DANGER! Escape Lab od PunkPirates dostępny na urządzeniach VR!
Notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka PunkPirates z ekspozycją na rynek i gry wirtualnej rzeczywistości (VR), oddała w ręce graczy DANGER! Escape Lab. Gra, pierwotnie znana jako DANGER! COVID-19, od 15 grudnia, jest dostępna na urządzeniach PC VR. Producentem i wydawcą tytułu jest PunkPirates.
W DANGER! Escape Lab gracz wciela się w rolę pracownika laboratorium, gdzie staje przed wyzwaniem zablokowania rozprzestrzeniania się groźnego wirusa. W tym celu będzie zmuszony do kreatywnego wykorzystania dostępnych w pomieszczeniu przedmiotów – by je zdobyć będzie musiał rozwiązać szereg logicznych zagadek. – Escape Lab wciągnie gracza w fabułę opartą na teorii spiskowej dotyczącej bieżących wydarzeń na całym świecie. W rękach gracza leżą losy całego świata – mówi Leszek Krajewski, członek zarządu PunkPirates ds. Rozwoju.
15 grudnia gra zadebiutowała na urządzeniach PC VR. – Produkcje takie jak DANGER! Escape Lab cieszą się dużą popularnością. Liczymy, że także nasza propozycja będzie atrakcyjna dla graczy i przyciągnie ich uwagę. Nie zwalniamy tempa, pracujemy nad kolejnymi tytułami, których premiery planujemy już niebawem – dodaje Leszek Krajewski.
Model biznesowy PunkPirates zakłada produkcję gier o budżetach nie przekraczających 500 tys. zł. Spółka planuje wydawać jedną grę na kwartał. – To co nas wyróżnia na rynku to krótki cykl produkcyjny, który w naszym przypadku trwa maksymalnie 12 miesięcy. Chcemy wydawać dużo gier, liczymy, ze wśród nich znajdzie się co najmniej kilka, które odnotują bardzo wysoką sprzedaż – mówi Leszek Krajewski.
Poza DANGER! Escape Lab, w portfolio spółki znajdują się także Escape Room VR, Escape Room VR Inner Voices oraz Escape Room VR Stories. Ta ostatnia, w ramach podpisanej w sierpniu umowy z Pico Interactive, 10 grudnia trafiła także na urządzenia VR Pico Neo 2. – Pico Neo 2 to samodzielne urządzenia wirtualnej rzeczywistości skierowane dla użytkowników na rynku azjatyckim, głównie chińskim. W zamian za udział w przychodzie, wszystkie koszty związane z produkcją gry, wprowadzeniem jej do dystrybucji, tłumaczeniem na język chiński, japoński i koreański zostały poniesione przez Pico Interactive – informuje Leszek Krajewski.
Według szacunków Statista, samodzielne urządzenia VR, produkowane m.in. przez Pico Interactive, Inc., w 2019 stanowiły ok. 50 proc. globalnego wolumenu sprzedaży wszystkich urządzeń VR i były najpopularniejszą na świecie platformą sprzętową tego typu.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.