All in! Games podsumowuje zapowiedź Phantom Hellcat
W pierwszym tygodniu promocji Phantom Hellcat podczas tegorocznych targów Gamescom, tytuł zebrał ponad dwukrotnie więcej zapisów na wishlisty niż Ghostrunner w analogicznym okresie Gamescom 2019, jednocześnie będąc najlepiej przyjętym tytułem w historii All in! Games.
Phantom Hellcat został zaprezentowany w Opening Night Live i od razu znalazł się w topowych podsumowaniach medialnych oraz influencerskich. O grze napisały również wszystkie najważniejsze media specjalistyczne, na przykład Gamespot, IGN, Game Informer czy Destructoid doceniając kierunek artystyczny, oryginalną stylistykę oraz formułę gry. Zwiastun będący zapowiedzią gry pokazuje miks elementów slashera, dynamicznej gry platformowej oraz klasyków gatunku action-adventure.
Ghostrunner od premiery w październiku 2020 r. sprzedał się w kilku milionach kopii, wliczając w to płatne dodatki do gry, zdobywając uznanie graczy oraz rynkowych ekspertów. W maju tego roku podczas Digital Dragons, One More Level podało do informacji publicznej, że gra przekroczyła pułap 1,6 miliona sprzedanych kopii.
– W All in! Games bardzo duże znaczenie ma nasz proces produkcyjno-wydawniczy, który ukierunkowany jest na jak najszybszą weryfikację naszych założeń w warunkach jak najbardziej zbliżonych do rynkowych. Phantom Hellcat powstaje zgodnie z tym procesem i dzięki pracy naszego działu Game Research od samego początku testowany był na wybranych grupach graczy w celu stworzenia wyjątkowego produktu. - mówi Marcin Kawa, CEO All in! Games. Kolejnym krokiem było przetestowanie odbioru gry jako kompletnego produktu przez graczy i media z całego świata. Test ten wypadł bardzo pozytywnie - zarówno zebrana ilość wishlist oraz feedback mediów i graczy przerosły nasze oczekiwania - w historii All in! Games nie mieliśmy jeszcze tak ciepło przyjętej gry. – Ogłoszenie projektu Raise, czyli Phantom Hellcat było dla naszej grupy kapitałowej bardzo ważnym wydarzeniem. To pierwszy tej skali projekt realizowany samodzielnie, przez wyodrębniony zespół deweloperski Ironbird Creations – dodaje Marcin Kawa. – Obserwując reakcje rynku czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszej pracy.
Phantom Hellcat to dynamiczna gra akcji z widokiem z trzeciej osoby. Tytuł zostanie wydany na PC oraz wszystkie konsole. Data wydania nie została oficjalnie podana.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.