Komunikaty PR

Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie

2021-02-19  |  01:00
Biuro prasowe

CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdraża nowe rozwiązania technologiczne i uruchamia nowe kanały sprzedaży. Od niedawna ubrania Coccodrillo są dostępne za pośrednictwem platformy Allegro, uruchomiona została również rumuńska i ukraińska wersja sklepu internetowego.

- Popularność e-commerce nieustannie wzrasta, czego odzwierciedleniem jest struktura przychodów Coccodrilo. W IV kwartale sklep internetowy wygenerował 10,9 mln zł przychodów i jest to wynik wyższy od odnotowanego w analogicznym okresie ubiegłego roku o 93 proc. W okresach zamknięcia galerii handlowych, był to nasz główny kanał sprzedaży. Dzięki ciągłym inwestycjom w jego umacnianie, byliśmy do tej sytuacji dobrze przygotowani –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

W ostatnich miesiącach spółka dokonała również szeregu zmian technologicznych, które umożliwiają usprawnienie własnego kanału e-commerce, m.in. przeniosła sklep internetowy z platformy Magento 2.0. na platformę Magento 2.4. Klienci zyskali również możliwość zapłaty  za pośrednictwem Apple Pay i Google Pay, natomiast platforma na urządzenia mobilne zyskała nowe, bardziej intuicyjne menu.

Spółka inwestuje nie tylko w technologie, ale również w logistykę. Dzięki nowym, dodatkowym urządzeniom sortującym, sprawność operacyjna pozwala na przygotowanie nawet 20 tys. paczek na dobę. Obecnie 97 proc. zamówień jest wysyłanych do jednego dnia od złożenia zamówienia.

z pandemią koronawirusa, udogodnieniem dla klientów offline jest możliwość składania zamówień telefonicznych realizowanych przez sklep internetowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku Biuro prasowe
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect
Giełda Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
2024-05-13 | 09:00

Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy

Klabater, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, odnotował w pierwszym kwartale 2024 roku wzrost przychodów netto, osiągając 1.126.203,89 zł, co stanowi wzrost o 14% w
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-09 | 11:27

B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż

B-Act S.A., notowana na NewConnect firma inżynieryjna specjalizująca się w doradztwie i nadzorze inwestycji budowlanych, wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 3,82 mln PLN, co oznacza 40 proc. wzrost w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.