Getin Noble Bank ponownie z tytułem Friendly Workplace
Getin Noble Bank drugi rok z rzędu został nagrodzony tytułem Friendly Workplace. To wyróżnienie przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl firmom, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników. W tegorocznej edycji Friendly Workplace jury w szczególności doceniło działania banku związane z rozwojem pracowników, zaangażowanie społeczne oraz aktywne i odpowiedzialne działania podjęte w czasie pandemii.
– Jestem dumna, że podejmowane przez nas kroki, których celem jest budowanie pozytywnych doświadczeń pracowników i tworzenie angażującego miejsca pracy, są doceniane przez niezależnych ekspertów. Otrzymaliśmy bardzo pozytywną ocenę, która potwierdza naszą konsekwencję w realizacji zarówno tych bieżących, jak i długofalowych celów – mówi Maja Stankowska, Członek Zarządu Getin Noble Bank S.A. – Cieszę się, że zwrócono też uwagę na bardzo ważny w tym roku aspekt, czyli działania, które podjęliśmy z związku z pandemią COVID-19. Bezpieczeństwo i zdrowie pracowników jest dla nas najważniejsze – dodaje.
Wyróżnienie Friendly Worplace 2021 zostało przyznane firmom, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym; tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami oraz inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych i zainteresowań pozapracowych.
To kolejny rok, w którym Getin Noble Bank został wyróżniony jako pracodawca. W 2020 r. bank zdobył dwa wyróżnienia - Friendly Workplace i Best Quality Employer. Wtedy eksperci docenili nowoczesne podejście do wdrażania rozwiązań tworzących zdrowe i przyjazne miejsce pracy. Ponadto nagrodzili stosowanie dobrych praktyk w polityce zatrudnienia, a także efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim.

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.