GAMIVO rozwija działania marketingowe
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija działania marketingowe, wprowadzając funkcję kierowania geograficznego. Geotargeting dostarcza konsumentom treści i reklamy na podstawie ich lokalizacji, ułatwiając personalizację oferty GAMIVO. Ponadto funkcja ta otwiera furtkę do wielu nowych współprac z zagranicznymi partnerami. Usprawnienie działań marketingowych jest realizacją planów rozwoju, które GAMIVO ogłosiło na początku roku.
Od czerwca 2022 roku na platformie GAMIVO działa funkcja geotargetingu. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Umożliwia ono wyświetlanie odpowiednich banerów i belek reklamowych przygotowanych z myślą o konkretnych krajach czy regionach. Dzięki temu można uniknąć wyświetlania reklam oferty w miejscach, gdzie aktywowanie danego produktu jest niemożliwe.
- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju, które ogłosiliśmy na początku roku. Wprowadzenie funkcji geotargetingu pozwala nam personalizować ofertę i unikać wyświetlania reklam produktów, które w danym kraju są zablokowane. Przykładem tego mogą być karty podarunkowe i przedpłacone do serwisów typu Amazon czy sklepu PlayStation, które używają konkretnych walut. Wykorzystując nowe narzędzie możemy zatem jeszcze skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie zwiększać przychodowość platformy – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Geotargeting pomaga także nawiązywać współpracę z zagranicznymi partnerami oraz przeprowadzać z nimi nieszablonowe akcje przeznaczone na konkretne rynki. Dzięki tej nowej funkcjonalności, oferty promocyjne i akcje docierają do klientów w zdecydowanie bardziej spersonalizowany sposób, co zwiększa efektywność działań. Na wprowadzenie nowego narzędzia czekało wielu partnerów GAMIVO.
- W ostatnim czasie nawiązaliśmy wiele istotnych współprac. Działania marketingowe, które podejmujemy, przynoszą konkretne korzyści, chociażby pozytywnie wpływają na liczbę użytkowników platformy. Cieszymy się, że możemy wykorzystać potencjał geotargetingu i nawiązać kolejne ważne kooperacje z zagranicznymi partnerami – dodaje Mateusz Śmieżewski.
GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. W maju 2022 roku Spółka wprowadziła nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego – wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy. Ponadto w pierwszym kwartale br. GAMIVO zaprezentowało nową stronę produktową. Wprowadzone zmiany są korzystne zarówno pod względem wygody korzystania z serwisu, jak i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.