Komunikaty PR

12 mln unikalnych użytkowników odwiedziło w marcu portale Grupy PTWP

2022-04-05  |  01:00
Biuro prasowe

Grupa PTWP w marcu br. zanotowała rekordowe wyniki swoich serwisów internetowych. Tym samym spółka przekroczyła o 20 proc. cel rozwojowy na 2022 r., który zakładał osiągnięcie progu 10 mln UU miesięcznej liczby odwiedzin. Historyczne wyniki zdobyły między innymi portale, takie jak: rynekzdrowia.pl, pulshr.pl czy wnp.pl.

- Tworząc strategię rozwoju portali Grupy PTWP na 2022 r. zakładaliśmy stabilny wzrost z 8 do 10 mln miesięcznych odwiedzin użytkowników. Już teraz zrealizowaliśmy ten cel przekraczając w marcu br. próg 12 mln unikalnych użytkowników we wszystkich naszych serwisach internetowych. To dowód na trafnie obrany kierunek, a także ciężką i efektywną pracę, którą wykonaliśmy przez ostatnie miesiące, aby dostosować publikowane treści do oczekiwań czytelników - ocenia Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP.

Największy wzrost (1,8 mln UU) zanotował rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem marca 2021 r. prawie trzykrotnie. Ponad 1,1 mln unikalnych użytkowników odwiedziło pulshr.pl (wzrost o 200 proc.), natomiast treści zamieszczone w serwisie portalsamorządowy.pl przyciągnęły ponad 2 mln czytelników (wzrost o 139 proc.). Bardzo dobry wynik zanotował również portal wnp.pl, który w marcu odwiedziło ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników, generując przy tym 12,6 mln odsłon.

- Rekordowe wyniki portali branżowych Grupy PTWP świadczą o tym, że czytelnicy szukają specjalistycznych treści publikowanych przez zaufane media. Analizując obecną sytuację związaną z szumem informacyjnym, widzimy duży potencjał wśród tych serwisów, które stawiają na rzetelny przekaz i zweryfikowane informacje. Chcemy właśnie w tym kierunku podążać - podsumowuje prezes Grupy PTWP.

Grupa PTWP w czwartym kwartale 2021 r. wypracowała ponad 1,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Narastająco, od stycznia do grudnia ub. roku, zysk brutto Grupy wyniósł 9,3 mln zł, a łączne przychody netto ze sprzedaży przekroczyły 55,1 mln zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.