Komunikaty PR

Alaskan Truck Simulator w top 100 najchętniej wishlistowanych tytułów na Steam

2022-04-01  |  11:00
Biuro prasowe

Road Studio S.A., notowany na NewConnect developer gier z motywem drogi, należący do Rodziny Movie Games, z przyjemnością informuje o uplasowaniu gry Alaskan Truck Simulator w Top 100 najchętniej dodawanych do wishlisty tytułów na platformie Steam. To rezultat zwiększonej intensywności działań marketingowych, związanych z przygotowaniami do premiery dema, która ma nastąpić w czerwcu.

Alaskan Truck Simulator, flagowy tytuł Road Studio, to gra łącząca symulator pojazdu z codziennym życiem kierowcy ciężarówki na Alasce. Spośród konkruencyjnych tytułwó wyróżnia się możliwością interakcji ze światem poza ciężarówką - zgodnie ze sloganem promocyjnym gry “Be a trucker, not a truck”.

Gra zakwalifikowała się do Top 100 Most Wishlisted on Steam, co oznacza, że jest w czołówce najbardziej oczekiwanych tytułów przez użytkowników platformy. W marcu gra uczestniczyła w dwóch festiwalach gamingowych: SimFest oraz Future Games Show: Spring Showcase. W czerwcu natomiast - zgodnie z planem - udostępnione zostanie demo w ramach Future Games Show, jednego z największych eventów gamingowych.

– Bardzo cieszy mnie reakcja miłośników gier na nasze działania. Wiemy z całą pewnością, że nasze odmienne podejście do tematu symulatorów, poszerzające go o elementy życia codziennego, doskonale rezonuje wśród fanów gatunku. Development Alaskan Truck Simulator postępuje bardzo sprawnie w wyniku przejścia na modułowe, współgrające ze sobą rozwiązania technologiczne. Gra wkracza w finalny etap realizacji, a jednocześnie Road Studio przymierza się do uderzenia komunikacyjnego związanego z drugim naszym tytułem: American Motorcycle Simulator. Jestem niezwykle zadowolony z tego, jak sprawnie funkcjonuje nasz zespół, liczący już ponad 40 osób podzielonych na dwa działy projektowe i jeden koncepcyjny – komentuje Maciej Nowak, prezes zarządu Road Studio.

- Alaskan Truck Simulator to jeden z kluczowych tytułów dla działu marketingu Movie Games. W pełni wykorzystujemy możliwości crosspromocji w ramach grupy. Nawiązujemy także strategiczne partnerstwa z wydawcami, zaś samo Road Studio pozyskuje licencje firm z branż powiązanych z truckingiem. Cieszy nas udział gry w SimFeście, ponieważ wymogiem uczestnictwa był element codziennego życia, więc symulatory samych pojazdów nie kwalifikowały się do eventu. To pokazuje, co naprawdę nas odróżnia od konkurencji. Dzienny, organiczny, przyrost wishlist jest bardzo wysoki i towarzyszą mu peaki związane z głównymi marketingowymi beatami, wspierane materiałami zza kulis wzmaniającymi więź graczy ze studiem - komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.

W Alaskan Truck Simulator można było zagrać podczas tegorocznej edycji Invest Cuffs w Krakowie. Dla 6 tys. uczestników jednej z największych konferencji i targów branży inwestycyjnej w Europie udostępniono wczesne demo gry, które spotkało się z jednoznacznie pozytywnymi reakcjami. Do dyspozycji gości imprezy byli również Maciej Nowak, a także Tomasz Węgliński, Head of Production Movie Games.

Rozbudowane demo gry zostanie udostępnione publicznie w czerwcu w ramach streamowanego na żywo show Future Games Show. Pierwotnie wydarzenie miało być częścią corocznych targów E3, te jednak zostały odwołane ze względu na szczególne okoliczności. Piotr Gnyp podkreśla, że nie szkodzi to planom marketingu - Future Games Show wciąż odbędzie się terminowo, i tak jak każdego roku, można liczyć na milionową publiczność oraz ekspozycję na stronie festiwalu na Steam.

O spółce:

Road Studio S.A. to spółka założona przez Movie Games oraz Macieja Nowaka - inwestora oraz menadżera z wieloletnim doświadczeniem na rynku kapitałowym. Zajmuje się produkcją gier o tematyce motoryzacyjnej, połączonej z motywem podróży i zwiedzania świata. Gracze będą wcielać się w kierowców różnego rodzaju pojazdów oraz zwiedzać odległe i na co dzień niedostępne miejsca. Road Studio przejęło do realizacji od Movie Games projekty gier Alaskan Truck Simulator oraz American Motorcycle Simulator.

Road Studio zadebiutowało na rynku NewConnect 12 stycznia 2022 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.