DANGER! Escape Lab od PunkPirates dostępny na urządzeniach VR!
Notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka PunkPirates z ekspozycją na rynek i gry wirtualnej rzeczywistości (VR), oddała w ręce graczy DANGER! Escape Lab. Gra, pierwotnie znana jako DANGER! COVID-19, od 15 grudnia, jest dostępna na urządzeniach PC VR. Producentem i wydawcą tytułu jest PunkPirates.
W DANGER! Escape Lab gracz wciela się w rolę pracownika laboratorium, gdzie staje przed wyzwaniem zablokowania rozprzestrzeniania się groźnego wirusa. W tym celu będzie zmuszony do kreatywnego wykorzystania dostępnych w pomieszczeniu przedmiotów – by je zdobyć będzie musiał rozwiązać szereg logicznych zagadek. – Escape Lab wciągnie gracza w fabułę opartą na teorii spiskowej dotyczącej bieżących wydarzeń na całym świecie. W rękach gracza leżą losy całego świata – mówi Leszek Krajewski, członek zarządu PunkPirates ds. Rozwoju.
15 grudnia gra zadebiutowała na urządzeniach PC VR. – Produkcje takie jak DANGER! Escape Lab cieszą się dużą popularnością. Liczymy, że także nasza propozycja będzie atrakcyjna dla graczy i przyciągnie ich uwagę. Nie zwalniamy tempa, pracujemy nad kolejnymi tytułami, których premiery planujemy już niebawem – dodaje Leszek Krajewski.
Model biznesowy PunkPirates zakłada produkcję gier o budżetach nie przekraczających 500 tys. zł. Spółka planuje wydawać jedną grę na kwartał. – To co nas wyróżnia na rynku to krótki cykl produkcyjny, który w naszym przypadku trwa maksymalnie 12 miesięcy. Chcemy wydawać dużo gier, liczymy, ze wśród nich znajdzie się co najmniej kilka, które odnotują bardzo wysoką sprzedaż – mówi Leszek Krajewski.
Poza DANGER! Escape Lab, w portfolio spółki znajdują się także Escape Room VR, Escape Room VR Inner Voices oraz Escape Room VR Stories. Ta ostatnia, w ramach podpisanej w sierpniu umowy z Pico Interactive, 10 grudnia trafiła także na urządzenia VR Pico Neo 2. – Pico Neo 2 to samodzielne urządzenia wirtualnej rzeczywistości skierowane dla użytkowników na rynku azjatyckim, głównie chińskim. W zamian za udział w przychodzie, wszystkie koszty związane z produkcją gry, wprowadzeniem jej do dystrybucji, tłumaczeniem na język chiński, japoński i koreański zostały poniesione przez Pico Interactive – informuje Leszek Krajewski.
Według szacunków Statista, samodzielne urządzenia VR, produkowane m.in. przez Pico Interactive, Inc., w 2019 stanowiły ok. 50 proc. globalnego wolumenu sprzedaży wszystkich urządzeń VR i były najpopularniejszą na świecie platformą sprzętową tego typu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.