Atomic Jelly liczy na debiut jeszcze w tym roku
Atomic Jelly czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego spółki, jaki został złożony w październiku do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Producent i wydawca gier z grupy PlayWay jest coraz bliżej debiutu na rynku NewConnect. Obecnie spółka jest po kolejnej rundzie uwag i czeka na dopuszczenie przez GPW akcji spółki do obrotu. Atomic Jelly liczy na dołączenie do grona spółek publicznych jeszcze w tym roku. Studio rozwija autorskie projekty oraz pracuje nad udoskonaleniem tytułu z portfolio wydawniczego - Space Mechanic Simulator. Autorem symulatora astronauty jest Tomas Jelonek Studio. Premiera tytułu planowana jest na Q1 2021, już niebawem udostępniony zostanie darmowy prolog gry.
- Czujemy, że zbliżamy się do debiutu na NewConnect. Jesteśmy w stałym kontakcie z GPW, a tym samym po kolejnej rundzie uwag w sprawie zatwierdzenia naszego Dokumentu Informacyjnego. Aktualnie czekamy na decyzję w sprawie dopuszczenia akcji Atomic Jelly do obrotu. Liczymy na debiut jeszcze w tym roku – mówi Bartosz Rakowski, prezes Atomic Jelly SA. – Obecnie tworzymy kilka autorskich produkcji, a także rozwijamy swoją działalność wydawniczą. Właśnie intensyfikujemy prace wydawnicze oraz pomagamy w dopracowaniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych, Space Mechanic Simulator. Premiera tytułu zaplanowana jest na pierwszą połowę 2021. Wcześniej graczom udostępnimy darmowy prolog gry – dodaje.
Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, poszukując między innymi uszkodzonych części maszyny. Zadaniem gracza podczas każdej misji jest zlokalizowanie uszkodzonej części statku kosmicznego, satelity lub łazika. Maszyna zbudowana jest z setek części, które można wyjąć i wymienić. Produkcja o wyjątkowej fabule i zaawansowanej grafice posiada wymagającą kampanię dla jednego gracza, w której postać otrzymuje coraz to bardziej złożone misje.
Elementy gameplay’ u zawierają m.in. zasoby tlenu – z wizualizacją jego zapasu na skafandrze, czy zasoby energii, oraz realistycznie przedstawione zakłócenia i utrudnienia wynikające z fabuły rozgrywki. W SMS gracz będzie miał możliwość skorzystania ze specjalnych filtrów pozwalających na segregowanie zadań względem licencji, czy uzyskanej punktacji. – Zależy nam na realistycznym efekcie opracowywanych przez nas projektów, dlatego chcemy aby nasze produkcje były dopracowane technicznie. Z uwagi na to dokładamy właśnie do SMS rozbudowane otoczenie i wprowadzamy m.in. fabułę ekranu logowania, czy opcję wykrycia zawczasu usterek statku za pomocą skanera oraz interfejs zmieniający się w czasie rzeczywistym w zależności od wybranego trybu mechanika – informuje Bartosz Rakowski.
Obecnie Atomic Jelly dysponuje finansowaniem zabezpieczającym bieżące a także zapowiedziane produkcje. Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. Jednocześnie studio zamierza także wydawać wszystkie swoje produkcje także w wersji na popularne konsole Nintendo Switch, PlayStation, czy Xbox. Spółka posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich autorskich tytułów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.