współpraca ze studiem developerskim z Izraela to kolejna ważna, międzynarodowa kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. Jest ona realizacją planów GAMIVO, które m.in. zakładają nieustanne powiększanie liczby użytkowników platformy, a także dbanie o zadowolenie stałych klientów. Szczegóły zabawy dostępne są na platformowym blogu GAMIVO, z którego gracze dowiadują się o najnowszych aktualizacjach akcji promocyjnych.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.