23 lutego rusza oferta publiczna akcji Demolish Games S.A.

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, 23 lutego rozpocznie ofertę publiczną w związku z emisją nowych akcji. Studio chce pozyskać w dwóch transzach kwotę 1 mln zł. Pierwsza transza akcji w ofercie publicznej skierowana jest do indywidualnie oznaczonych, większych inwestorów. Od 2 marca Spółka będzie przyjmowała zapisy na akcje od wszystkich zainteresowanych. Warunki emisji akcji w ramach obu transz zostaną zaprezentowane w dniu 22 lutego na platformie Crowdconnect.pl i stronie internetowej Demolish Games. Pozyskane środki Studio przeznaczy na produkcję nowych tytułów. Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Demolish Games planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.
- Aktualnie finalizujemy prace związane z realizacją oferty publicznej akcji. Pierwszą transzę rozpoczniemy już za kilka dni. Liczymy, że plany rozwoju Demolish Games będą interesujące dla potencjalnych akcjonariuszy naszej Spółki i oferta publiczna zakończy się sukcesem. Pierwsza transza oferty publicznej akcji, w której będą mogli zapisać się więksi inwestorzy, startuje 23 lutego. Naszym celem w tym etapie jest pozyskanie 0,5 mln zł – informuje Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A. – Tydzień później – 2 marca – rozpoczniemy przyjmowanie zapisów w drugiej transzy, dedykowanej wszystkim zainteresowanym inwestorom. Łącznie, w ramach emisji akcji, chcemy pozyskać 1 mln złotych – dodaje.
Warunki składania zapisów, wraz z dokumentem ofertowym, zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie emitenta w dniu 22 lutego 2021 r. Jednorazowy zapis na akcje spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 15 tys. zł. Pozyskane środki spółka przeznaczy na produkcję nowych gier.
Demolish Games jest właścicielem tytułów z popularnej serii Demolish & Build, chodzi o Demolish & Build 2017, Demolish & Build 2018 oraz Car Demolition Clicker. Kluczowym projektem firmy jest Demolish & Build 2022.
- W Demolish & Build 2022 dużą uwagę skupiamy na oprawie graficznej oraz dźwiękowej. Chcemy również udoskonalić rozgrywkę, poprzez dopracowanie elementów związanych ze sterowaniem pojazdami, czy zarządzaniem firmą. Liczymy, że podobnie, jak pozostałe propozycje z serii Demolish & Build ta również spodoba się graczom i zostanie przez nich wysoko oceniona. – mówi Paweł Dywelski. – Do tej pory gra Demolish & Build 2017 sprzedała się w nakładzie ok. 40 tys. egzemplarzy (Steam) i zgromadziła 73 proc. pozytywnych opinii. Drugi tytuł z tej serii – Demolish & Build 2018 w wersji na PC nabyło ok. 115 tys. użytkowników, w tym ponad 7 tys. od przejęcia gry przez nas – dodaje Paweł Dywelski.
W serii gier Demolish & Build do głównych zadań gracza należą prowadzenie firmy budowlanej, przyjmowanie i wykonywanie zleceń na wyburzenia, zatrudnianie pracowników, obsługa maszyn budowlanych oraz kupowanie posiadłości.
Studio posiada również trzy tytuły w fazie preprodukcji: Explosive Demolition Simulator, w którym gracz będzie wyburzał budowle za pomocą materiałów wybuchowych, WW2 Underground – nawiązujący do czasów II Wojny Światowej, w którym gracz będzie szpiegował i przeprowadzał sabotaż działań okupanta oraz grę platformową – Malone In Nightmares.
Wszystkie tytuły Spółki będą dostosowane do wymagań konsol Nintendo Switch, Xbox Series X/S
i PlayStation 5. Wydawcą gier z portfolio Demolish Games na PC będzie sama spółka, wydaniem na konsole zajmie się Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Demolish Games.
Strategia firmy zakłada dywersyfikację działalności polegającą na produkcji gier z różnego gatunku.
Spółka do końca br. chce dołączyć do grona spółek publicznych, których akcje są notowane na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.