GH Development wybuduje ponad 1,500 mieszkań w Warszawie
- Głównym miastem na celowniku firmy jest Warszawa
- Pierwsza inwestycja sprzedana w 80% przed zakończeniem budowy
- Docelowo plan realizacji projektów mieszkaniowych w kilku lokalizacjach w Polsce
GH Development, belgijski deweloper obecny na polskim rynku od 2018 roku, krystalizuje swoje ambitne plany biznesowe. Firma jest w posiadaniu atrakcyjnych działek w Warszawie, na których w najbliższej przyszłości planuje zrealizować inwestycje mieszkaniowe. Docelowo deweloper przewiduje budowę ponad 1,500 mieszkań w Warszawie. Aktualnie GH Development kończy realizację swojego pierwszego projektu w Polsce – apartamentowca MOXO HOUSE zlokalizowanego na warszawskim Mokotowie. Sprzedaż luksusowej nieruchomości jest już na finiszu - właścicieli znalazło już 80 proc. lokali.
Firma GH Development swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2018 r. Od tamtego czasu koncentrowała się na intensywnych pracach przygotowawczych do rozpoczęcia działalności deweloperskiej. W 2021 r. deweloper wykonał pierwszy krok ku realizacji swojej strategii biznesowej, zakładającej tworzenie nowoczesnych i innowacyjnych inwestycji mieszkaniowych w atrakcyjnych lokalizacjach, rozpoczynając budowę apartamentowca MOXO HOUSE w Warszawie.
Poza terenem, na którym powstaje luksusowy MOXO HOUSE, GH Development jest w posiadaniu atrakcyjnych lokalizacji w Warszawie. Deweloper w swojej działalności koncentruje się na budowie nieruchomości odpowiadających różnym potrzebom i wymaganiom klientów.
- Po intensywnym okresie przygotowawczym i naszym debiucie na warszawskim rynku nieruchomości rozpoczynamy prace nad kolejnymi projektami, finalizując formalności i prace wstępne dla kolejnych inwestycji, które planowane są jeszcze w bieżącym roku – powiedziała Aleksandra Żuralska, Country Manager GH Development.
- Nieruchomości budujemy dla osób o różnych potrzebach i wymaganiach. Nasz pierwszy projekt w Polsce został bardzo pozytywnie odebrany przez klientów. Jeszcze przed zakończeniem budowy sprzedaż apartamentów w inwestycji MOXO HOUSE wyniosła 80 proc. To bardzo satysfakcjonujący wynik, podnoszący istotnie poprzeczkę dla kolejnych realizacji – powiedział Michał Szałajko, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, GH Development.
Powstający w Warszawie przy ulicy Goszczyńskiego 31 A apartamentowiec MOXO HOUSE będzie wizytówką dla przyszłych realizowanych przez dewelopera inwestycji. Aktualnie w ofercie sprzedaży zostały 3 ostatnie apartamenty.
Więcej informacji na:
https://www.ghdevelopment.pl/
www.moxohouse.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.