Komunikaty PR

DO OK nawiązuje strategiczną współpracę z Sari Brander

2020-11-05  |  10:30
Biuro prasowe

Grupa DO OK SA, specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, w ramach rozwijania swojej działalności na rynku międzynarodowym i kreowania nowych czynników wzrostu, podjęła strategiczną współpracę z Sari Brander, doświadczoną menadżerką i ekspertką ds. sprzedaży i marketingu z Finlandii. Sari Brander dotychczas związana była m.in. z firmami takimi jak Microsoft czy amerykańską PGi, działającą w obrębie technologii i usług informatycznych, gdzie sprawowała funkcje zarządcze we wspomnianych obszarach. W DO OK będzie odpowiedzialna za zwiększenie popytu na usługi globalne spółki ze szczególnym uwzględnieniem rynku skandynawskiego.

- Miło nam poinformować o nowo nawiązanej współpracy, która jest kolejnym, istotnym krokiem na dalszej drodze dynamicznego rozwoju naszej spółki, jak również Grupy kapitałowej DO OK. Sari Brander jest menadżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie projektowania i efektywnego wdrażania strategii rozwoju biznesu, ze szczególnym zainteresowaniem w obrębie zarządzania doświadczeniem klientów - zarówno w korporacjach jak również jako niezależny konsultant i przedsiębiorca. Jestem przekonany, że wiedza i umiejętności jakie wniesie do DO OK, przyczynią się do zwiększenia sprzedaży na rynku skandynawskim, zdefiniowania nowych czynników wzrostu i zbudowania silnej pozycji naszej Grupy w tym regionie – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK SA.

Rozwój przedstawicielstw zagranicznych oraz właściwe zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów to jedne z priorytetów spółki DO OK. Są one realizowane m.in. poprzez pozyskiwanie partnerów do współpracy, w krajach takich jak Norwegia, Dania czy Finlandia oraz zwiększanie liczby specjalistów odpowiedzialnych za rozwoju biznesu. Jest to również związane z rosnącym zapotrzebowaniem firm, dla których DO OK świadczy swoje usługi na tych rynkach.

W ocenie spółki rynek fiński i norweski są interesujące z perspektywy nienasycenia potrzebami lokalnych przedsiębiorstw w zakresie dojrzałej współpracy partnerskiej, doradztwa technologicznego i cyfryzacji. - W Finlandii brakuje aktualnie 14 tys. specjalistów IT. Nowe kanały dotarcia i współpraca z tak doświadczoną osobą jak Sari Brander ułatwią nam ekspansję w tym kierunku – mówi Dmitrij Żatuchin.

Sari Brander jest kolejną kobietą w top-managemencie firmy DO OK, który obecnie w całości tworzą przedstawicielki płci żeńskiej.

- Jestem bardzo usatysfakcjonowana możliwością dołączenia do zespołu DO OK i wniesienia swojego wkładu w kreowanie ścieżek jej wzrostu i rozwoju. Firma ma ugruntowaną pozycję, popartą sukcesami w zakresie realizacji dotychczasowych projektów biznesowych. Teraz oprogramowanie i kompetencje DO OK zostaną wprowadzone na szersze rynki. W tak wymagających czasach kluczowe jest połączenie starań i aktywne przyczynianie się do przekształcenia naszego świata i biznesu za pomocą oprogramowania opartego na wartościach. Wspólnie chcemy tworzyć zespół, który dostarcza oprogramowanie i produkty cyfrowe, które zmieniają otaczającą nas rzeczywistość w odpowiedzialny i zrównoważony sposób – mówi Sari Brander, Head of Growth w DO OK.

W ostatnich miesiącach zmiana modelu komunikacji, dotarcia i współpracy bieżącej na kanał sieciowy związana z pandemią koronawirusa wpłynęła na wzbogacenie oferty DO OK o usługi konsultingowe – warsztaty Value-Focused, Event Storming & Discovery Workshops oraz Product Design. Spółka stawia również na inwestycje w rozwiązania własne. Przykładem jest IoT Cloud – DoConnect – które ma przyczynić się do szybkiej transformacji firm produkujących osprzęt urządzeń niepodłączonych do chmury i tym samym umożliwić zdalną obsługę. We wrześniu zarząd spółki sfinalizował proces negocjacji domeny DoConnect.com, odkupując ją od zagranicznego właściciela. Aktualnie oczekuje na rejestrację unijnego znaku towarowego.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.