Demo Alaskan Truck Simulator autorstwa Road Studio trafi na E3
Road Studio S.A., notowana na NewConnect spółka z Rodziny Movie Games, produkująca gry o tematyce drogi i podróży, ma przyjemność poinformować, że publiczne demo oczekiwanej gry symulacyjnej Alaskan Truck Simulator będzie mieć premierę podczas targów E3, największej na świecie imprezy tego typu. Gra będzie częścią prezentacji Future Games Show. Działania marketingowe organizuje wydawca Movie Games S.A.
Alaskan Truck Simulator to wzbudzająca duże zainteresowanie społeczności graczy gra symulująca życie kierowcy ciężarówki w trudnych warunkach pięknej Alaski. Tytuł wyróżnia nacisk nie tylko na prowadzenie pojazdu, ale także na survival. Gracz może opuścić ciężarówkę, ma swoją bazę operacyjną, odwiedza sklepy, stacje benzynowe, musi jeść i odpoczywać.
- Demo jest konstruowane w taki sposób, aby wyraźnie uwidocznić różnice pomiędzy naszą grą a tytułami konkurencji i zachęcić do wypróbowania pełnej wersji gry. Mechaniki czy obszary, które jeszcze nie będą dostępne dla gracza, zostaną zajawione jako dostępne w pełnej wersji. Wierzymy, że ta filozofia konstruowania dem pozwoli nam wyróżnić się w świadomości graczy. Oczywiście w tym momencie skupiamy się na tym, aby demo prezentowało najwyższą jakość - mówi Maciej Nowak Prezes Road Studio.
- E3 zapewnia dotarcie do milionów graczy i możemy spodziewać się znaczącego wzrostu wishlisty, zwłaszcza w połączeniu z grywalnym demem. Do tego czasu nasi obserwujący mogą liczyć na stały dopływ świeżych informacji ze studia, wywiady z twórcami, prezentacje różnych aspektów gry, np. zaawansowanej fizyki. Alaskan Truck Simulator zrodził się z pasji i to właśnie to wygenerowało wokół niego duże zainteresowanie. Jest dla nas bardzo ważne, aby nie utracić pierwiastka humanizmu i bezpośredniości w komunikacji z graczami - mówi Piotr Gnyp, CMO Movie Games, wydawcy gry odpowiadającego za jej marketing.
Ważnym elementem działań marketingowych wokół Alaskan Truck Simulator jest współpraca z partnerami zewnętrznymi. Studio nawiązało relację z Iwoną Blecharczyk, jedną z najpopularniejszych na świecie kobiet kierujących ciężarówkami na międzynarodowych trasach (również na północy Ameryki). Z influencerką, którą obserwuje ponad 400 tys. osób na Facebooku, Spółka przygotowuje serię filmów traktujących o realiach truckerów na drogach Alaski i świata.
Zapowiedź serii z Iwoną Blecharczyk: https://youtu.be/Zf-d6SwpJuQ
Road Studio buduje także współpracę z markami sprzętu wykorzystywanego przez prawdziwych truckerów. Podpisana została umowa z Xblitz, producentem popularnych kamer oraz akcesoriów samochodowych, zaś na etapie finalizacji są ustalenia m.in. z producentami naczep i przyczep, a także autorami radia społeczności skupionej wokół symulatorów różnego typu pojazdów.
- Relacje z takimi podmiotami to nie tylko atrakcja dla graczy, którzy mogą poczuć się jak w prawdziwym świecie, ale również ogromna korzyść dla samych developerów. Utrzymujemy kontakt z osobami, które albo projektują prawdziwy sprzęt wykorzystywany przez truckerów, albo z tego sprzętu korzystają. Dzięki temu jesteśmy w stanie zadbać o detale takie jak różnica w wyposażeniu wnętrza kabiny kierowcy na Alasce, która wygląda inaczej niż kabina ciężarówki jeżdżącej po drogach mniej wysuniętych na północ Ameryki. Myślę, że nasz poziom realizmu docenią najbardziej zaangażowani fani zawodu truckera - mówi Tomasz Węgliński, Head of Production Road Studio.
Datę premiery Alaskan Truck Simulator Road Studio szacuje na trzeci lub czwarty kwartał, na co wpływ mają nie tylko kwestie produkcyjne, ale także wybór okna premierowego optymalnego pod kątem konkurencyjnych premier.
O spółce:
Road Studio S.A. to spółka założona przez Movie Games oraz Macieja Nowaka - inwestora oraz menadżera z wieloletnim doświadczeniem na rynku kapitałowym. Zajmuje się produkcją gier o tematyce motoryzacyjnej, połączonej z motywem podróży i zwiedzania świata. Gracze będą wcielać się w kierowców różnego rodzaju pojazdów oraz zwiedzać odległe i na co dzień niedostępne miejsca. Road Studio przejęło do realizacji od Movie Games projekty gier Alaskan Truck Simulator oraz American Motorcycle Simulator.
Road Studio zadebiutowało na rynku NewConnect 12 stycznia 2022 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.