Komunikaty PR

23 lutego rusza oferta publiczna akcji Demolish Games S.A.

2021-02-16  |  09:00
Biuro prasowe

 

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, 23 lutego rozpocznie ofertę publiczną w związku z emisją nowych akcji. Studio chce pozyskać w dwóch transzach kwotę 1 mln zł. Pierwsza transza akcji w ofercie publicznej skierowana jest do indywidualnie oznaczonych, większych inwestorów. Od 2 marca Spółka będzie przyjmowała zapisy na akcje od wszystkich zainteresowanych. Warunki emisji akcji w ramach obu transz zostaną zaprezentowane w dniu 22 lutego na platformie Crowdconnect.pl i stronie internetowej Demolish Games. Pozyskane środki Studio przeznaczy na produkcję nowych tytułów. Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Demolish Games planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

- Aktualnie finalizujemy prace związane z realizacją oferty publicznej akcji. Pierwszą transzę rozpoczniemy już za kilka dni. Liczymy, że plany rozwoju Demolish Games będą interesujące dla potencjalnych akcjonariuszy naszej Spółki i oferta publiczna zakończy się sukcesem. Pierwsza transza oferty publicznej akcji, w której będą mogli zapisać się więksi inwestorzy, startuje 23 lutego. Naszym celem w tym etapie jest pozyskanie 0,5 mln zł – informuje Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A. – Tydzień później – 2 marca – rozpoczniemy przyjmowanie zapisów w drugiej transzy, dedykowanej wszystkim zainteresowanym inwestorom. Łącznie, w ramach emisji akcji, chcemy pozyskać 1 mln złotych  – dodaje.

Warunki składania zapisów, wraz z dokumentem ofertowym, zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie emitenta w dniu 22 lutego 2021 r. Jednorazowy zapis na akcje spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 15 tys. zł. Pozyskane środki spółka przeznaczy na produkcję nowych gier.

Demolish Games jest właścicielem tytułów z popularnej serii Demolish & Build, chodzi o Demolish & Build 2017, Demolish & Build 2018 oraz Car Demolition Clicker.  Kluczowym projektem firmy jest Demolish & Build 2022.

- W Demolish & Build 2022 dużą uwagę skupiamy na oprawie graficznej oraz dźwiękowej. Chcemy również udoskonalić rozgrywkę, poprzez dopracowanie elementów związanych ze sterowaniem pojazdami, czy zarządzaniem firmą. Liczymy, że podobnie, jak pozostałe propozycje z serii Demolish & Build ta również spodoba się graczom i zostanie przez nich wysoko oceniona. – mówi Paweł Dywelski. – Do tej pory gra Demolish & Build 2017 sprzedała się w nakładzie ok. 40 tys. egzemplarzy (Steam) i zgromadziła 73 proc. pozytywnych opinii. Drugi tytuł z tej serii –  Demolish & Build 2018 w wersji na PC nabyło ok. 115 tys. użytkowników, w tym ponad 7 tys. od przejęcia gry przez nas – dodaje Paweł Dywelski.

W serii gier Demolish & Build do głównych zadań gracza należą prowadzenie firmy budowlanej, przyjmowanie i wykonywanie zleceń na wyburzenia, zatrudnianie pracowników, obsługa maszyn budowlanych oraz kupowanie posiadłości.

Studio posiada również trzy tytuły w fazie preprodukcji: Explosive Demolition Simulator, w którym gracz będzie wyburzał budowle za pomocą materiałów wybuchowych, WW2 Underground – nawiązujący do czasów II Wojny Światowej, w którym gracz będzie szpiegował i przeprowadzał sabotaż działań okupanta oraz grę platformową – Malone In Nightmares.

Wszystkie tytuły Spółki będą dostosowane do wymagań konsol Nintendo Switch, Xbox Series X/S
i PlayStation 5. Wydawcą gier z portfolio Demolish Games na PC będzie sama spółka, wydaniem na konsole zajmie się Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Demolish Games.

Strategia firmy zakłada dywersyfikację działalności polegającą na produkcji gier z różnego gatunku.

Spółka do końca br. chce dołączyć do grona spółek publicznych, których akcje są notowane na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.