Komunikaty PR

Asmodev wraz z metalowym zespołem zaprezentują soundtrack do Priest Simulator

2021-12-20  |  10:30
Biuro prasowe

Asmodev, studio specjalizujące się w produkcji mrocznych i romantycznych gier, razem z metalowym zespołem Gruzja zaprezentują płytę Vulgator, która posłuży jako soundtrack w głośnym Priest Simulator. W kwietniu br. deweloper podpisał umowę z kapelą na stworzenie ścieżki dźwiękowej do autorskiej gry. Premiera płyty odbędzie się 24 grudnia na platformie YouTube. Niedawno zaprezentowany epizod Priest Simulator o tytule Heavy Duty, w którym można przedpremierowo usłyszeć pierwsze kawałki Gruzinów, został bardzo dobrze przyjęty przez graczy.

 

Asmodev razem z Gruzją, kapelą o niekonwencjonalnym stylu, już 24 grudnia zaprezentują płytę Vulgator, która posłuży jako ścieżka dźwiękowa w Priest Simulator. Mocny charakter Gruzinów idealnie wpisuje się w tematykę autorskiej gry dewelopera. Premiera będzie mieć miejsce na platformie YouTube. W przyszłym roku płyta zostanie wydana również w wersji fizycznej.

 

- Razem z Sarsem, czyli dżentelmenem znanym m.in. z Furii i Wędrowców, pracujemy nad materiałami do fizycznych egzemplarzy, CD i winyla. Płyty będzie można nabyć również w specjalnych wydaniach, np. z kominiarką szatanisty w pakiecie – mówi Michał Jodłowiec, prezes Asmodevu.

 

Priest Simulator to autorski tytuł żywieckiego producenta. Gracz będzie mógł wcielić się w rolę najbardziej uprzywilejowanej osoby w całej wsi – księdza-wampira. Do jego zadań będzie należało m.in. udzielanie sakramentów, przeprowadzanie egzorcyzmów i prześladowanie heretyków. W świecie gry odwiedzamy przeklęte domy, niszczymy wyposażenie i remontujemy świątynie. Odpicowany kościół przyciąga wiernych, a ci pomagają nam w walce z szatanistami dowodzonymi przez potężnych hersztów.

 

- Druga niespodzianka jest taka, że przygotowaliśmy angielski dubbing pod Heavy Duty i Priest Simulator. Brzmi niemal tak polsko, jak oryginał. Niebawem playtesty, zachęcam do zapisów poprzez stronę Steam  – dodaje  Michał Jodłowiec.

 

Spółka w październiku br. udostępniła darmowy epizod o tytule Heavy Duty, w którym można przedpremierowo usłyszeć utwory Gruzji z płyty Vulgator. Wycinek Priest Simulator spotkał się z bardzo dobrym odbiorem ze strony graczy. Pozytywne oceny na platformie Steam wynoszą aż 97%. Zaprezentowanie epizodu korzystnie wpłynęło na wishlistę symulatora księdza, która buduje się w bardzo szybkim tempie.

 

Priest Simulator: https://store.steampowered.com/app/950620/Priest_Simulator/

Heavy Duty: https://store.steampowered.com/app/1675670/Priest_Simulator_Heavy_Duty/

Vulgator: https://www.youtube.com/watch?v=TpMg2AnKMo4&ab_channel=Asmodev

 

 

 

***

O spółce

Asmodev SA tworzy gry własne oraz na zlecenie. Spółka specjalizuje się w produkcjach o mrocznej i często szokującej tematyce. Firma została założona na początku 2018 r. Druga autorska produkcja studia, Ultimate Summer, trafiła na początku 2021 r. do sprzedaży. Spółka pracuje obecnie nad Priest Simulator oraz trzema grami na zlecenie Gaming Factory: Mercyful Flames, Booze Master i Human Farm. Do portfolio produkcyjnego dewelopera dołączyły także niedawno dwie nowe pozycje przygotowywane na zlecenie: Pope Simulator i Your Principal.

 

Spółka od grudnia 2021 roku jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.