Cherrypick Games podpisało umowę z Ryu Games

Cherrypick Games, notowana na NewConnect spółka, specjalizująca się w segmencie gier mobilnych, zawarła umowę o współpracy z Ryu Games, amerykańską firmą z siedzibą w San Francisco. Ryu Games to kolejny, obok Skillz Inc., partner polskiego studia, wspólnie z którym będzie rozwijało projekty mobilne w wersji e-sportowej. Pierwszy z nich ma ukazać się do kwietnia 2021 roku. Będzie to propozycja gry z kategorii karcianych z przeznaczeniem na autorską platformę amerykańskiej spółki.
- Współpraca z Ryu Games jest dla nas kolejną przesłanką do jeszcze szerszego rozwijania kompetencji w zakresie tworzenia i wdrażania projektów e-sportowych w wersji mobilnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu dopełnienia formalności i zawarcia umowy. Rynek e-sportu na świecie rośnie w bardzo szybkim tempie i generuje ogromne przychody, dlatego widzimy istotny potencjał do działalności w tym obszarze – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. – W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy przy współpracy z Ryu Games zaprezentować pierwszą grę. Jednocześnie, konsekwentnie realizujemy bieżące działania operacyjne, które dotyczą założeń kontraktu ze Skillz Inc. O postępach tych działań poinformujemy niebawem – dodaje.
Ryu Games to stosunkowo nowy podmiot z siedzibą w Kalifornii, działający od dwóch lat jako platforma gier online zaprojektowana w celu ułatwienia turniejów gier mobilnych na pieniądze. Pierwszym hitem Ryu był Cash Blocks VS. Ryu odniósł również sukces w grze Color Hit VS wydanej we współpracy z biznesowym partnerem – Spaceloom.
Ryu Games różni się od innych platform oferowaniem funkcji społecznościowych, w tym czatu w grze, szczegółowej historii meczów i łatwej funkcji zaproszeń.
Docelowo Cherrypick Games wraz z Ryu Games stworzą wspólnie co najmniej cztery projekty w 2021 roku. Zawarta umowa z kolejną platformą e-sportową potwierdza ambicje spółki, aby dynamicznie rozwijać się właśnie w tym obszarze.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.