All in! Games podsumowuje zapowiedź Phantom Hellcat
W pierwszym tygodniu promocji Phantom Hellcat podczas tegorocznych targów Gamescom, tytuł zebrał ponad dwukrotnie więcej zapisów na wishlisty niż Ghostrunner w analogicznym okresie Gamescom 2019, jednocześnie będąc najlepiej przyjętym tytułem w historii All in! Games.
Phantom Hellcat został zaprezentowany w Opening Night Live i od razu znalazł się w topowych podsumowaniach medialnych oraz influencerskich. O grze napisały również wszystkie najważniejsze media specjalistyczne, na przykład Gamespot, IGN, Game Informer czy Destructoid doceniając kierunek artystyczny, oryginalną stylistykę oraz formułę gry. Zwiastun będący zapowiedzią gry pokazuje miks elementów slashera, dynamicznej gry platformowej oraz klasyków gatunku action-adventure.
Ghostrunner od premiery w październiku 2020 r. sprzedał się w kilku milionach kopii, wliczając w to płatne dodatki do gry, zdobywając uznanie graczy oraz rynkowych ekspertów. W maju tego roku podczas Digital Dragons, One More Level podało do informacji publicznej, że gra przekroczyła pułap 1,6 miliona sprzedanych kopii.
– W All in! Games bardzo duże znaczenie ma nasz proces produkcyjno-wydawniczy, który ukierunkowany jest na jak najszybszą weryfikację naszych założeń w warunkach jak najbardziej zbliżonych do rynkowych. Phantom Hellcat powstaje zgodnie z tym procesem i dzięki pracy naszego działu Game Research od samego początku testowany był na wybranych grupach graczy w celu stworzenia wyjątkowego produktu. - mówi Marcin Kawa, CEO All in! Games. Kolejnym krokiem było przetestowanie odbioru gry jako kompletnego produktu przez graczy i media z całego świata. Test ten wypadł bardzo pozytywnie - zarówno zebrana ilość wishlist oraz feedback mediów i graczy przerosły nasze oczekiwania - w historii All in! Games nie mieliśmy jeszcze tak ciepło przyjętej gry. – Ogłoszenie projektu Raise, czyli Phantom Hellcat było dla naszej grupy kapitałowej bardzo ważnym wydarzeniem. To pierwszy tej skali projekt realizowany samodzielnie, przez wyodrębniony zespół deweloperski Ironbird Creations – dodaje Marcin Kawa. – Obserwując reakcje rynku czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszej pracy.
Phantom Hellcat to dynamiczna gra akcji z widokiem z trzeciej osoby. Tytuł zostanie wydany na PC oraz wszystkie konsole. Data wydania nie została oficjalnie podana.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.