Komunikaty PR

GAMIVO rozwija działania marketingowe

2022-07-04  |  13:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija działania marketingowe, wprowadzając funkcję kierowania geograficznego. Geotargeting dostarcza konsumentom treści i reklamy na podstawie ich lokalizacji, ułatwiając personalizację oferty GAMIVO. Ponadto funkcja ta otwiera furtkę do wielu nowych współprac z zagranicznymi partnerami. Usprawnienie działań marketingowych jest realizacją planów rozwoju, które GAMIVO ogłosiło na początku roku.

Od czerwca 2022 roku na platformie GAMIVO działa funkcja geotargetingu. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Umożliwia ono wyświetlanie odpowiednich banerów i belek reklamowych przygotowanych z myślą o konkretnych krajach czy regionach. Dzięki temu można uniknąć wyświetlania reklam oferty w miejscach, gdzie aktywowanie danego produktu jest niemożliwe.

- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju, które ogłosiliśmy na początku roku. Wprowadzenie funkcji geotargetingu pozwala nam personalizować ofertę i unikać wyświetlania reklam produktów, które w danym kraju są zablokowane. Przykładem tego mogą być karty podarunkowe i przedpłacone do serwisów typu Amazon czy sklepu PlayStation, które używają konkretnych walut. Wykorzystując nowe narzędzie możemy zatem jeszcze skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie zwiększać przychodowość platformy – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Geotargeting pomaga także nawiązywać współpracę z zagranicznymi partnerami oraz przeprowadzać z nimi nieszablonowe akcje przeznaczone na konkretne rynki. Dzięki tej nowej funkcjonalności, oferty promocyjne i akcje docierają do klientów w zdecydowanie bardziej spersonalizowany sposób, co zwiększa efektywność działań. Na wprowadzenie nowego narzędzia czekało wielu partnerów GAMIVO.

- W ostatnim czasie nawiązaliśmy wiele istotnych współprac. Działania marketingowe, które podejmujemy, przynoszą konkretne korzyści, chociażby pozytywnie wpływają na liczbę użytkowników platformy. Cieszymy się, że możemy wykorzystać potencjał geotargetingu i nawiązać kolejne ważne kooperacje z zagranicznymi partnerami – dodaje Mateusz Śmieżewski.

GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. W maju 2022 roku Spółka wprowadziła nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego – wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy. Ponadto w pierwszym kwartale br. GAMIVO zaprezentowało nową stronę produktową. Wprowadzone zmiany są korzystne zarówno pod względem wygody korzystania z serwisu, jak i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.