12 mln unikalnych użytkowników odwiedziło w marcu portale Grupy PTWP
Grupa PTWP w marcu br. zanotowała rekordowe wyniki swoich serwisów internetowych. Tym samym spółka przekroczyła o 20 proc. cel rozwojowy na 2022 r., który zakładał osiągnięcie progu 10 mln UU miesięcznej liczby odwiedzin. Historyczne wyniki zdobyły między innymi portale, takie jak: rynekzdrowia.pl, pulshr.pl czy wnp.pl.
- Tworząc strategię rozwoju portali Grupy PTWP na 2022 r. zakładaliśmy stabilny wzrost z 8 do 10 mln miesięcznych odwiedzin użytkowników. Już teraz zrealizowaliśmy ten cel przekraczając w marcu br. próg 12 mln unikalnych użytkowników we wszystkich naszych serwisach internetowych. To dowód na trafnie obrany kierunek, a także ciężką i efektywną pracę, którą wykonaliśmy przez ostatnie miesiące, aby dostosować publikowane treści do oczekiwań czytelników - ocenia Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP.
Największy wzrost (1,8 mln UU) zanotował rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem marca 2021 r. prawie trzykrotnie. Ponad 1,1 mln unikalnych użytkowników odwiedziło pulshr.pl (wzrost o 200 proc.), natomiast treści zamieszczone w serwisie portalsamorządowy.pl przyciągnęły ponad 2 mln czytelników (wzrost o 139 proc.). Bardzo dobry wynik zanotował również portal wnp.pl, który w marcu odwiedziło ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników, generując przy tym 12,6 mln odsłon.
- Rekordowe wyniki portali branżowych Grupy PTWP świadczą o tym, że czytelnicy szukają specjalistycznych treści publikowanych przez zaufane media. Analizując obecną sytuację związaną z szumem informacyjnym, widzimy duży potencjał wśród tych serwisów, które stawiają na rzetelny przekaz i zweryfikowane informacje. Chcemy właśnie w tym kierunku podążać - podsumowuje prezes Grupy PTWP.
Grupa PTWP w czwartym kwartale 2021 r. wypracowała ponad 1,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Narastająco, od stycznia do grudnia ub. roku, zysk brutto Grupy wyniósł 9,3 mln zł, a łączne przychody netto ze sprzedaży przekroczyły 55,1 mln zł.
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.