GAMIVO rozwija usługę GAMIVO SMART
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija usługę GAMIVO SMART, oferując subskrybentom coraz ciekawsze korzyści. W czerwcu br. usługa abonamentowa została wzbogacona o darmową grę, którą mogą odebrać gracze. W ten sposób GAMIVO nagradza lojalnych klientów, jeszcze skuteczniej wzmacniając ich przywiązanie do marki. Niedawno liczba zarejestrowanych użytkowników platformy przekroczyła próg 4 mln.
GAMIVO SMART to usługa subskrypcyjna wprowadzona na GAMIVO w listopadzie 2019 roku i od tego czasu sukcesywnie rozwijana tak, by zapewnić graczom płacącym abonament jak najciekawszy pakiet benefitów. W czerwcu GAMIVO SMART wzbogaciło się o nową korzyść – użytkownicy po pierwszym miesiącu subskrypcji bezpłatnie otrzymują losową grę.
- Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi GAMIVO SMART to jeden z filarów planów rozwoju na 2022 rok. Konsekwentnie realizujemy ten cel, wpisując się w ogólnoświatowe trendy, ponieważ usługi abonamentowe są obecne w niemal każdej gałęzi rozrywki. Poszerzając pakiet korzyści płynących z usługi SMART zwiększamy bazę subskrybentów, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie przychodowości spółki – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Wszyscy subskrybenci SMART mogą korzystać z takich korzyści jak wyjątkowe, niedostępne w inny sposób promocje, pierwszeństwo dostawy czy dostęp do chatu z zespołem wsparcia. Dzięki temu jest to idealna usługa dla najbardziej wymagających graczy, którzy chcą w ciągu miesiąca ograć kilka nowych tytułów lub nabyć karty podarunkowe do popularnych sklepów lub takich usług jak Game Pass.
- Przywiązujemy dużą uwagę zarówno do pozyskiwania nowych klientów, jak i dbania o lojalność tych, którzy są z nami już od dawna. Poszerzanie pakietu korzyści GAMIVO SMART to odpowiedź na potrzeby graczy, którzy wybierają naszą platformę m.in. ze względu na wysokiej jakości usługi, które oferujemy – dodaje Mateusz Śmieżewski.
W ostatnim czasie liczba użytkowników serwisu przekroczyła próg 4 mln. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji, dlatego też GAMIVO przekroczyło ocenę 4,4 (najwyższa możliwa ocena to 5) określaną w serwisie Trustpilot jako „Doskonała”. Obecnie GAMIVO zostało ocenione już przez prawie 28 tys. osób, a 77 proc. z nich wystawiło ocenę 5/5 gwiazdek.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.