DANGER! Escape Lab od PunkPirates dostępny na urządzeniach VR!
Notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka PunkPirates z ekspozycją na rynek i gry wirtualnej rzeczywistości (VR), oddała w ręce graczy DANGER! Escape Lab. Gra, pierwotnie znana jako DANGER! COVID-19, od 15 grudnia, jest dostępna na urządzeniach PC VR. Producentem i wydawcą tytułu jest PunkPirates.
W DANGER! Escape Lab gracz wciela się w rolę pracownika laboratorium, gdzie staje przed wyzwaniem zablokowania rozprzestrzeniania się groźnego wirusa. W tym celu będzie zmuszony do kreatywnego wykorzystania dostępnych w pomieszczeniu przedmiotów – by je zdobyć będzie musiał rozwiązać szereg logicznych zagadek. – Escape Lab wciągnie gracza w fabułę opartą na teorii spiskowej dotyczącej bieżących wydarzeń na całym świecie. W rękach gracza leżą losy całego świata – mówi Leszek Krajewski, członek zarządu PunkPirates ds. Rozwoju.
15 grudnia gra zadebiutowała na urządzeniach PC VR. – Produkcje takie jak DANGER! Escape Lab cieszą się dużą popularnością. Liczymy, że także nasza propozycja będzie atrakcyjna dla graczy i przyciągnie ich uwagę. Nie zwalniamy tempa, pracujemy nad kolejnymi tytułami, których premiery planujemy już niebawem – dodaje Leszek Krajewski.
Model biznesowy PunkPirates zakłada produkcję gier o budżetach nie przekraczających 500 tys. zł. Spółka planuje wydawać jedną grę na kwartał. – To co nas wyróżnia na rynku to krótki cykl produkcyjny, który w naszym przypadku trwa maksymalnie 12 miesięcy. Chcemy wydawać dużo gier, liczymy, ze wśród nich znajdzie się co najmniej kilka, które odnotują bardzo wysoką sprzedaż – mówi Leszek Krajewski.
Poza DANGER! Escape Lab, w portfolio spółki znajdują się także Escape Room VR, Escape Room VR Inner Voices oraz Escape Room VR Stories. Ta ostatnia, w ramach podpisanej w sierpniu umowy z Pico Interactive, 10 grudnia trafiła także na urządzenia VR Pico Neo 2. – Pico Neo 2 to samodzielne urządzenia wirtualnej rzeczywistości skierowane dla użytkowników na rynku azjatyckim, głównie chińskim. W zamian za udział w przychodzie, wszystkie koszty związane z produkcją gry, wprowadzeniem jej do dystrybucji, tłumaczeniem na język chiński, japoński i koreański zostały poniesione przez Pico Interactive – informuje Leszek Krajewski.
Według szacunków Statista, samodzielne urządzenia VR, produkowane m.in. przez Pico Interactive, Inc., w 2019 stanowiły ok. 50 proc. globalnego wolumenu sprzedaży wszystkich urządzeń VR i były najpopularniejszą na świecie platformą sprzętową tego typu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.