Getin Noble Bank ponownie z tytułem Friendly Workplace
Getin Noble Bank drugi rok z rzędu został nagrodzony tytułem Friendly Workplace. To wyróżnienie przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl firmom, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników. W tegorocznej edycji Friendly Workplace jury w szczególności doceniło działania banku związane z rozwojem pracowników, zaangażowanie społeczne oraz aktywne i odpowiedzialne działania podjęte w czasie pandemii.
– Jestem dumna, że podejmowane przez nas kroki, których celem jest budowanie pozytywnych doświadczeń pracowników i tworzenie angażującego miejsca pracy, są doceniane przez niezależnych ekspertów. Otrzymaliśmy bardzo pozytywną ocenę, która potwierdza naszą konsekwencję w realizacji zarówno tych bieżących, jak i długofalowych celów – mówi Maja Stankowska, Członek Zarządu Getin Noble Bank S.A. – Cieszę się, że zwrócono też uwagę na bardzo ważny w tym roku aspekt, czyli działania, które podjęliśmy z związku z pandemią COVID-19. Bezpieczeństwo i zdrowie pracowników jest dla nas najważniejsze – dodaje.
Wyróżnienie Friendly Worplace 2021 zostało przyznane firmom, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym; tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami oraz inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych i zainteresowań pozapracowych.
To kolejny rok, w którym Getin Noble Bank został wyróżniony jako pracodawca. W 2020 r. bank zdobył dwa wyróżnienia - Friendly Workplace i Best Quality Employer. Wtedy eksperci docenili nowoczesne podejście do wdrażania rozwiązań tworzących zdrowe i przyjazne miejsce pracy. Ponadto nagrodzili stosowanie dobrych praktyk w polityce zatrudnienia, a także efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.