All in! Games podsumowuje zapowiedź Phantom Hellcat
W pierwszym tygodniu promocji Phantom Hellcat podczas tegorocznych targów Gamescom, tytuł zebrał ponad dwukrotnie więcej zapisów na wishlisty niż Ghostrunner w analogicznym okresie Gamescom 2019, jednocześnie będąc najlepiej przyjętym tytułem w historii All in! Games.
Phantom Hellcat został zaprezentowany w Opening Night Live i od razu znalazł się w topowych podsumowaniach medialnych oraz influencerskich. O grze napisały również wszystkie najważniejsze media specjalistyczne, na przykład Gamespot, IGN, Game Informer czy Destructoid doceniając kierunek artystyczny, oryginalną stylistykę oraz formułę gry. Zwiastun będący zapowiedzią gry pokazuje miks elementów slashera, dynamicznej gry platformowej oraz klasyków gatunku action-adventure.
Ghostrunner od premiery w październiku 2020 r. sprzedał się w kilku milionach kopii, wliczając w to płatne dodatki do gry, zdobywając uznanie graczy oraz rynkowych ekspertów. W maju tego roku podczas Digital Dragons, One More Level podało do informacji publicznej, że gra przekroczyła pułap 1,6 miliona sprzedanych kopii.
– W All in! Games bardzo duże znaczenie ma nasz proces produkcyjno-wydawniczy, który ukierunkowany jest na jak najszybszą weryfikację naszych założeń w warunkach jak najbardziej zbliżonych do rynkowych. Phantom Hellcat powstaje zgodnie z tym procesem i dzięki pracy naszego działu Game Research od samego początku testowany był na wybranych grupach graczy w celu stworzenia wyjątkowego produktu. - mówi Marcin Kawa, CEO All in! Games. Kolejnym krokiem było przetestowanie odbioru gry jako kompletnego produktu przez graczy i media z całego świata. Test ten wypadł bardzo pozytywnie - zarówno zebrana ilość wishlist oraz feedback mediów i graczy przerosły nasze oczekiwania - w historii All in! Games nie mieliśmy jeszcze tak ciepło przyjętej gry. – Ogłoszenie projektu Raise, czyli Phantom Hellcat było dla naszej grupy kapitałowej bardzo ważnym wydarzeniem. To pierwszy tej skali projekt realizowany samodzielnie, przez wyodrębniony zespół deweloperski Ironbird Creations – dodaje Marcin Kawa. – Obserwując reakcje rynku czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszej pracy.
Phantom Hellcat to dynamiczna gra akcji z widokiem z trzeciej osoby. Tytuł zostanie wydany na PC oraz wszystkie konsole. Data wydania nie została oficjalnie podana.
![Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/1166227565/gpw-dietl,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
![DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_431683815,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
![Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_109163050,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.