Komunikaty PR

402 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży produktów Play2Chill w I kwartale 2022

2022-05-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Motorcycle Mechanic Simulator 2021 o krok od pełnego zwrotu kosztów

Ponad 402 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży produktów wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – Play2Chill. W analogicznym okresie 2021 roku spółka nie odnotowała przychodów z tytułu sprzedaży. Producent Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zaprezentował również wyniki sprzedaży swojej gry, która w listopadzie ub.r. zadebiutowała w wersji na PC.

W pierwszym kwartale 2022 roku Play2Chill wypracowało ponad 402 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży produktów, gdzie w analogicznym okresie w ub.r. spółka nie miała przychodów z tytułu sprzedaży. W analizowanym kwartale spółka odnotowała stratę netto w wysokości prawie 144 tys. zł. Stan gotówki na koncie warszawskiego dewelopera na koniec kwietnia 2022 roku wynosił prawie 2,2 mln zł., co w porównaniu r/r oznacza wzrost aż o 755 procent.

- Za nami kolejny bardzo pracowity czas. Głównym aspektem wpływającym na wyniki finansowe Play2Chill jest fakt, że aktualnie znajdujemy się w fazie inwestycji produkcyjnej, marketingowej oraz produktowej, a od początku tego roku nie było żadnej premiery, która mogła znacząco na nie wpłynąć. W tej chwili nieustannie prowadzimy sprzedaż naszego flagowego produktu – Motorcycle Mechanic Simulator 2021 - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill. – Najbliższe miesiące dla spółki to czas, w którym zamierzamy zintensyfikować rozmowy z partnerami mogącymi wesprzeć nas przy produkcji i marketingu. Aktualnie naszym głównym celem jest wyniesienie realizowanych projektów na zupełnie inny poziom - podsumowuje Tomasz Róziecki.

Na ten moment użytkownicy kupili już prawie 44 tysięcy egzemplarzy Motorcycle Mechanic Simulator 2021 oraz wygenerowali 220 tysięcy dodatkowych aktywacji do tej gry. Pozwoliło to na zwrot ponad 90 procent poniesionych kosztów. Aktualny stan wishlisty outstanding wynosi ponad 130 tys. zapisów. Recenzje wystawione przez graczy na platformie Steam w ciągu ostatnich 30 dni są w 82 procentach pozytywne. Współwydawcą tytułu jest PlayWay. Jeszcze w tym roku MMS 2021 zadebiutuje na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Za porty na konsole odpowiada Ultimate Games.

- W ostatnim czasie MMS 21 trafił na dwie wyprzedaże, a na początku maja skorzystaliśmy z dodatkowej promocji na Steam, w ramach akcji „Daily Deal”. Dodatkowa ekspozycja tytułu pokazała, że nasz symulator mechanika motocyklowego, przy odpowiedniej widoczności na Steam, cieszy się sporym zainteresowaniem graczy, a w pozostałym okresie generuje stabilną sprzedaż. Oczywiście nieustanie pracujemy nad usprawnieniami oraz nowym contentem do gry. Wierzę, że takie podejście zaowocuje stabilnym poziomem sprzedaży tytułu w przyszłości - informuje prezes zarządu Play2Chill.

Poza rozwojem i utrzymaniem wydanej w listopadzie ub.r. gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, zespół Play2Chill w minionym kwartale głównie koncentrował się na produkcji Aztecs The Last Sun, Rally Mechanic Simulator oraz wspierał dewelopersko i marketingowo grę Far North Survival, którą produkuje FrogVille Games – spółka zależna Play2Chill. Premiery pełnych wersji wspomnianych tytułów planowane są w 2023 roku. W najbliższych miesiącach studio zamierza także zakończyć proces portowania gry Bugvasion TD na Nintendo Switch.

***

O spółce:

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).

Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku Biuro prasowe
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect
Giełda Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
2024-05-13 | 09:00

Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy

Klabater, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, odnotował w pierwszym kwartale 2024 roku wzrost przychodów netto, osiągając 1.126.203,89 zł, co stanowi wzrost o 14% w
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-09 | 11:27

B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż

B-Act S.A., notowana na NewConnect firma inżynieryjna specjalizująca się w doradztwie i nadzorze inwestycji budowlanych, wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 3,82 mln PLN, co oznacza 40 proc. wzrost w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.