Czym Klabater zaskoczy na targach Gamescom?
- Targi Gamescom to dla naszej spółki najważniejsza impreza wystawiennicza w tym roku. Z uwagi na ponad dwuletnią przerwę w stacjonarnej edycji tego eventu, liczymy na wysoką frekwencję oraz powrót do budowania ważnych relacji biznesowych, przerwanych przez pandemię. Dzięki obecności w Kolonii będziemy mogli dotrzeć do przedstawicieli mediów, nawiązać nowe relacji biznesowe, ale też przetestować odbiór naszych gier przez graczy – mówi Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater SA.
W Kolonii spółka zaprezentuje Moonshine Inc.- strategiczną grę, w której gracze będą mogli zbudować własną destylarnię wysokoprocentowego trunku i nauczyć się procesu produkcji kraftowych alkoholi. Spółka zapowie także datę wydania projektu i pokaże nowy zwiastun prezentujący rozgrywkę. To obecne najbardziej zaawansowany projekt Klabatera i już trzecia produkcja własna Studia. Tytuł łączy w sobie cechy gry strategicznej, symulatora z elementami craftingu i ekonomii. W pracę nad grą zaangażowani byli naukowcy chemicy oraz ekonomiści, którzy wspierali spółkę w wykreowaniu najbardziej realistycznego doświadczenia. - W części biznesowej targów Gamescom, na zamkniętych pokazach planujemy zaprezentować Moonshine Inc., recenzenci będą mogli samodzielnie ograć naszą nową produkcję oraz porozmawiać z wybranymi członkami zespołu developerskiego mi.in z głównymi designerami Paulem Mullerem i Maximem Hussonem. Prezentacje będą prowadzone w językach angielskim, francuskim i niemieckim, zaproszonym gościom umożliwimy nagranie materiałów wideo oraz udostępnimy pełną wersję projektu. W części konsumenckiej targów zaprezentujemy demo gry Moonshine szerokiej publiczności – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA.
Podczas Gamescom gra Moonshine Inc. będzie promowana na głównej stronie serwisu Steam, jako jedna z gier prezentowanych na imprezie. Stoisko wystawiennicze Klabatera zlokalizowane będzie w zamkniętej i dostępnej dla branżowych zwiedzających części biznesowej – hali 4.1 na stanowisku D-022. Ponadto powstanie także stanowisko w otwartej dla wszystkich zwiedzających hali konsumenckiej 10.1 - stanowisko C-079.
- Głównym celem naszego udziału w Gamescomie będzie pozyskanie nowych wishlist oraz zebranie feedbacku na chwilę przed finalizacją gry i wprowadzeniem jej do sprzedaży. Moonshine Inc. ma już blisko 30 000 wishlist, dzięki podwójnej promocji podczas targów Gamesom i eventu Future Games Show oraz recenzjom i zapowiedziom, jakie z pewnością się ukażą, liczymy na pozyskanie kolejnych 20-30 000 wishlist do premiery gry – dodaje Michał Gembicki.
Targi posłużą spółce także do spotkań biznesowych z partnerami handlowymi oraz do scoutingu rynku w celu nawiązania współpracy z nowymi producentami i wydawcami gier.
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.