Demolish Games z sukcesem zakończyło ofertę publiczną akcji

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, z sukcesem zakończyła ofertę publiczną prowadzoną w związku z emisją nowych akcji. Spółka pozyskała łącznie 1 mln zł w dwóch transzach. Środki z emisji akcji Studio przeznaczy na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonał Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
Demolish Games to studio gamingowe założone w lipcu 2020 roku, którego głównym akcjonariuszem jest, notowana na głównym rynku GPW w Warszawie, spółka Ultimate Games S.A. Studio koncentruje się na projektach z gatunku symulatorów dedykowanych wersji PC. Celem Demolish Games jest dywersyfikacja działalności i wydawanie 3-5 gier rocznie, z czego 2 projekty mają być tworzone przez własne zespoły Spółki.
- Z satysfakcją informuję, że oferowane akcje w ramach nowej emisji serii C znalazły nabywców. Tym samym zakończyliśmy ofertę publiczną i osiągnęliśmy wyznaczony cel, jakim było zebranie 1 mln zł. Dziękuję wszystkim obecnym i nowym akcjonariuszom, którzy wzięli udział w emisji akcji. Zgodnie z zapowiedzią, pozyskane środki przeznaczymy na nowe, jeszcze nieogłoszone projekty, które naszym zdaniem mają duży potencjał sprzedażowy – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A. – Nasz plan zakłada produkcję i wydawnictwo gier niskobudżetowych. Dzięki zakończeniu oferty publicznej zgodnie z założeniami, będziemy mogli rozpocząć pracę nad kilkoma nowymi tytułami – dodaje Paweł Dywelski.
W portfolio spółki dominują symulatory. Studio jest właścicielem Demolish & Build 2017 i Demolish & Build 2018 z popularnej serii Demolish & Build, a także gry Car Demolition Clicker.
- Nasz model biznesowy jest skoncentrowany na grach symulacyjnych. Mam doświadczenie w tworzeniu takich projektów. Wśród zrealizowanych przeze mnie produkcji – symulatorów dostępnych na rynku są m.in. Orbital Racer, Plane Mechanic Simulator oraz gra Accident. Celem Demolish Games w długofalowej perspektywie jest wydawanie tytułów również z innych gatunków. Już teraz w naszym portfolio jest np. gra platformowo-logiczna Malone in Nightmares, na której predprodukcje podpisaliśmy umowę – dodaje Paweł Dywelski.
Spółka pracuje obecnie nad swoim największym projektem Demolish & Build 2022, w którym pojawi się wiele nowości. Studio udoskonali rozgrywkę, m.in. o bardziej zaawansowane aspekty symulacyjne oraz realistyczną szatę graficzną. Premiera tytułu planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r.
Jeszcze w pierwszym kwartale br. Studio planuje udostępnić zwiastuny gier Malone in Nigthmares, WW2 Underground oraz Explosive Demolition Simulator. Wszystkie te gry znajdują się obecnie w fazie preprodukcji. Za wydanie wersji PC odpowiada Demolish Games, wersje konsolowe wyda Ultimate Games.
Demolish Games do końca br. zamierza wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.