Komunikaty PR

Best Month Ever! najnowsza gra Klabatera z nagrodą Pixel Awards Europe 2022

2022-06-15  |  12:00
Biuro prasowe

Best Month Ever! gra przygodowa z portfolio wydawniczego spółki zdobyła nagrodę Pixel Awards Europe 2022 w kategorii Best Story. Producentem tytułu jest Warsaw Film School Video Game & Film Production Studio. Projekt o śmiertelnie chorej Louise szukającej domu dla swojego 8-letniego syna Mitcha zyskał także nominację do nagród Indie Showcase podczas Digital Dragons 2022. Tymczasem spółka 23 czerwca wyda też Strategic Mind: The Pacific na platformę Xbox poszerzając swój back-katalog gier strategicznych.

 Best Month Ever! to gra skupiona na narracji, interaktywna powieść, której fabuła dotyka trudnych tematów społecznych. Historia Louise, młodej matki, samotnie wychowującej ośmioletniego Mitcha ukazuje walkę rodzica o przyszłość swojego dziecka w obliczu nadchodzącej śmierci oraz nieprzewidywalność konsekwencji decyzji jakie podejmuje rodzic wychowujący dziecko.

Włożyliśmy w tej projekt dużo emocji. To unikatowa w skali Polski produkcja, w której siły po raz pierwszy połączyli przedstawiciele środowiska akademickiego i biznesu. Gra notuje pozytywne oceny na platformie Steam (ponad 80 proc.) oraz cieszy się wielką popularnością wśród influencerów i przedstawicieli mediów – mówi Michał Gembicki, członek zarządu Klabater SA. – Cieszę się, że mogliśmy współpracować i wydać grę, która nie tylko dotyka ważnych społecznych i historycznych tematów, ale też stawia w roli głównego bohatera kobietę. W obliczu stale rosnącego udziału kobiet wśród graczy jest niezmiernie ważnym tworzenie gier opowiadających historię z ich perspektywy - dodaje Michał Gembicki.

W portfolio spółki znajdują się już trzy własne projekty – Heliborne, Crossroads Inn. Oraz The Amazaing American Circus, a jeszcze w tym roku pojawi się czwarty tytuł gra- i Moonshine Inc.  Poza produkcjami własnymi Klabater rozwija także segment wydawniczy i portingowy

– Koncentrujemy się na rozwoju gier własnych, ten obszar pozwolił nam podwoić osiągane przychody. To również segment, w którym mamy szanse na najwyższe marże, a kolejny sukces produkcji własnej powinien pozwolić na kolejny skok w rozwoju i osiąganych wynikach – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA. – Oczywiste jest to, że póki co działamy na mniejszej skali, niż zachodni wydawcy-weterani pokroju Annapurny, czy Daedalic, jednak tak jak oni podążamy podobną drogą i konsekwentnie rozwijamy portfolio gier.  dodaje Robert Wesołowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.