ASM Group porządkuje biznes i planuje dalszy rozwój
Zarząd ASM Group, spółki której współzałożycielem i prezesem jest Adam Stańczak, rozpoczął działania mające na celu przywrócenie normalnej działalności Grupy ASM oraz jej dalszy rozwój. Spółka analizuje zakres i skalę bezprawnych czynności osób podających się za zarząd spółki od 22 kwietnia zeszłego roku,
a dzięki odzyskaniu dostępu do ESPI porządkuje komunikację z rynkiem.
ASM Group wraca na właściwe tory, a biznes, który budowałem przez 20 lat ma szansę dalej się rozwijać. Cieszę się, że treść uchwał zeszłorocznego NWZ została finalnie ujawniona poprzez wpis do KRS. Mam nadzieję, że to kończy dyskusję dotyczącą składu Zarządu i Rady Nadzorczej ASM, a także otrzeźwi osoby, które przez ostatnie 14 miesięcy w sposób absolutnie bezpodstawny – wyłącznie poprzez faktyczne działania – uzurpowały sobie status reprezentantów ASM. Dziękuję wszystkim tym, którzy wierzyli w sens naszych działań i którym zależy na dalszym rozwoju ASM - komentuje Adam Stańczak, prezes Zarządu ASM Group.
- Ostatnie trzy lata w spółce to czas niewykorzystanych szans, a fakt, że osoby niebędące zarządem spółki prowadziły bezprawne czynności i nie przekazywały danych prawowitym organom spółki dodatkowo skomplikował sytuację. Przed nami wiele wyzwań, ale dołożę wszelkich starań, by ASM Group ponownie stała się dobrze prosperującą spółką, a wszelkie niezgodne z prawem działania zostały wyjaśnione. Obecnie analizujemy sytuację zarówno pod kątem możliwości rozwoju działalności Grupy ASM, jak i skali bezprawnych działań osób podszywających się po 22 kwietnia zeszłego roku pod zarząd spółki oraz ich wpływu na kondycję ASM Group – dodaje prezes Adam Stańczak.
ASM Group to spółka holdingowa, zarządzająca grupą kapitałową w skład której wchodzą spółki specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Grupa ASM działa na rynku polskim, włoskim, niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim. ASM Group S.A. jest reprezentowana przez Zarząd w składzie: Adam Stańczak – Prezes Zarządu, Łukasz Stańczak – Członek Zarządu, dr Krzysztof Przybyłowski – Członek Zarządu oraz Weronika Wagner – Członek Zarządu. W jej Radzie Nadzorczej zasiadają: Michał Górski – Przewodniczący, Dorota Kaska, Krzysztof Ołdak, Marcin Tulejski oraz Rafał Mrozowski.
Osoby bezprawnie tytułujące się od 22 kwietnia 2021 r. członkami zarządu ASM Group, t.j.: Dorota Kenny, Jacek Pawlak oraz Andrzej Nowak, nie posiadały od ww. daty żadnego umocowania do reprezentowania spółki, w tym do przekazywania jakichkolwiek informacji lub oświadczeń w imieniu ASM Group. Dotyczy to w szczególności publikowania raportów bieżących i okresowych ASM. Jednocześnie osoby podszywające się pod zarząd po 22 kwietnia zeszłego roku nie przekazywały danych prawowitemu zarządowi, co uniemożliwiało prowadzenie normalnej działalności operacyjnej.
Przed zarządem ASM dużo pracy, między innymi z powodu opublikowania przez osoby niebędące w rzeczywistości członkami zarządu ASM Group, przez ostatnie 14 miesięcy, prawie 70 komunikatów rzekomo w imieniu ASM. W istocie – nad czym boleję – system ESPI traktowano jako kanał komunikacji do tworzenia rzeczywistości pożądanej przez osoby, które miały do niego dostęp. Treść tych tzw. „raportów” z oczywistych względów może wprowadzać rynek w błąd. Będziemy sukcesywnie, w momencie uzyskania niezbędnych informacji i danych pozwalających na wypełnianie obowiązków informacyjnych, publikowali raporty bieżące i okresowe, dążąc do przywrócenia pełnej transparentności działań spółki. Chcemy odbudować pośród inwestorów na rynku zaufanie do ASM, które na skutek działań byłych członków Zarządu mogło zostać nadszarpnięte. Jednocześnie rozpoczynamy prace nad nową strategią rozwoju, którą planujemy ogłosić jesienią tego roku – podkreśla prezes Adam Stańczak.
***
O spółce:
ASM Group to spółka holdingowa, zarządzająca grupą kapitałową w skład której wchodzą spółki specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Grupa ASM działa na rynku polskim, włoskim, niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.