Komunikaty PR

150 proc. wzrost przychodów netto ze sprzedaży Incuvo w 2020 r.

2021-02-15  |  09:00
Biuro prasowe

 

Incuvo – notowany na NewConnect producent gier VR (wirtualna rzeczywistość) wypracował w 2020 r. prawie 2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. To 150 proc. wzrost w porównaniu do wyników wypracowanych przez firmę w 2019 r. Tylko w Q4 ub. roku wartość przychodów netto wyniosła prawie 0,44 mln zł. W tym czasie prace firmy skoncentrowane były nad trzema produkcjami w technologii wirtualnej rzeczywistości: Blair Witch VR, Layers of Fear VR oraz Green Hell VR. Studio finalizowało także przygotowania upublicznienia spółki na rynku NewConnect. Uroczystość debiutu odbyła się w styczniu 2021 r.

- Rok 2020 był dla nas bardzo ciekawym, wręcz przełomowym okresem w historii naszej spółki. Zakończyliśmy porty kilku ciekawych projektów dedykowanych technologii wirtualnej rzeczywistości, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez graczy. Jesteśmy w fazie inwestycji, dlatego w Q4 minionego roku, zgodnie z przyjętym budżetem zanotowaliśmy stratę zysku netto na poziomie niespełna 0,6 mln zł. – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo. – Cieszy nas aż 150 proc. wzrost przychodów netto ze sprzedaży r/r jaki osiągnęliśmy od stycznia do grudnia 2020. – informuje prezes zarządu Incuvo.  

Pod koniec października roku Incuvo zaprezentowało VR-ową wersję gry Blair Witch – jednego z najpopularniejszych tytułów studia Bloober Team. – Premiera projektu była bardzo udana. Sukces VR-owej odsłony jednego z najgłośniejszych tytułów od Bloober Team umocnił pozycję Incuvo na rynku producentów gier VR i otworzył nam drzwi do nowych projektów. – komentuje Andrzej Wychowaniec.

Pod koniec minionego roku Incuvo zakończyło etap preprodukcji największego projektu ze swojego portfolio – Green Hell VR. Zespół jest na etapie przygotowywania wersji alpha. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych oraz przygotowanie wersji beta gry, która ma być gotowa w połowie roku. – Produkcja Green Hell VR przebiega zgodnie  planem. To wymagający projekt, przy którym bardzo dobrze poznaliśmy mechaniki dedykowane najnowszym goglom  Facebooka. Warto dodać, że dynamiczny rozwój technologii gogli VR spowodował, że wirtualna rzeczywistość jest rozrywką cenowo dostępną na poziomie zbliżonym do konsol, co z pewnością przełoży się na popularność naszych projektów. – mówi Andrzej Wychowaniec.  

Pierwszym tytułem studia w wersji VR był psychologiczny horror Layers of Fear. Produkcja, na zlecenie studia Bloober Team, jest już dostępna w wersji na Oculus Rift, Oculus Quest, Viveport i na platformie Steam. W lutym br. spółka poinformowała o zakończeniu produkcji gry w wersji Sony PlayStation VR.

- Dokładną datę premiery gry Layers of Fear na PlayStation VR podamy już wkrótce. Aktualnie projekt znajduje się w procesie certyfikacji. W związku z dużą popularnością jaką cieszy się PS VR liczymy na sukces sprzedażowy, tym bardziej, że w przypadku tej produkcji Incuvo ma znaczący udział w zyskach z jej sprzedaży – komentuje Andrzej Wychowaniec.

13 stycznia 2021 r. Incuvo zadebiutowało na rynku na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.