Czym Klabater zaskoczy na targach Gamescom?
- Targi Gamescom to dla naszej spółki najważniejsza impreza wystawiennicza w tym roku. Z uwagi na ponad dwuletnią przerwę w stacjonarnej edycji tego eventu, liczymy na wysoką frekwencję oraz powrót do budowania ważnych relacji biznesowych, przerwanych przez pandemię. Dzięki obecności w Kolonii będziemy mogli dotrzeć do przedstawicieli mediów, nawiązać nowe relacji biznesowe, ale też przetestować odbiór naszych gier przez graczy – mówi Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater SA.
W Kolonii spółka zaprezentuje Moonshine Inc.- strategiczną grę, w której gracze będą mogli zbudować własną destylarnię wysokoprocentowego trunku i nauczyć się procesu produkcji kraftowych alkoholi. Spółka zapowie także datę wydania projektu i pokaże nowy zwiastun prezentujący rozgrywkę. To obecne najbardziej zaawansowany projekt Klabatera i już trzecia produkcja własna Studia. Tytuł łączy w sobie cechy gry strategicznej, symulatora z elementami craftingu i ekonomii. W pracę nad grą zaangażowani byli naukowcy chemicy oraz ekonomiści, którzy wspierali spółkę w wykreowaniu najbardziej realistycznego doświadczenia. - W części biznesowej targów Gamescom, na zamkniętych pokazach planujemy zaprezentować Moonshine Inc., recenzenci będą mogli samodzielnie ograć naszą nową produkcję oraz porozmawiać z wybranymi członkami zespołu developerskiego mi.in z głównymi designerami Paulem Mullerem i Maximem Hussonem. Prezentacje będą prowadzone w językach angielskim, francuskim i niemieckim, zaproszonym gościom umożliwimy nagranie materiałów wideo oraz udostępnimy pełną wersję projektu. W części konsumenckiej targów zaprezentujemy demo gry Moonshine szerokiej publiczności – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA.
Podczas Gamescom gra Moonshine Inc. będzie promowana na głównej stronie serwisu Steam, jako jedna z gier prezentowanych na imprezie. Stoisko wystawiennicze Klabatera zlokalizowane będzie w zamkniętej i dostępnej dla branżowych zwiedzających części biznesowej – hali 4.1 na stanowisku D-022. Ponadto powstanie także stanowisko w otwartej dla wszystkich zwiedzających hali konsumenckiej 10.1 - stanowisko C-079.
- Głównym celem naszego udziału w Gamescomie będzie pozyskanie nowych wishlist oraz zebranie feedbacku na chwilę przed finalizacją gry i wprowadzeniem jej do sprzedaży. Moonshine Inc. ma już blisko 30 000 wishlist, dzięki podwójnej promocji podczas targów Gamesom i eventu Future Games Show oraz recenzjom i zapowiedziom, jakie z pewnością się ukażą, liczymy na pozyskanie kolejnych 20-30 000 wishlist do premiery gry – dodaje Michał Gembicki.
Targi posłużą spółce także do spotkań biznesowych z partnerami handlowymi oraz do scoutingu rynku w celu nawiązania współpracy z nowymi producentami i wydawcami gier.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.