GAMIVO rozwija usługę GAMIVO SMART
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija usługę GAMIVO SMART, oferując subskrybentom coraz ciekawsze korzyści. W czerwcu br. usługa abonamentowa została wzbogacona o darmową grę, którą mogą odebrać gracze. W ten sposób GAMIVO nagradza lojalnych klientów, jeszcze skuteczniej wzmacniając ich przywiązanie do marki. Niedawno liczba zarejestrowanych użytkowników platformy przekroczyła próg 4 mln.
GAMIVO SMART to usługa subskrypcyjna wprowadzona na GAMIVO w listopadzie 2019 roku i od tego czasu sukcesywnie rozwijana tak, by zapewnić graczom płacącym abonament jak najciekawszy pakiet benefitów. W czerwcu GAMIVO SMART wzbogaciło się o nową korzyść – użytkownicy po pierwszym miesiącu subskrypcji bezpłatnie otrzymują losową grę.
- Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi GAMIVO SMART to jeden z filarów planów rozwoju na 2022 rok. Konsekwentnie realizujemy ten cel, wpisując się w ogólnoświatowe trendy, ponieważ usługi abonamentowe są obecne w niemal każdej gałęzi rozrywki. Poszerzając pakiet korzyści płynących z usługi SMART zwiększamy bazę subskrybentów, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie przychodowości spółki – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Wszyscy subskrybenci SMART mogą korzystać z takich korzyści jak wyjątkowe, niedostępne w inny sposób promocje, pierwszeństwo dostawy czy dostęp do chatu z zespołem wsparcia. Dzięki temu jest to idealna usługa dla najbardziej wymagających graczy, którzy chcą w ciągu miesiąca ograć kilka nowych tytułów lub nabyć karty podarunkowe do popularnych sklepów lub takich usług jak Game Pass.
- Przywiązujemy dużą uwagę zarówno do pozyskiwania nowych klientów, jak i dbania o lojalność tych, którzy są z nami już od dawna. Poszerzanie pakietu korzyści GAMIVO SMART to odpowiedź na potrzeby graczy, którzy wybierają naszą platformę m.in. ze względu na wysokiej jakości usługi, które oferujemy – dodaje Mateusz Śmieżewski.
W ostatnim czasie liczba użytkowników serwisu przekroczyła próg 4 mln. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji, dlatego też GAMIVO przekroczyło ocenę 4,4 (najwyższa możliwa ocena to 5) określaną w serwisie Trustpilot jako „Doskonała”. Obecnie GAMIVO zostało ocenione już przez prawie 28 tys. osób, a 77 proc. z nich wystawiło ocenę 5/5 gwiazdek.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
NanoGroup S.A. z 3 nowymi źródłami finansowania prac badawczo-rozwojowych
Medinice zamyka rok wzmożonych działań inwestycyjnych zbliżając się do komercjal
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany
W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.