GAMIVO realizuje plany rozwoju
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, w maju br. wprowadził nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego - wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy, które GAMIVO zapowiedziało na początku roku.
Model CPS jest jednym z korzystniejszych modeli rozliczeniowych w sklepach e-commerce. Stanowi rozsądny kompromis korzyści dla wydawców i reklamodawców. W maju br. GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert, który spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony największych dostawców. CPS niesie dla sprzedających wiele korzyści jest to m.in. jeszcze lepsza widoczność promowanych ofert, a także bardziej intuicyjne zarządzanie systemem, dzięki czemu dostawcy mogą z niego częściej i szybciej korzystać.
- Nowy system CPS niesie wiele benefitów, które docenili nasi najwięksi dostawcy i wspólnie podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu ulepszonego systemu promocji ofert. CPS daje chociażby znacznie szersze możliwości promocji produktów, działania są jeszcze bardziej urozmaicone, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony sprzedających, ponieważ ich oferty jeszcze efektywniej trafiają do graczy – komentuje Marek Sutryk, Chief Business Development Officer GAMIVO.
Oprócz korzyści dla dostawców nowy system promowania ofert przynosi także wymierne korzyści dla GAMIVO. Program zwiększa przychodowość i rentowność platformy, co jest jednym z priorytetów GAMIVO w 2022 roku.
- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju obrane na początku roku. Obecnie skupiamy się na zwiększeniu przychodowości oraz rentowności platformy. Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł. Już teraz widzimy efekty kierunku rozwoju, który obraliśmy, a jednocześnie liczymy, że w kolejnych kwartałach będziemy odnotowywać dalszy wzrost rentowności – dodaje Marek Sutryk.
GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. Spółka rozwija także system API, który pozwala sprzedawać i kupować towary na GAMIVO przy użyciu zewnętrznej infrastruktury, czyli np. sklepu internetowego. API to również szansa, aby dostawcy lepiej zarządzali swoim asortymentem i wystawiali znacznie więcej ofert, a co za tym idzie, podnosili sprzedaż. Partnerzy korzystający z tego systemu odnotowują ciągły wzrost obrotów, dlatego zapadła decyzja, by pracować nad jego dalszą popularyzacją.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.