Genesis Carbon 500 Maxi Flash G2 i Lava G2 - gamingowe podkładki w nowym wydaniu
Marka Genesis zaprezentowała właśnie odświeżone wersje podkładek pod mysz z serii Carbon 500 Maxi. Nowe warianty Flash G2 i Lava G2 cechują się m.in. ogromną powierzchnią i ciekawym designem.
Genesis Carbon 500 Maxi Flash G2 i Lava G2 to podkładki wyróżniające się wymiarami 900 x 450 mm. Swoją powierzchnią obejmą więc nie tylko mysz, ale również klawiaturę. Jak twierdzi producent, wierzchnia warstwa obu modeli wykonana jest z odpornej na zachlapania tkaniny, która ma zapewnić wysoką precyzję śledzenia ruchów oraz redukcję tarcia kontrolera. Produkty mają bezproblemowo współpracować zarówno z myszkami laserowymi, jak i optycznymi, natomiast niski profil podkładek ma zwiększyć walory użytkowe i dać poczucie większego komfortu.
Podkładki Carbon 500 Maxi Flash G2 i Lava G2 cechują się także obszytymi krawędziami, które powinny zabezpieczyć całość przed strzępieniem się. Zadbano również o antypoślizgową warstwę na spodniej części, dzięki której użytkownik nie powinien doświadczyć niekontrolowanego przesuwania się niezależnie od rodzaju nawierzchni. Zarówno model Flash G2, jak i Lava G2 wyróżniają się intrygującym designem i powinny znaleźć uznanie w oczach graczy poszukujących uzupełnienia swojego gamingowego stanowiska.
Podkładki Genesis Carbon 500 Maxi Flash G2 i Lava G2 niebawem trafią do polskich sklepów w prognozowanej cenie 69,90 zł.
Specyfikacja podkładek Genesis Carbon 500 Maxi Flash G2 i Lava G2:
- Materiał: guma, tkanina
- Wodoodporność: tak
- Wymiary: 900 x 450 x 2,5 mm

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.