DO OK nawiązuje strategiczną współpracę z Sari Brander

Grupa DO OK SA, specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, w ramach rozwijania swojej działalności na rynku międzynarodowym i kreowania nowych czynników wzrostu, podjęła strategiczną współpracę z Sari Brander, doświadczoną menadżerką i ekspertką ds. sprzedaży i marketingu z Finlandii. Sari Brander dotychczas związana była m.in. z firmami takimi jak Microsoft czy amerykańską PGi, działającą w obrębie technologii i usług informatycznych, gdzie sprawowała funkcje zarządcze we wspomnianych obszarach. W DO OK będzie odpowiedzialna za zwiększenie popytu na usługi globalne spółki ze szczególnym uwzględnieniem rynku skandynawskiego.
- Miło nam poinformować o nowo nawiązanej współpracy, która jest kolejnym, istotnym krokiem na dalszej drodze dynamicznego rozwoju naszej spółki, jak również Grupy kapitałowej DO OK. Sari Brander jest menadżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie projektowania i efektywnego wdrażania strategii rozwoju biznesu, ze szczególnym zainteresowaniem w obrębie zarządzania doświadczeniem klientów - zarówno w korporacjach jak również jako niezależny konsultant i przedsiębiorca. Jestem przekonany, że wiedza i umiejętności jakie wniesie do DO OK, przyczynią się do zwiększenia sprzedaży na rynku skandynawskim, zdefiniowania nowych czynników wzrostu i zbudowania silnej pozycji naszej Grupy w tym regionie – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK SA.
Rozwój przedstawicielstw zagranicznych oraz właściwe zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów to jedne z priorytetów spółki DO OK. Są one realizowane m.in. poprzez pozyskiwanie partnerów do współpracy, w krajach takich jak Norwegia, Dania czy Finlandia oraz zwiększanie liczby specjalistów odpowiedzialnych za rozwoju biznesu. Jest to również związane z rosnącym zapotrzebowaniem firm, dla których DO OK świadczy swoje usługi na tych rynkach.
W ocenie spółki rynek fiński i norweski są interesujące z perspektywy nienasycenia potrzebami lokalnych przedsiębiorstw w zakresie dojrzałej współpracy partnerskiej, doradztwa technologicznego i cyfryzacji. - W Finlandii brakuje aktualnie 14 tys. specjalistów IT. Nowe kanały dotarcia i współpraca z tak doświadczoną osobą jak Sari Brander ułatwią nam ekspansję w tym kierunku – mówi Dmitrij Żatuchin.
Sari Brander jest kolejną kobietą w top-managemencie firmy DO OK, który obecnie w całości tworzą przedstawicielki płci żeńskiej.
- Jestem bardzo usatysfakcjonowana możliwością dołączenia do zespołu DO OK i wniesienia swojego wkładu w kreowanie ścieżek jej wzrostu i rozwoju. Firma ma ugruntowaną pozycję, popartą sukcesami w zakresie realizacji dotychczasowych projektów biznesowych. Teraz oprogramowanie i kompetencje DO OK zostaną wprowadzone na szersze rynki. W tak wymagających czasach kluczowe jest połączenie starań i aktywne przyczynianie się do przekształcenia naszego świata i biznesu za pomocą oprogramowania opartego na wartościach. Wspólnie chcemy tworzyć zespół, który dostarcza oprogramowanie i produkty cyfrowe, które zmieniają otaczającą nas rzeczywistość w odpowiedzialny i zrównoważony sposób – mówi Sari Brander, Head of Growth w DO OK.
W ostatnich miesiącach zmiana modelu komunikacji, dotarcia i współpracy bieżącej na kanał sieciowy związana z pandemią koronawirusa wpłynęła na wzbogacenie oferty DO OK o usługi konsultingowe – warsztaty Value-Focused, Event Storming & Discovery Workshops oraz Product Design. Spółka stawia również na inwestycje w rozwiązania własne. Przykładem jest IoT Cloud – DoConnect – które ma przyczynić się do szybkiej transformacji firm produkujących osprzęt urządzeń niepodłączonych do chmury i tym samym umożliwić zdalną obsługę. We wrześniu zarząd spółki sfinalizował proces negocjacji domeny DoConnect.com, odkupując ją od zagranicznego właściciela. Aktualnie oczekuje na rejestrację unijnego znaku towarowego.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.