Atomic Jelly SA jeszcze w tym roku chce wejść na NewConnect
Atomic Jelly SA złożyło wniosek o wprowadzenie akcji Spółki do obrotu na rynku publicznym i czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego firmy ze strony Giełdy Papierów Wartościowych w W-ie (GPW). Producent i wydawca gier wideo liczy na debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku. W 2019 roku studio pozyskało 2,4 mln zł w ramach kampanii crowdfundingowej. Fundusze przeznaczono m.in. na wydanie siedmiu preprodukcji, w tym Truck Mechanic: Dangerous Paths, nad którym to tytułem studio aktualnie pracuje. Atomic Jelly rozwija również swoją działalność wydawniczą. Obecnie wydaje oraz pomaga w dopracowaniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych – Space Mechanic Simulator. Premiera tytułu autorstwa Tomas Jelonek Studio zaplanowana jest na 2021 rok.
- Jesteśmy w trakcie ostatniej rundy konsultacji z Giełdą Papierów Wartościowych co do treści Dokumentu Informacyjnego Spółki. Celujemy, aby debiut akcji Atomic Jelly na rynku NewConnect nastąpił jeszcze w tym roku – informuje Bartosz Rakowski, prezes Atomic Jelly SA. – Liczę na to, że wejście na parkiet zwiększy grono inwestorów Spółki, a także przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności naszego studia. Nie planujemy, aby debiut był połączony z publiczną emisją akcji – dodaje.
Założone przez doświadczonych pasjonatów studio gier wideo powstało w 2016 roku w Poznaniu. Aktualnie Atomic Jelly SA zajmuje się produkcją i wydawaniem gier w wersji na komputery stacjonarne. Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej 1 gry będzie samodzielna. Jednocześnie studio chce także poszerzać paletę platform gier z PC do konsol takich jak Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox.
W minionym roku studio przeprowadziło kampanię crowdfundingową, w której pozyskało ponad 2,4 mln zł. Fundusze zostały przeznaczone na rozwój studia oraz m.in. wydanie siedmiu preprodukcji, w tym Truck Mechanic: Dangerous Paths, nad którym to tytułem spółka aktualnie pracuje. To gra hybrydowa łącząca w sobie kilka gatunków. To jednocześnie zaawansowany symulator mechanika samochodowego (z naciskiem na wierne odtworzenie budowy ciężarówki Ził-130), z drugiej strony gra eksploracyjna z wątkami fabularnymi, w której gracz będzie miał za zadanie pokonać trudne i niebezpieczne drogi Ameryki Południowej. W przypadku awarii gracz wyjdzie z kabiny, usunie przeszkody, sprawdzi stan techniczny pojazdu i wykona niezbędne naprawy korzystając z tego co ma aktualnie pod ręką.
Premiera tytułu zaplanowana jest na 2Q 2021 roku. Współwydawcą gry jest PlayWay.
Studio jest producentem gier tj.: Project Remedium oraz 303 Squadron: Battle of Britain. Natomiast co do portingu gier, spółka współpracuje z zewnętrznymi zespołami. – W przyszłości chcemy sami działać w obszarze portingu.– dodaje Bartosz Rakowski.
Oprócz produkcji gier, spółka rozwija także swoją działalność wydawniczą. – Posiadamy prawa wydawnicze do wszystkich naszych tytułów. Przypomnę, że swego czasu odkupiliśmy prawa wydawnicze do gry Train Mechanic Simulator. – zaznacza prezes AJ. Tytuł zadebiutował na rynku w 2017 roku.
Aktualnie Atomic Jelly pełni rolę wydawcy oraz pomaga w udoskonaleniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych – Space Mechanic Simulator. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, gdzie gracz porusza się w stanie nieważkości, poszukując uszkodzonych części. Zadaniem bohatera podczas każdej misji jest zlokalizowanie uszkodzonej części statku kosmicznego, satelity lub łazika. Tytuł posiada wymagającą kampanię dla jednego gracza, w której otrzymuje on coraz trudniejsze do wykonania misje.
Podczas tegorocznego Steam Game Festival: Autumn Edition udostępnione zostało darmowe demo produkcji. Autorem gry jest Tomas Jelonek Studio. Tytuł pojawi się na rynku w 1Q 2021 roku.
W celu rozwijania kompetencji i budowania niezbędnych relacji z uczestnikami rynku, spółka ściśle współpracuje z Collegium Da Vinci. Bartosz Rakowski wykłada na uczelni wyższej przedmioty związane z projektowaniem gier.
***
Atomic Jelly S.A. prowadzi działalność na rynku gier wideo. Celem Spółki jest produkowanie i wydawanie oryginalnych gier na komputery, a w przyszłości także tworzenie i wydawanie portów istniejących oraz przyszłych gier na popularne platformy konsolowe, tj. PlayStation, Xbox i Nintendo Switch.
Studio jest producentem tytułów tj.: 303 Squadron: Battle of Britain oraz Project Remedium. Atomic Jelly pracuje nad Truck Mechanic: Dangerous Paths. To gra hybrydowa łącząca w sobie kilka gatunków.
Spółka ma także doświadczenie w wydawaniu gier. W 2019 roku nabyła prawa do gry Space Mechanic Simulator. Premiera tytułu zaplanowana jest na 2021 rok.
Gry Atomic Jelly S.A. są sprzedawane na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform dystrybucyjnych, w szczególności Steam, która jest jednym z największych dystrybutorów gier na świecie, czy też GOG, Humble Store, Fanatical oraz w modelu dystrybucji fizycznej, poprzez tzw. „sprzedaż pudełkową” w popularnych sklepach.
Atomic Jelly SA planuje do końca 2020 roku wejść na rynek NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.