All in! Games podsumowuje zapowiedź Phantom Hellcat
W pierwszym tygodniu promocji Phantom Hellcat podczas tegorocznych targów Gamescom, tytuł zebrał ponad dwukrotnie więcej zapisów na wishlisty niż Ghostrunner w analogicznym okresie Gamescom 2019, jednocześnie będąc najlepiej przyjętym tytułem w historii All in! Games.
Phantom Hellcat został zaprezentowany w Opening Night Live i od razu znalazł się w topowych podsumowaniach medialnych oraz influencerskich. O grze napisały również wszystkie najważniejsze media specjalistyczne, na przykład Gamespot, IGN, Game Informer czy Destructoid doceniając kierunek artystyczny, oryginalną stylistykę oraz formułę gry. Zwiastun będący zapowiedzią gry pokazuje miks elementów slashera, dynamicznej gry platformowej oraz klasyków gatunku action-adventure.
Ghostrunner od premiery w październiku 2020 r. sprzedał się w kilku milionach kopii, wliczając w to płatne dodatki do gry, zdobywając uznanie graczy oraz rynkowych ekspertów. W maju tego roku podczas Digital Dragons, One More Level podało do informacji publicznej, że gra przekroczyła pułap 1,6 miliona sprzedanych kopii.
– W All in! Games bardzo duże znaczenie ma nasz proces produkcyjno-wydawniczy, który ukierunkowany jest na jak najszybszą weryfikację naszych założeń w warunkach jak najbardziej zbliżonych do rynkowych. Phantom Hellcat powstaje zgodnie z tym procesem i dzięki pracy naszego działu Game Research od samego początku testowany był na wybranych grupach graczy w celu stworzenia wyjątkowego produktu. - mówi Marcin Kawa, CEO All in! Games. Kolejnym krokiem było przetestowanie odbioru gry jako kompletnego produktu przez graczy i media z całego świata. Test ten wypadł bardzo pozytywnie - zarówno zebrana ilość wishlist oraz feedback mediów i graczy przerosły nasze oczekiwania - w historii All in! Games nie mieliśmy jeszcze tak ciepło przyjętej gry. – Ogłoszenie projektu Raise, czyli Phantom Hellcat było dla naszej grupy kapitałowej bardzo ważnym wydarzeniem. To pierwszy tej skali projekt realizowany samodzielnie, przez wyodrębniony zespół deweloperski Ironbird Creations – dodaje Marcin Kawa. – Obserwując reakcje rynku czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszej pracy.
Phantom Hellcat to dynamiczna gra akcji z widokiem z trzeciej osoby. Tytuł zostanie wydany na PC oraz wszystkie konsole. Data wydania nie została oficjalnie podana.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.