DO OK nawiązuje strategiczną współpracę z Sari Brander

Grupa DO OK SA, specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, w ramach rozwijania swojej działalności na rynku międzynarodowym i kreowania nowych czynników wzrostu, podjęła strategiczną współpracę z Sari Brander, doświadczoną menadżerką i ekspertką ds. sprzedaży i marketingu z Finlandii. Sari Brander dotychczas związana była m.in. z firmami takimi jak Microsoft czy amerykańską PGi, działającą w obrębie technologii i usług informatycznych, gdzie sprawowała funkcje zarządcze we wspomnianych obszarach. W DO OK będzie odpowiedzialna za zwiększenie popytu na usługi globalne spółki ze szczególnym uwzględnieniem rynku skandynawskiego.
- Miło nam poinformować o nowo nawiązanej współpracy, która jest kolejnym, istotnym krokiem na dalszej drodze dynamicznego rozwoju naszej spółki, jak również Grupy kapitałowej DO OK. Sari Brander jest menadżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie projektowania i efektywnego wdrażania strategii rozwoju biznesu, ze szczególnym zainteresowaniem w obrębie zarządzania doświadczeniem klientów - zarówno w korporacjach jak również jako niezależny konsultant i przedsiębiorca. Jestem przekonany, że wiedza i umiejętności jakie wniesie do DO OK, przyczynią się do zwiększenia sprzedaży na rynku skandynawskim, zdefiniowania nowych czynników wzrostu i zbudowania silnej pozycji naszej Grupy w tym regionie – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK SA.
Rozwój przedstawicielstw zagranicznych oraz właściwe zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów to jedne z priorytetów spółki DO OK. Są one realizowane m.in. poprzez pozyskiwanie partnerów do współpracy, w krajach takich jak Norwegia, Dania czy Finlandia oraz zwiększanie liczby specjalistów odpowiedzialnych za rozwoju biznesu. Jest to również związane z rosnącym zapotrzebowaniem firm, dla których DO OK świadczy swoje usługi na tych rynkach.
W ocenie spółki rynek fiński i norweski są interesujące z perspektywy nienasycenia potrzebami lokalnych przedsiębiorstw w zakresie dojrzałej współpracy partnerskiej, doradztwa technologicznego i cyfryzacji. - W Finlandii brakuje aktualnie 14 tys. specjalistów IT. Nowe kanały dotarcia i współpraca z tak doświadczoną osobą jak Sari Brander ułatwią nam ekspansję w tym kierunku – mówi Dmitrij Żatuchin.
Sari Brander jest kolejną kobietą w top-managemencie firmy DO OK, który obecnie w całości tworzą przedstawicielki płci żeńskiej.
- Jestem bardzo usatysfakcjonowana możliwością dołączenia do zespołu DO OK i wniesienia swojego wkładu w kreowanie ścieżek jej wzrostu i rozwoju. Firma ma ugruntowaną pozycję, popartą sukcesami w zakresie realizacji dotychczasowych projektów biznesowych. Teraz oprogramowanie i kompetencje DO OK zostaną wprowadzone na szersze rynki. W tak wymagających czasach kluczowe jest połączenie starań i aktywne przyczynianie się do przekształcenia naszego świata i biznesu za pomocą oprogramowania opartego na wartościach. Wspólnie chcemy tworzyć zespół, który dostarcza oprogramowanie i produkty cyfrowe, które zmieniają otaczającą nas rzeczywistość w odpowiedzialny i zrównoważony sposób – mówi Sari Brander, Head of Growth w DO OK.
W ostatnich miesiącach zmiana modelu komunikacji, dotarcia i współpracy bieżącej na kanał sieciowy związana z pandemią koronawirusa wpłynęła na wzbogacenie oferty DO OK o usługi konsultingowe – warsztaty Value-Focused, Event Storming & Discovery Workshops oraz Product Design. Spółka stawia również na inwestycje w rozwiązania własne. Przykładem jest IoT Cloud – DoConnect – które ma przyczynić się do szybkiej transformacji firm produkujących osprzęt urządzeń niepodłączonych do chmury i tym samym umożliwić zdalną obsługę. We wrześniu zarząd spółki sfinalizował proces negocjacji domeny DoConnect.com, odkupując ją od zagranicznego właściciela. Aktualnie oczekuje na rejestrację unijnego znaku towarowego.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.