Komunikaty PR

Deli2 rozpoczęło kampanię do 2 mln zł

2022-03-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Deli2 – delikatesy premium działające w formule Omnichannel, rozpoczęły oficjalną kampanię crowdinvestingową, która potrwa do 27 kwietnia br. Celem emisji jest pozyskanie do 2 mln zł. Zgromadzone środki posłużą firmie w dalszej ekspansji do największych miast w kraju oraz uruchomieniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych. W kampanię osobiście zaangażował się znany restaurator – Adam Gessler, który od początku współpracuje z Deli2. Docelowo spółka planuje dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect.

- Naszym strategicznym założeniem na najbliższe lata jest dotarcie do 10 mln klientów. W tym celu już teraz rozpoczynamy działania mające na celu ułatwienie klientom korzystania naszej oferty. Pracujemy nad wdrożeniem aplikacji mobilnej, rozwijamy też system ERP i system lojalnościowy. Po udanym starcie punktu stacjonarnego w centrum Warszawy, jeszcze w tym roku chcemy otworzyć 2 kolejne lokalizacje w stolicy, a do 2024/ 2025 planujemy wejść do kilku nowych aglomeracjach, m.in. do Wrocławia, Trójmiasta i Katowic. Liczę, że w osiągnięciu tych celów pomoże nam rozpoczynająca się kampania crowdinvestingowa Deli2. Zapisy na akcje potrwają do 27 kwietnia – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. – Nasz model biznesowy, opierający się na formule omnichannel sprawia, że poziom kosztów stałych utrzymuje się na zdecydowanie niższym poziomie niż w dostępnych e-sklepach spożywczych. Dzięki temu już teraz wyraźnie zbliżamy się do osiągnięcia progu rentowności, co sprawia że obecnie nasza marka nie ma sobie równych. Wierzę, że wsparcie inwestorów przyczyni się do kontynuowania dynamicznego rozwoju Deli2 i tym samym pozwoli nam dalej wzbogacać polski rynek FMCG – dodaje Bartosz Kazimierczuk.  

Kampania crowdinwestingowa Deli2 – o wartości 2 mln zł – realizowana jest przy współpracy z platformą Beesfund. Szczegóły oferty, w tym prezentacja spółki, dostępne są na stronie: https://emisja.deli2.pl/#info

Platforma deli2.pl powstała pod koniec 2020 r., w wyniku aktualizacji strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Tower Investments. Obecnie deli2.pl to pierwsze w Polsce e-delikatesy z dostawą do domu w zaledwie 24h. Marka posiada 10 000 produktów od ponad 30 renomowanych brandów, pochodzących z różnych zakątków świata – Włoch, Francji, Hiszpanii, czy krajów azjatyckich.

 

Do tej pory środki na rozwój i realizację bieżących procesów Deli2 pochodziły z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 r. firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce w dotarciu z ofertą do Łodzi oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całego kraju.

 

Aktualnie Deli2 łączy szeroką gamę najlepszych delikatesów, manufaktur, piekarni, winiarni i sklepów z żywnością ekologiczną, oferując ich zasoby na jednej platformie on-line. Deli2 to także jedyne miejsce na mapie Polski, w którym można zakupić gotowe dania tradycyjnej kuchni polskiej opracowane przez Adama Gesslera. Restaurator od samego początku wierzy w biznes prowadzony przez Bartosza Kazimierczuka.

 

- Goście moich restauracji wiedzą, że przygotowując dania korzystam z najlepszych polskich surowców. Podzieliłem się swoimi kontaktami, znakomitych regionalnych producentów, z  firmą Deli2, wtedy, kiedy ona powstawała. Dziś widzę, że ze wszystkimi nimi współpracuje Deli2, a nawet ich „bank” wspaniałej zdrowej żywności, jest znacznie szerszy niż mój. Teraz niejednokrotnie, ja kupuję u nich. – komentuje Adam Gessler.

 

Rozwiazania sprzedażowo – logistyczne Deli2 mają być na bieżąco wzbogacane o nowe funkjconalności, m.in. o opcję dostawy pieczywa w godzinach porannych, czy też uruchomienie gotowych zestawów żywnościowych, tzw. boxów. – Z topowymi i kucharzami i dietetykami stworzymy dedykowane zestawy dla naszych konsumentów, których kombinacja powstanie w zależności od ich upodobań kulinarnych. Będą to boxy zdrowych przekąsek, boxy w stylu włoskim, azjatyckim i polskim. To kolejny ukłon w stronę naszych klientów, który liczę że docelowo przyczyni się też do dalszego wzrostu przychodów naszego biznesu – mówi Bartosz Kazimierczuk.

Jednym z kolejnych kroków milowych na ścieżce rozwoju Deli2 będzie debiut na NewConnect. Upublicznienie planowane jest na przełom 2023/2024 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.