Komunikaty PR

Alaskan Truck Simulator w top 100 najchętniej wishlistowanych tytułów na Steam

2022-04-01  |  11:00
Biuro prasowe

Road Studio S.A., notowany na NewConnect developer gier z motywem drogi, należący do Rodziny Movie Games, z przyjemnością informuje o uplasowaniu gry Alaskan Truck Simulator w Top 100 najchętniej dodawanych do wishlisty tytułów na platformie Steam. To rezultat zwiększonej intensywności działań marketingowych, związanych z przygotowaniami do premiery dema, która ma nastąpić w czerwcu.

Alaskan Truck Simulator, flagowy tytuł Road Studio, to gra łącząca symulator pojazdu z codziennym życiem kierowcy ciężarówki na Alasce. Spośród konkruencyjnych tytułwó wyróżnia się możliwością interakcji ze światem poza ciężarówką - zgodnie ze sloganem promocyjnym gry “Be a trucker, not a truck”.

Gra zakwalifikowała się do Top 100 Most Wishlisted on Steam, co oznacza, że jest w czołówce najbardziej oczekiwanych tytułów przez użytkowników platformy. W marcu gra uczestniczyła w dwóch festiwalach gamingowych: SimFest oraz Future Games Show: Spring Showcase. W czerwcu natomiast - zgodnie z planem - udostępnione zostanie demo w ramach Future Games Show, jednego z największych eventów gamingowych.

– Bardzo cieszy mnie reakcja miłośników gier na nasze działania. Wiemy z całą pewnością, że nasze odmienne podejście do tematu symulatorów, poszerzające go o elementy życia codziennego, doskonale rezonuje wśród fanów gatunku. Development Alaskan Truck Simulator postępuje bardzo sprawnie w wyniku przejścia na modułowe, współgrające ze sobą rozwiązania technologiczne. Gra wkracza w finalny etap realizacji, a jednocześnie Road Studio przymierza się do uderzenia komunikacyjnego związanego z drugim naszym tytułem: American Motorcycle Simulator. Jestem niezwykle zadowolony z tego, jak sprawnie funkcjonuje nasz zespół, liczący już ponad 40 osób podzielonych na dwa działy projektowe i jeden koncepcyjny – komentuje Maciej Nowak, prezes zarządu Road Studio.

- Alaskan Truck Simulator to jeden z kluczowych tytułów dla działu marketingu Movie Games. W pełni wykorzystujemy możliwości crosspromocji w ramach grupy. Nawiązujemy także strategiczne partnerstwa z wydawcami, zaś samo Road Studio pozyskuje licencje firm z branż powiązanych z truckingiem. Cieszy nas udział gry w SimFeście, ponieważ wymogiem uczestnictwa był element codziennego życia, więc symulatory samych pojazdów nie kwalifikowały się do eventu. To pokazuje, co naprawdę nas odróżnia od konkurencji. Dzienny, organiczny, przyrost wishlist jest bardzo wysoki i towarzyszą mu peaki związane z głównymi marketingowymi beatami, wspierane materiałami zza kulis wzmaniającymi więź graczy ze studiem - komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.

W Alaskan Truck Simulator można było zagrać podczas tegorocznej edycji Invest Cuffs w Krakowie. Dla 6 tys. uczestników jednej z największych konferencji i targów branży inwestycyjnej w Europie udostępniono wczesne demo gry, które spotkało się z jednoznacznie pozytywnymi reakcjami. Do dyspozycji gości imprezy byli również Maciej Nowak, a także Tomasz Węgliński, Head of Production Movie Games.

Rozbudowane demo gry zostanie udostępnione publicznie w czerwcu w ramach streamowanego na żywo show Future Games Show. Pierwotnie wydarzenie miało być częścią corocznych targów E3, te jednak zostały odwołane ze względu na szczególne okoliczności. Piotr Gnyp podkreśla, że nie szkodzi to planom marketingu - Future Games Show wciąż odbędzie się terminowo, i tak jak każdego roku, można liczyć na milionową publiczność oraz ekspozycję na stronie festiwalu na Steam.

O spółce:

Road Studio S.A. to spółka założona przez Movie Games oraz Macieja Nowaka - inwestora oraz menadżera z wieloletnim doświadczeniem na rynku kapitałowym. Zajmuje się produkcją gier o tematyce motoryzacyjnej, połączonej z motywem podróży i zwiedzania świata. Gracze będą wcielać się w kierowców różnego rodzaju pojazdów oraz zwiedzać odległe i na co dzień niedostępne miejsca. Road Studio przejęło do realizacji od Movie Games projekty gier Alaskan Truck Simulator oraz American Motorcycle Simulator.

Road Studio zadebiutowało na rynku NewConnect 12 stycznia 2022 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.