Komunikaty PR

Cherrypick Games nawiązuje współpracę z Frozen District i rozpoczyna Projekt Q

2024-11-04  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Cherrypick Games oraz Frozen District podpisali umowę na opracowanie i wydanie multiplatformowej gry wideo o kodowej nazwie Projekt Q. Za produkcję tytułu odpowiada Cherrypick Games, koszty stworzenia gry pokryje Frozen District. Podpisana umowa stanowi kolejny krok w realizacji zaktualizowanej strategii rozwoju.

- Z radością rozpoczynamy współpracę z Frozen District. W ramach podpisanej umowy wspólnie stworzymy multiplatformową grę o nazwie Projekt Q. Nasze studio będzie odpowiedzialne za produkcję, a nasz Partner zajmie się finansowaniem oraz wydaniem gry. Przychody na satysfakcjonującym nas poziomie będą nam przysługiwać od pierwszej złotówki a standardowy podział tantiem ze wszystkich platform sprzedażowych został uzgodniony po pełnym zwrocie nakładów. Podpisana umowa stanowi kolejny kamień milowy w realizacji zaktualizowanej strategii - komentuje Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games.

Frozen District to spółka odpowiedzialna za sukces gry House Flipper, której sprzedaż pierwszej i drugiej części przekroczyła kilka milionów sztuk, a przychody sięgnęły ponad 100 mln zł. Firma powtórzyła komercyjny sukces przy wydaniu gry The Tenants, z przychodami ze sprzedaży przekraczającymi kilkanaście milionów złotych.

- Chcielibyśmy jak najlepiej wykorzystać nasze wspólne doświadczenia w produkcji, marketingu i sprzedaży. Od samego początku rozmów mieliśmy wspólną wizję dotyczącą Projektu Q, co – mam nadzieję, dobrze wróży potencjałowi marketingowemu i sprzedażowemu tej gry - dodaje Marcin Kwaśnica.

Jednocześnie Cherrypick Games pracuje nad swoim własnym tytułem, Angst: A Tale of Survival. Obecnie na Steam dostępna jest wersja testowa, która zbiera bardzo pozytywne oceny. Debiutancka gra na PC ma planowo trafić do graczy w pierwszym kwartale 2025 roku.

- Materiał, który udostępniliśmy, został bardzo ciepło przyjęty przez graczy. Zaprezentowaliśmy w nim klimat i przedsmak rozgrywki, który w pełni rozwiniemy w wersji finalnej. Kluczowe cechy Angst: A Tale of Survival to przetrwanie, otwarty świat, elementy roguelite oraz przygoda napędzana historią - mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games.

***

O Cherrypick Games:

Warszawskie studio Cherrypick Games zostało założone w 2014 roku przez weteranów branży gier: Marcina Kwaśnicę i Michała Sroczyńskiego. Zgodnie ze zaktualizowaną w styczniu br. strategią rozwoju Spółka zamierza produkować gry, które może (samodzielnie lub we współpracy z partnerem) wydać na takie platformy jak Steam, Epic Store, Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. Historycznie Cherrypick Games specjalizował się w grach przeznaczonych na platformy mobilne.

W 2017 roku Cherrypick Games zadebiutowała na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.