CI Games publikuje wyniki za trzeci kwartał
Ponad 7,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowała w trzecim kwartale br. Grupa CI Games. To 75 proc. więcej w porównaniu do wyniku uzyskanego przez Grupę w okresie lipiec-wrzesień 2019 roku. W trzecim kwartale skonsolidowany zysk netto wyniósł 0,34 mln zł, w stosunku do 2,9 mln zł straty w analogicznym okresie 2019 r. W okresie październik 2019 - wrzesień 2020 skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 70,6 mln zł, zaś zysk netto przekroczył 13,2mln zł (marża netto 18,7%). W okresie trzech kwartałów br. Grupa wygenerowała 33,5 mln zł gotówki z działalności operacyjnej.
- Jestem zadowolony z wyników za trzeci kwartał szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie mogliśmy wziąć udziału w kilku kluczowych promocjach cyfrowych w pierwszej połowie trzeciego kwartału. Było to spowodowane wysoką intensywnością udziału w tego typu kampaniach pod koniec drugiego kwartału i wynikającego z tego tzw. "cooling off period” na kilku kluczowych platformach. Należy pamiętać, że trzeci kwartał to już czwarty kolejny od premiery Sniper Ghost Warrior Contracts. Wypracowane przez ostatnie 12 miesięcy wyniki, w postaci ponad 70 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 13 mln zysku, jasno pokazują, że nasza Spółka wróciła na ścieżkę zysków i zamierza na niej pozostać – komentuje Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
W okresie trzech kwartałów br. Grupa wygenerowała 33,5 mln zł gotówki z działalności operacyjnej natomiast przepływy netto z działalności finansowej wyniosły 4 mln zł i głównie składały się z wpływów z emisji (29,1 mln zł) i spłat kredytów (24,0 mln zł). Na koniec trzeciego kwartału Grupa posiadała 28,2 mln zł gotówki i nie miała żadnych zobowiązań z tytułu kredytów.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.