Demolish Games z sukcesem zakończyło ofertę publiczną akcji
Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, z sukcesem zakończyła ofertę publiczną prowadzoną w związku z emisją nowych akcji. Spółka pozyskała łącznie 1 mln zł w dwóch transzach. Środki z emisji akcji Studio przeznaczy na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonał Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
Demolish Games to studio gamingowe założone w lipcu 2020 roku, którego głównym akcjonariuszem jest, notowana na głównym rynku GPW w Warszawie, spółka Ultimate Games S.A. Studio koncentruje się na projektach z gatunku symulatorów dedykowanych wersji PC. Celem Demolish Games jest dywersyfikacja działalności i wydawanie 3-5 gier rocznie, z czego 2 projekty mają być tworzone przez własne zespoły Spółki.
- Z satysfakcją informuję, że oferowane akcje w ramach nowej emisji serii C znalazły nabywców. Tym samym zakończyliśmy ofertę publiczną i osiągnęliśmy wyznaczony cel, jakim było zebranie 1 mln zł. Dziękuję wszystkim obecnym i nowym akcjonariuszom, którzy wzięli udział w emisji akcji. Zgodnie z zapowiedzią, pozyskane środki przeznaczymy na nowe, jeszcze nieogłoszone projekty, które naszym zdaniem mają duży potencjał sprzedażowy – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A. – Nasz plan zakłada produkcję i wydawnictwo gier niskobudżetowych. Dzięki zakończeniu oferty publicznej zgodnie z założeniami, będziemy mogli rozpocząć pracę nad kilkoma nowymi tytułami – dodaje Paweł Dywelski.
W portfolio spółki dominują symulatory. Studio jest właścicielem Demolish & Build 2017 i Demolish & Build 2018 z popularnej serii Demolish & Build, a także gry Car Demolition Clicker.
- Nasz model biznesowy jest skoncentrowany na grach symulacyjnych. Mam doświadczenie w tworzeniu takich projektów. Wśród zrealizowanych przeze mnie produkcji – symulatorów dostępnych na rynku są m.in. Orbital Racer, Plane Mechanic Simulator oraz gra Accident. Celem Demolish Games w długofalowej perspektywie jest wydawanie tytułów również z innych gatunków. Już teraz w naszym portfolio jest np. gra platformowo-logiczna Malone in Nightmares, na której predprodukcje podpisaliśmy umowę – dodaje Paweł Dywelski.
Spółka pracuje obecnie nad swoim największym projektem Demolish & Build 2022, w którym pojawi się wiele nowości. Studio udoskonali rozgrywkę, m.in. o bardziej zaawansowane aspekty symulacyjne oraz realistyczną szatę graficzną. Premiera tytułu planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r.
Jeszcze w pierwszym kwartale br. Studio planuje udostępnić zwiastuny gier Malone in Nigthmares, WW2 Underground oraz Explosive Demolition Simulator. Wszystkie te gry znajdują się obecnie w fazie preprodukcji. Za wydanie wersji PC odpowiada Demolish Games, wersje konsolowe wyda Ultimate Games.
Demolish Games do końca br. zamierza wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.