Komunikaty PR

Brave Lamb Studio S.A. rozpoczął prace nad prospektem emisyjnym na GPW

2022-02-16  |  11:30
Biuro prasowe

Brave Lamb Studio S.A., developer gier wideo z Grupy Kapitałowej Movie Games, rozpoczął pracę nad prospektem emisyjnym. Spółka będzie ubiegać się o debiut na GPW. Prace nad prospektem są prowadzone wraz z Grupą INC S.A. Brave Lamb Studio spodziewa się zakończenia procedury emisyjnej jeszcze w tym roku.

Brave Lamb Studio to spółka produkująca gry komputerowe segmentu indie premium. Zespół składa się ze specjalistów mających za sobą doświadczenie w pracy dla takich firm jak Techland, Flying Wild Hog czy CI Games.

Spółka zdecydowała się na rozpoczęcie prac nad prospektem właśnie teraz z uwagi na takie czynniki, jak: skompletowanie silnego zespołu z kompetencjami umożliwiającymi porting produkcji na platformy konsolowe; przychody ze współpracy z francuskim wydawcą Nacon; przychodzi z działalności konsultanckiej; a także rozpoczęcie realizacji drugiego projektu.

Obecnie Brave Lamb Studio pracuje nad dwiema produkcjami. Pierwsza to War Hospital, strategia połączona z grą ekonomiczną i survivalową, polegająca na zarządzaniu polowym szpitalem podczas I wojny światowej. Partnerem wydawniczym tytułu jest francuski koncern Nacon. Gra przeznaczona jest na platformy PC, Xbox i PlayStation, zaś jej opublikowany w początku lutego 2022 r. animowany zwiastun obejrzano 127 tys. razy na samym kanale PlayStation w serwisie Youtube.

Drugą produkcją studia jest Enemy of the State, kooperacyjna strzelanka w rzucie izometrycznym, inspirowana nowojorskim półświatkiem lat 20. ubiegłego wieku i cechująca się unikalnym stylem wizualnym z elementami art deco.

- Cieszę się, że Brave Lamb Studio zmierza w kierunku GPW. Od samego momentu założenia Spółki chciałem stworzyć realnie funkcjonującą firmę z dużym zespołem developerskim, realizującym projekty wewnętrznie. Wierzę, że dzięki takim atutom jak i globalnemu wydawcy tytułu, miejscem spółki jest Główny Parkiet, co dodatkowo potwierdzają dwie zamknięte rundy finansowania inwestorskiego - mówi Michał Dziwniel, Członek Zarządu i Head of Studio w Brave Lamb Studio.

Brave Lamb Studio S.A. ogłosiła plany wejścia na GPW już w 2021 r., realizując ofertę publiczną akcji na platformie CrowdConnect.pl z Domem Maklerskim INC S.A. Zgromadzone środki zostały przeznaczone na rozpoczęcie prac nad nowym projektem.

----------------------------

 

O Brave Lamb Studio:

Brave Lamb Studio to Spółka produkująca gry komputerowe segmentu premium indie. Naszym celem strategicznym jest tworzenie gier nastawionych na głęboką narrację popartą koniecznością dokonywania przez gracza trudnych moralnie wyborów. Niezależność produkcyjna, połączona z nastawieniem na wysoką jakość wykonywanych projektów czyni z nas unikatowym przedsięwzięciem na polskim rynku game dev.

Brave Lamb Studio jest złożone ze specjalistów mających za sobą wiele lat doświadczenia w branży, pracujących dla takich firm jak Techland, Flying Wild Hog czy CI Games. Duże doświadczenie kluczowych osób w Spółce przekształca się w ograniczenie wielu ryzyk produkcyjnych, a także na możliwość wytwarzania projektów o wysokiej jakości dla graczy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.