Komunikaty PR

Atomic Jelly SA jeszcze w tym roku chce wejść na NewConnect

2020-10-15  |  10:00
Biuro prasowe

 

Atomic Jelly SA złożyło wniosek o wprowadzenie akcji Spółki do obrotu na rynku publicznym i czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego firmy ze strony Giełdy Papierów Wartościowych w W-ie (GPW). Producent i wydawca gier wideo liczy na debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku. W 2019 roku studio pozyskało 2,4 mln zł w ramach kampanii crowdfundingowej. Fundusze przeznaczono m.in. na wydanie siedmiu preprodukcji, w tym Truck Mechanic: Dangerous Paths, nad którym to tytułem studio aktualnie pracuje. Atomic Jelly rozwija również swoją działalność wydawniczą. Obecnie wydaje oraz pomaga w dopracowaniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych – Space Mechanic Simulator. Premiera tytułu autorstwa Tomas Jelonek Studio zaplanowana jest na 2021 rok.

- Jesteśmy w trakcie ostatniej rundy konsultacji z Giełdą Papierów Wartościowych co do treści Dokumentu Informacyjnego Spółki. Celujemy, aby debiut akcji Atomic Jelly na rynku NewConnect nastąpił jeszcze w tym roku – informuje Bartosz Rakowski, prezes Atomic Jelly SA. – Liczę na to, że wejście na parkiet zwiększy grono inwestorów Spółki, a także przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności naszego studia. Nie planujemy, aby debiut był połączony z publiczną emisją akcji – dodaje.

Założone przez doświadczonych pasjonatów studio gier wideo powstało w 2016 roku w Poznaniu. Aktualnie Atomic Jelly SA zajmuje się produkcją i wydawaniem gier w wersji na komputery stacjonarne. Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej 1 gry będzie samodzielna. Jednocześnie studio chce także poszerzać paletę platform gier z PC do konsol takich jak Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox.

W minionym roku studio przeprowadziło kampanię crowdfundingową, w której pozyskało ponad 2,4 mln zł. Fundusze zostały przeznaczone na rozwój studia oraz m.in. wydanie siedmiu preprodukcji, w tym Truck Mechanic: Dangerous Paths, nad którym to tytułem spółka aktualnie pracuje. To gra hybrydowa łącząca w sobie kilka gatunków. To jednocześnie zaawansowany symulator mechanika samochodowego (z naciskiem na wierne odtworzenie budowy ciężarówki Ził-130), z drugiej strony gra eksploracyjna z wątkami fabularnymi, w której gracz będzie miał za zadanie pokonać trudne i niebezpieczne drogi Ameryki Południowej. W przypadku awarii gracz wyjdzie z kabiny, usunie przeszkody, sprawdzi stan techniczny pojazdu i wykona niezbędne naprawy korzystając z tego co ma aktualnie  pod ręką.

Premiera tytułu zaplanowana jest na 2Q 2021 roku. Współwydawcą gry jest PlayWay.

Studio jest producentem gier tj.: Project Remedium oraz 303 Squadron: Battle of Britain. Natomiast co do portingu gier, spółka współpracuje z zewnętrznymi zespołami. – W przyszłości chcemy sami działać w obszarze portingu.– dodaje Bartosz Rakowski.

Oprócz produkcji gier, spółka rozwija także swoją działalność wydawniczą. – Posiadamy prawa wydawnicze do wszystkich naszych tytułów. Przypomnę, że swego czasu odkupiliśmy prawa wydawnicze do gry Train Mechanic Simulator. – zaznacza prezes AJ. Tytuł zadebiutował na rynku w 2017 roku.

Aktualnie Atomic Jelly pełni rolę wydawcy oraz pomaga w udoskonaleniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych – Space Mechanic Simulator. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, gdzie gracz porusza się w stanie nieważkości, poszukując uszkodzonych części. Zadaniem bohatera podczas każdej misji jest zlokalizowanie uszkodzonej części statku kosmicznego, satelity lub łazika. Tytuł posiada wymagającą kampanię dla jednego gracza, w której otrzymuje on coraz trudniejsze do wykonania misje.

Podczas tegorocznego Steam Game Festival: Autumn Edition udostępnione zostało darmowe demo produkcji. Autorem gry jest Tomas Jelonek Studio. Tytuł pojawi się na rynku w 1Q 2021 roku.

W celu rozwijania kompetencji i budowania niezbędnych relacji z uczestnikami rynku, spółka ściśle współpracuje z Collegium Da Vinci. Bartosz Rakowski wykłada na uczelni wyższej przedmioty związane z projektowaniem gier.

***

Atomic Jelly S.A. prowadzi działalność na rynku gier wideo. Celem Spółki jest produkowanie i wydawanie oryginalnych gier na komputery, a w przyszłości także tworzenie i wydawanie portów istniejących oraz przyszłych gier na popularne platformy konsolowe, tj. PlayStation, Xbox i Nintendo Switch.

Studio jest producentem tytułów tj.: 303 Squadron: Battle of Britain oraz Project Remedium. Atomic Jelly pracuje nad Truck Mechanic: Dangerous Paths. To gra hybrydowa łącząca w sobie kilka gatunków.

Spółka ma także doświadczenie w wydawaniu gier. W 2019 roku nabyła prawa do gry Space Mechanic Simulator. Premiera tytułu zaplanowana jest na 2021 rok.

Gry Atomic Jelly S.A. są sprzedawane na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform dystrybucyjnych, w szczególności Steam, która jest jednym z największych dystrybutorów gier na świecie, czy też GOG, Humble Store, Fanatical oraz w modelu dystrybucji fizycznej, poprzez tzw. „sprzedaż pudełkową” w popularnych sklepach.

Atomic Jelly SA planuje do końca 2020 roku wejść na rynek NewConnect.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.