Cherrypick Games podpisało umowę z Ryu Games

Cherrypick Games, notowana na NewConnect spółka, specjalizująca się w segmencie gier mobilnych, zawarła umowę o współpracy z Ryu Games, amerykańską firmą z siedzibą w San Francisco. Ryu Games to kolejny, obok Skillz Inc., partner polskiego studia, wspólnie z którym będzie rozwijało projekty mobilne w wersji e-sportowej. Pierwszy z nich ma ukazać się do kwietnia 2021 roku. Będzie to propozycja gry z kategorii karcianych z przeznaczeniem na autorską platformę amerykańskiej spółki.
- Współpraca z Ryu Games jest dla nas kolejną przesłanką do jeszcze szerszego rozwijania kompetencji w zakresie tworzenia i wdrażania projektów e-sportowych w wersji mobilnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu dopełnienia formalności i zawarcia umowy. Rynek e-sportu na świecie rośnie w bardzo szybkim tempie i generuje ogromne przychody, dlatego widzimy istotny potencjał do działalności w tym obszarze – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. – W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy przy współpracy z Ryu Games zaprezentować pierwszą grę. Jednocześnie, konsekwentnie realizujemy bieżące działania operacyjne, które dotyczą założeń kontraktu ze Skillz Inc. O postępach tych działań poinformujemy niebawem – dodaje.
Ryu Games to stosunkowo nowy podmiot z siedzibą w Kalifornii, działający od dwóch lat jako platforma gier online zaprojektowana w celu ułatwienia turniejów gier mobilnych na pieniądze. Pierwszym hitem Ryu był Cash Blocks VS. Ryu odniósł również sukces w grze Color Hit VS wydanej we współpracy z biznesowym partnerem – Spaceloom.
Ryu Games różni się od innych platform oferowaniem funkcji społecznościowych, w tym czatu w grze, szczegółowej historii meczów i łatwej funkcji zaproszeń.
Docelowo Cherrypick Games wraz z Ryu Games stworzą wspólnie co najmniej cztery projekty w 2021 roku. Zawarta umowa z kolejną platformą e-sportową potwierdza ambicje spółki, aby dynamicznie rozwijać się właśnie w tym obszarze.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.