Cherrypick Games podpisało umowę z Ryu Games
Cherrypick Games, notowana na NewConnect spółka, specjalizująca się w segmencie gier mobilnych, zawarła umowę o współpracy z Ryu Games, amerykańską firmą z siedzibą w San Francisco. Ryu Games to kolejny, obok Skillz Inc., partner polskiego studia, wspólnie z którym będzie rozwijało projekty mobilne w wersji e-sportowej. Pierwszy z nich ma ukazać się do kwietnia 2021 roku. Będzie to propozycja gry z kategorii karcianych z przeznaczeniem na autorską platformę amerykańskiej spółki.
- Współpraca z Ryu Games jest dla nas kolejną przesłanką do jeszcze szerszego rozwijania kompetencji w zakresie tworzenia i wdrażania projektów e-sportowych w wersji mobilnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu dopełnienia formalności i zawarcia umowy. Rynek e-sportu na świecie rośnie w bardzo szybkim tempie i generuje ogromne przychody, dlatego widzimy istotny potencjał do działalności w tym obszarze – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. – W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy przy współpracy z Ryu Games zaprezentować pierwszą grę. Jednocześnie, konsekwentnie realizujemy bieżące działania operacyjne, które dotyczą założeń kontraktu ze Skillz Inc. O postępach tych działań poinformujemy niebawem – dodaje.
Ryu Games to stosunkowo nowy podmiot z siedzibą w Kalifornii, działający od dwóch lat jako platforma gier online zaprojektowana w celu ułatwienia turniejów gier mobilnych na pieniądze. Pierwszym hitem Ryu był Cash Blocks VS. Ryu odniósł również sukces w grze Color Hit VS wydanej we współpracy z biznesowym partnerem – Spaceloom.
Ryu Games różni się od innych platform oferowaniem funkcji społecznościowych, w tym czatu w grze, szczegółowej historii meczów i łatwej funkcji zaproszeń.
Docelowo Cherrypick Games wraz z Ryu Games stworzą wspólnie co najmniej cztery projekty w 2021 roku. Zawarta umowa z kolejną platformą e-sportową potwierdza ambicje spółki, aby dynamicznie rozwijać się właśnie w tym obszarze.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.