12 mln unikalnych użytkowników odwiedziło w marcu portale Grupy PTWP
Grupa PTWP w marcu br. zanotowała rekordowe wyniki swoich serwisów internetowych. Tym samym spółka przekroczyła o 20 proc. cel rozwojowy na 2022 r., który zakładał osiągnięcie progu 10 mln UU miesięcznej liczby odwiedzin. Historyczne wyniki zdobyły między innymi portale, takie jak: rynekzdrowia.pl, pulshr.pl czy wnp.pl.
- Tworząc strategię rozwoju portali Grupy PTWP na 2022 r. zakładaliśmy stabilny wzrost z 8 do 10 mln miesięcznych odwiedzin użytkowników. Już teraz zrealizowaliśmy ten cel przekraczając w marcu br. próg 12 mln unikalnych użytkowników we wszystkich naszych serwisach internetowych. To dowód na trafnie obrany kierunek, a także ciężką i efektywną pracę, którą wykonaliśmy przez ostatnie miesiące, aby dostosować publikowane treści do oczekiwań czytelników - ocenia Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP.
Największy wzrost (1,8 mln UU) zanotował rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem marca 2021 r. prawie trzykrotnie. Ponad 1,1 mln unikalnych użytkowników odwiedziło pulshr.pl (wzrost o 200 proc.), natomiast treści zamieszczone w serwisie portalsamorządowy.pl przyciągnęły ponad 2 mln czytelników (wzrost o 139 proc.). Bardzo dobry wynik zanotował również portal wnp.pl, który w marcu odwiedziło ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników, generując przy tym 12,6 mln odsłon.
- Rekordowe wyniki portali branżowych Grupy PTWP świadczą o tym, że czytelnicy szukają specjalistycznych treści publikowanych przez zaufane media. Analizując obecną sytuację związaną z szumem informacyjnym, widzimy duży potencjał wśród tych serwisów, które stawiają na rzetelny przekaz i zweryfikowane informacje. Chcemy właśnie w tym kierunku podążać - podsumowuje prezes Grupy PTWP.
Grupa PTWP w czwartym kwartale 2021 r. wypracowała ponad 1,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Narastająco, od stycznia do grudnia ub. roku, zysk brutto Grupy wyniósł 9,3 mln zł, a łączne przychody netto ze sprzedaży przekroczyły 55,1 mln zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.