Demolish Games S.A. rozpoczyna II transzę emisji akcji
Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, rozpoczął dziś drugą transzę oferty publicznej w związku z emisją nowych akcji. Zapis na akcje w transzy crowdinvestingowej mogą złożyć wszyscy zainteresowani. Celem spółki jest pozyskanie 0,5 mln zł na nowe produkcje. Dom Maklerski INC S.A. wykonuje na rzecz Demolish Games usługę oferowania akcji. Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
- Rozpoczęliśmy dziś drugą transzę oferty publicznej akcji Demolish Games, skierowaną do wszystkich zainteresowanych inwestorów. W tej transzy, podobnie jak w pierwszej, chcemy pozyskać 0,5 mln zł. Mamy nadzieję, że uda nam się powtórzyć sukces i również teraz osiągniemy wyznaczony cel. Środki przeznaczymy na produkcję nowych tytułów. Mamy wiele pomysłów na produkcję i wydawnictwo gier niskobudżetowych o dużym potencjale sprzedażowym. Środki pozyskane z emisji umożliwią nam realizację planów – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A.
Jednorazowy zapis na akcje Spółki w ramach drugiej transzy nie może przekroczyć 15 tys. zł. Od 22 lutego na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie https://demolish-games.com/ dostępne są informacje o akcjach oraz warunkach składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym.
- Naszym celem jest dywersyfikacja działalności i wydawanie 3-5 gier rocznie, w tym 2 tworzonych przez własne zespoły. Chcemy zbudować różnorodne portfolio, w którym pojawią się tytuły z wielu gatunków. Aktualnie skupiamy się nad naszą autorską produkcją i prowadzimy rekrutację do drugiego zespołu, który będzie odpowiedzialny za nowe projekty. Chcemy zaskoczyć graczy nowościami w rozgrywce Demolish & Build 2022, pracujemy, m.in. nad jej mechaniką i oprawą wizualną. Gra Demolish & Build 2017 sprzedała się w nakładzie ok. 40 tys. egzemplarzy na platformie Steam i zgromadziła 73 proc. pozytywnych opinii. Demolish & Build 2018 w wersji na PC kupiło ok. 115 tys. osób, z czego ponad 7 tys. nabyło ją od momentu przejęcia przez nas gry. Liczę, że powtórzymy sukces poprzednich serii – dodaje Paweł Dywelski.
W ramach rozgrywki Demolish & Build gracz wciela się w rolę kierownika firmy budowlanej, przyjmuje i wykonuje zlecenia na wyburzenia, zatrudnia personel, obsługuje maszyny budowlane oraz kupuje posiadłości. Premiera tytułu Demolish & Build 2022 planowana jest na przełomie 2021 i 2022 roku.
Demolish Games jest właścicielem tytułów Demolish & Build 2017, Demolish & Build 2018 oraz Car Demolition Clicker. Demolish and Build 2018 do tej pory była dostępna na konsolach Switch i Xbox. Studio przygotowuje wersję na PlayStation oraz VR. Spółka zleciła również port Demolish and Build 2017 na wszystkie konsole.
Wykonawca jest na ostatnim etapie prac nad Car Demolition Clicker na konsole Nintendo Switch. Premiera tytułu na tym nośniku odbędzie się w br. Podczas rozgrywki gracz zdobywa pieniądze poprzez niszczenie pojazdów.
Trzy projekty Demolish Games, tzn. Explosive Demolition Simulator, WW2 Underground oraz Malone in Nightmares, są w fazie preprodukcji. Studio planuje udostępnić pierwsze zwiastuny gier Malone in Nigthmares oraz WW2 Underground do końca I kw. br.
Wersje gier na komputery wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., główny akcjonariusz Spółki.
Demolish Games do końca br. zamierza wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect. Spółka nie planuje kolejnej emisji akcji poprzedzającej debiut.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.