Komunikaty PR

Alaskan Truck Simulator w top 100 najchętniej wishlistowanych tytułów na Steam

2022-04-01  |  11:00
Biuro prasowe

Road Studio S.A., notowany na NewConnect developer gier z motywem drogi, należący do Rodziny Movie Games, z przyjemnością informuje o uplasowaniu gry Alaskan Truck Simulator w Top 100 najchętniej dodawanych do wishlisty tytułów na platformie Steam. To rezultat zwiększonej intensywności działań marketingowych, związanych z przygotowaniami do premiery dema, która ma nastąpić w czerwcu.

Alaskan Truck Simulator, flagowy tytuł Road Studio, to gra łącząca symulator pojazdu z codziennym życiem kierowcy ciężarówki na Alasce. Spośród konkruencyjnych tytułwó wyróżnia się możliwością interakcji ze światem poza ciężarówką - zgodnie ze sloganem promocyjnym gry “Be a trucker, not a truck”.

Gra zakwalifikowała się do Top 100 Most Wishlisted on Steam, co oznacza, że jest w czołówce najbardziej oczekiwanych tytułów przez użytkowników platformy. W marcu gra uczestniczyła w dwóch festiwalach gamingowych: SimFest oraz Future Games Show: Spring Showcase. W czerwcu natomiast - zgodnie z planem - udostępnione zostanie demo w ramach Future Games Show, jednego z największych eventów gamingowych.

– Bardzo cieszy mnie reakcja miłośników gier na nasze działania. Wiemy z całą pewnością, że nasze odmienne podejście do tematu symulatorów, poszerzające go o elementy życia codziennego, doskonale rezonuje wśród fanów gatunku. Development Alaskan Truck Simulator postępuje bardzo sprawnie w wyniku przejścia na modułowe, współgrające ze sobą rozwiązania technologiczne. Gra wkracza w finalny etap realizacji, a jednocześnie Road Studio przymierza się do uderzenia komunikacyjnego związanego z drugim naszym tytułem: American Motorcycle Simulator. Jestem niezwykle zadowolony z tego, jak sprawnie funkcjonuje nasz zespół, liczący już ponad 40 osób podzielonych na dwa działy projektowe i jeden koncepcyjny – komentuje Maciej Nowak, prezes zarządu Road Studio.

- Alaskan Truck Simulator to jeden z kluczowych tytułów dla działu marketingu Movie Games. W pełni wykorzystujemy możliwości crosspromocji w ramach grupy. Nawiązujemy także strategiczne partnerstwa z wydawcami, zaś samo Road Studio pozyskuje licencje firm z branż powiązanych z truckingiem. Cieszy nas udział gry w SimFeście, ponieważ wymogiem uczestnictwa był element codziennego życia, więc symulatory samych pojazdów nie kwalifikowały się do eventu. To pokazuje, co naprawdę nas odróżnia od konkurencji. Dzienny, organiczny, przyrost wishlist jest bardzo wysoki i towarzyszą mu peaki związane z głównymi marketingowymi beatami, wspierane materiałami zza kulis wzmaniającymi więź graczy ze studiem - komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.

W Alaskan Truck Simulator można było zagrać podczas tegorocznej edycji Invest Cuffs w Krakowie. Dla 6 tys. uczestników jednej z największych konferencji i targów branży inwestycyjnej w Europie udostępniono wczesne demo gry, które spotkało się z jednoznacznie pozytywnymi reakcjami. Do dyspozycji gości imprezy byli również Maciej Nowak, a także Tomasz Węgliński, Head of Production Movie Games.

Rozbudowane demo gry zostanie udostępnione publicznie w czerwcu w ramach streamowanego na żywo show Future Games Show. Pierwotnie wydarzenie miało być częścią corocznych targów E3, te jednak zostały odwołane ze względu na szczególne okoliczności. Piotr Gnyp podkreśla, że nie szkodzi to planom marketingu - Future Games Show wciąż odbędzie się terminowo, i tak jak każdego roku, można liczyć na milionową publiczność oraz ekspozycję na stronie festiwalu na Steam.

O spółce:

Road Studio S.A. to spółka założona przez Movie Games oraz Macieja Nowaka - inwestora oraz menadżera z wieloletnim doświadczeniem na rynku kapitałowym. Zajmuje się produkcją gier o tematyce motoryzacyjnej, połączonej z motywem podróży i zwiedzania świata. Gracze będą wcielać się w kierowców różnego rodzaju pojazdów oraz zwiedzać odległe i na co dzień niedostępne miejsca. Road Studio przejęło do realizacji od Movie Games projekty gier Alaskan Truck Simulator oraz American Motorcycle Simulator.

Road Studio zadebiutowało na rynku NewConnect 12 stycznia 2022 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.