Komunikaty PR

Getin Bank wystartował z nową kampanią telewizyjną oraz radiową

2022-04-11  |  15:10

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, oprocentowaną do 3,5% w skali roku. O wygodnym oszczędzaniu ponownie opowiada brand hero marki – profesjonalny bankowiec, który jak zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych sprawach.  Kampania obejmuje działania w Internecie, telewizji oraz w radio. Potrwa do 28 kwietnia 2022 r.

 

Powodów i motywacji, by zacząć myśleć o oszczędzaniu, mamy teraz bez liku. Zadaniem Getin Banku jest, by nasi klienci mogli wygodnie skorzystać z oferty i nie zajmowało im to dużo czasu ani przestrzeni życiowej, a ich pieniądze pracowały na możliwie najwyższy procent. Do tego właśnie zachęca nasz nowy spot reklamowy  – mówi Małgorzata Wilińska, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

 

Kampania Getin Banku w nowym formacie reklamowym promuje Lokatę na Nowe Środki, dzięki której można zyskać do 3,5% w skali roku dla kwot do 5 do 180 tys. zł. W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, Internecie, Radio, a także reklamy na ekranach bankomatów sieci Planet Cash oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie,  w tym video online, display, działania programmatic, działania w Google, reklamy w porównywarkach finansowych, performance marketing i komunikacja w mediach społecznościowych, które wystartowały 1 kwietnia 2022 r. Nowe materiały reklamowe są również dostępne w placówkach Getin Banku.

 

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank. 

 

Spot reklamowy: Lokata na Nowe Środki do 3,5% w skali roku. – YouTube  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.