Detalion Games zadebiutuje na NewConnect
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia do obrotu na rynku NewConnect akcji Detalion Games. Producent gier z Grupy PlayWay prawdopodobnie jeszcze w tym roku zadebiutuje na giełdzie. Spółka czeka na wyznaczenie pierwszego dnia notowań. W procesie wejścia na giełdę spółkę wspiera INC S.A. w roli Autoryzowanego Doradcy.
- Już niedługo dołączymy do grona spółek publicznych notowanych na rynku NewConnect. Bardzo cieszymy się z bliskiego już pomyślnego zakończenia tego procesu. Liczymy, że pierwszy dzień notowań zostanie wyznaczony jeszcze w tym roku. Debiut na giełdzie to konsekwencja pozyskania inwestorów w kampanii crowdinvestingu, w której pozyskaliśmy 1,4 mln zł.– komentuje Aleksandra Cwalina, prezes Detalion Games.
Detalion Games jest coraz bliżej wydania flagowego projektu Nemezis: Mysterious Journey III. Prace nad projektem są na końcowym etapie – premiera, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zaplanowana jest na I kwartał 2021 r.
- Produkcja już jest prawie gotowa. Obecnie trwają testy, pracujemy nad doszlifowaniem szczegółów oraz wyłapaniem i wyeliminowaniem ewentualnych błędów. Wszystko wskazuje na to, że premiera odbędzie się zgodnie z planem, czyli w I kwartale 2021 r. – dodaje Aleksandra Cwalina.
Nemezis: Mysterious Journey III to gra przygodowo-logiczna mająca miejsce w unikalnym, futurystycznym świecie. Gracze wcielą się w dwójkę turystów zwiedzających piękną, egzotyczną i tajemniczą planetę Regilus. Idylliczna przygoda nie będzie jednak trwała długo, na jaw wyjdą mroczne elementy planety, z którymi przyjdzie im się zmierzyć. Nad projektem czuwa Roland Pantoła, weteran branży gier oraz współzałożyciel studia Detalion odpowiadającego za takie gry, jak Schizm czy Reah, jedne z pierwszych sukcesów polskiego gamedevu o globalnym zasięgu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.