Getin Bank wystartował z nową kampanią telewizyjną oraz radiową
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, oprocentowaną do 3,5% w skali roku. O wygodnym oszczędzaniu ponownie opowiada brand hero marki – profesjonalny bankowiec, który jak zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych sprawach. Kampania obejmuje działania w Internecie, telewizji oraz w radio. Potrwa do 28 kwietnia 2022 r.
– Powodów i motywacji, by zacząć myśleć o oszczędzaniu, mamy teraz bez liku. Zadaniem Getin Banku jest, by nasi klienci mogli wygodnie skorzystać z oferty i nie zajmowało im to dużo czasu ani przestrzeni życiowej, a ich pieniądze pracowały na możliwie najwyższy procent. Do tego właśnie zachęca nasz nowy spot reklamowy – mówi Małgorzata Wilińska, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Kampania Getin Banku w nowym formacie reklamowym promuje Lokatę na Nowe Środki, dzięki której można zyskać do 3,5% w skali roku dla kwot do 5 do 180 tys. zł. W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, Internecie, Radio, a także reklamy na ekranach bankomatów sieci Planet Cash oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie, w tym video online, display, działania programmatic, działania w Google, reklamy w porównywarkach finansowych, performance marketing i komunikacja w mediach społecznościowych, które wystartowały 1 kwietnia 2022 r. Nowe materiały reklamowe są również dostępne w placówkach Getin Banku.
Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank.
Spot reklamowy: Lokata na Nowe Środki do 3,5% w skali roku. – YouTube

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.