Komunikaty PR

GASPOL w kampanii „Świadomy wybór” promuje etyczne zakupy gazu płynnego

2022-05-09  |  16:30
Biuro prasowe

GASPOL, lider rynku gazu płynnego w Polsce, rozpoczął kampanię wizerunkową „Świadomy wybór”, w której promuje decyzję firmy o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego z Rosji i zachęca do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Głównym medium kampanii jest telewizja wspierana przez komunikację w radiu, Internecie oraz działania offline. 

W ramach kampanii GASPOL informuje, że sprzedawany przez firmę gaz nie pochodzi z Rosji. Jednocześnie firma zwraca uwagę na znaczenie wyborów konsumenckich dokonywanych w sytuacji agresji Rosji na Ukrainę. 

Osią kampanii jest 15-sekundowy spot wideo, który będzie wyświetlany w maju w blokach reklamowych ogólnopolskich stacji TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN-u. Działaniom w telewizji towarzyszy kampania w radiu. Radiowa wersja spotu będzie emitowana w ponad 90 stacjach radiowych w całej Polsce, w tym wszystkich stacjach z Grupy Eurozet. 

Kampanię w radiu i telewizji uzupełniają działania online, w ramach których spot i dedykowane kreacje reklamowe pojawią się na platformach Facebook i YouTube.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii jest oznakowanie produktów firmy - butli 11 kg z gazem, a także punktów sprzedaży specjalnie zaprojektowanym logo kampanii, nawiązującymi do solidarności z Ukrainą.

Tuż po rosyjskiej agresji na Ukrainę podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego LPG z Rosji. Jako lider rynku czujemy, że spoczywa na nas wyjątkowa odpowiedzialność, aby deklaracje solidarności z Ukrainą przekuć na realne działania. Wiemy, że klienci w zdecydowanej większości docenili podjętą przez nas decyzję. Dlatego w ramach kampanii chcemy pokazać, że etyczny wymiar decyzji biznesowej idzie w parze z bezpieczeństwem energetycznym klientów, które zapewniamy, dostarczając gaz ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej. Teraz jak nigdy liczy się świadomy wybór podejmowany przez firmy, ale również przez każdego konsumenta – mówi Maciej Chyż, rzecznik prasowy GASPOLU.

Za ideę kreatywną i produkcję materiałów na potrzeby kampanii, a także działania w kanale digitali komunikację PR odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Group.

GASPOL S.A. jest liderem rynku gazu płynnego w Polsce. Firma od ponad 30 lat dostarcza klientom indywidualnym 
i biznesowym szerokie portfolio produktów obejmujące: gaz płynny (instalacje zbiornikowe, sieci gazowe, autogaz), butle z gazem, LNG, bezwonne mieszaniny gazowe oraz urządzenia gazowe. GASPOL posiada własną, nowoczesną infrastrukturę: trzy terminale przeładunkowe - morski w Gdańsku i kolejowe w Małaszewiczach oraz Sędziszowie, pięć rozlewni gazu płynnego i flotę specjalistycznych cystern do przewozu LPG i LNG. Firma dysponuje rozbudowaną siecią dilerów, baz dystrybucyjnych i ponad 20 tysiącami punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Głównym udziałowcem GASPOL S.A. jest holenderska spółka SHV Energy – światowy lider rynku LPG. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania energetyczne dla kilkudziesięciu milionów ludzi w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds Biuro prasowe
2025-06-25 | 10:00

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Spółka Ocean Winds oraz należąca do PGE i Ørsted spółka Elektrownia Wiatrowa Baltica-2 podpisały umowę rezerwacyjną, która umożliwi wykorzystanie
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.