Brave Lamb Studio S.A. rozpoczął prace nad prospektem emisyjnym na GPW
Brave Lamb Studio S.A., developer gier wideo z Grupy Kapitałowej Movie Games, rozpoczął pracę nad prospektem emisyjnym. Spółka będzie ubiegać się o debiut na GPW. Prace nad prospektem są prowadzone wraz z Grupą INC S.A. Brave Lamb Studio spodziewa się zakończenia procedury emisyjnej jeszcze w tym roku.
Brave Lamb Studio to spółka produkująca gry komputerowe segmentu indie premium. Zespół składa się ze specjalistów mających za sobą doświadczenie w pracy dla takich firm jak Techland, Flying Wild Hog czy CI Games.
Spółka zdecydowała się na rozpoczęcie prac nad prospektem właśnie teraz z uwagi na takie czynniki, jak: skompletowanie silnego zespołu z kompetencjami umożliwiającymi porting produkcji na platformy konsolowe; przychody ze współpracy z francuskim wydawcą Nacon; przychodzi z działalności konsultanckiej; a także rozpoczęcie realizacji drugiego projektu.
Obecnie Brave Lamb Studio pracuje nad dwiema produkcjami. Pierwsza to War Hospital, strategia połączona z grą ekonomiczną i survivalową, polegająca na zarządzaniu polowym szpitalem podczas I wojny światowej. Partnerem wydawniczym tytułu jest francuski koncern Nacon. Gra przeznaczona jest na platformy PC, Xbox i PlayStation, zaś jej opublikowany w początku lutego 2022 r. animowany zwiastun obejrzano 127 tys. razy na samym kanale PlayStation w serwisie Youtube.
Drugą produkcją studia jest Enemy of the State, kooperacyjna strzelanka w rzucie izometrycznym, inspirowana nowojorskim półświatkiem lat 20. ubiegłego wieku i cechująca się unikalnym stylem wizualnym z elementami art deco.
- Cieszę się, że Brave Lamb Studio zmierza w kierunku GPW. Od samego momentu założenia Spółki chciałem stworzyć realnie funkcjonującą firmę z dużym zespołem developerskim, realizującym projekty wewnętrznie. Wierzę, że dzięki takim atutom jak i globalnemu wydawcy tytułu, miejscem spółki jest Główny Parkiet, co dodatkowo potwierdzają dwie zamknięte rundy finansowania inwestorskiego - mówi Michał Dziwniel, Członek Zarządu i Head of Studio w Brave Lamb Studio.
Brave Lamb Studio S.A. ogłosiła plany wejścia na GPW już w 2021 r., realizując ofertę publiczną akcji na platformie CrowdConnect.pl z Domem Maklerskim INC S.A. Zgromadzone środki zostały przeznaczone na rozpoczęcie prac nad nowym projektem.
----------------------------
O Brave Lamb Studio:
Brave Lamb Studio to Spółka produkująca gry komputerowe segmentu premium indie. Naszym celem strategicznym jest tworzenie gier nastawionych na głęboką narrację popartą koniecznością dokonywania przez gracza trudnych moralnie wyborów. Niezależność produkcyjna, połączona z nastawieniem na wysoką jakość wykonywanych projektów czyni z nas unikatowym przedsięwzięciem na polskim rynku game dev.
Brave Lamb Studio jest złożone ze specjalistów mających za sobą wiele lat doświadczenia w branży, pracujących dla takich firm jak Techland, Flying Wild Hog czy CI Games. Duże doświadczenie kluczowych osób w Spółce przekształca się w ograniczenie wielu ryzyk produkcyjnych, a także na możliwość wytwarzania projektów o wysokiej jakości dla graczy.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.