DO OK S.A. laureatem rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2020
DO OK, notowana na NewConnect spółka, zajmująca się doradztwem technologicznym i tworzeniem oprogramowania, została wyróżniona w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, który wyłania najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej. DO OK zajęła 34. miejsce w kategorii Fast 50, którą podobnie jak w ubiegłych latach zdominowały przedsiębiorstwa specjalizujące się w tworzeniu oprogramowania. Misją spółki jest dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług opartych na idei zrównoważonego rozwoju, powiązanego z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu. Na przestrzeni ostatnich czterech lat wzrost przychodów DO OK S.A. wyniósł 710 proc.
- Klasyfikacja w rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE to dla nas duże wyróżnienie i motywacja do dalszego działania zgodnie z przyjętą przez nas misją przyczyniania się do kreowania zrównoważonej przyszłości. Chciałbym podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w rozwój i pracującym na sukces naszej firmy. Razem tworzymy zespół, który dostarcza produkty i rozwiązania, które pomagają dbać o jakość życia ludzi, ich zdrowie i samopoczucie, a także dobre nawyki. We współpracy z klientami istotne znaczenie odgrywają dla nas wspólne wartości, takie jak innowacyjność, wymiana wiedzy oraz świadomość wpływu prowadzonej działalności na rynek, branżę i środowisko naturalne – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK. – Nasze doświadczenie pokazuje, że przemyślane i odpowiedzialne działanie w sektorze technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), może wygenerować zadowalające wyniki finansowe, jak również znaleźć praktyczne zastosowanie w wielu dziedzinach życia i biznesu – dodaje.
W 21. edycji rankingu firmy doradczej Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej aż 30 proc. miejsc zajmują spółki z Polski. Podobnie jak w poprzednich latach, tak i w tym roku, zestawienie zdominowały firmy zajmujące się tworzeniem oprogramowania, wśród których znalazło się m.in. DO OK.
DO OK działa w branży IT od dekady. Firma koncentruje się na ofercie konsultingowej i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych w obszarach FinTech, MedTech, HealthCare i łańcucha dostaw, z wykorzystaniem technologii blockchain, Big Data, aplikacji internetowych, rozwiązań mobilnych i kompleksowych. Strategiczne rynki DO OK pod względem generowanych przychodów i kluczowych projektów to Holandia, Polska, Estonia oraz kraje nordyckie. Integracja działań na rynku zagranicznym i chęć lepszego zrozumienia potrzeb klientów skłaniają do angażowania nowych ekspertów odpowiedzialnych za rozwój biznesu, marketing i sprzedaż.
W listopadzie do spółki dołączyła Sari Brander, dotychczas związana m.in. z firmami takimi jak Microsoft i działającą w obrębie technologii i usług informatycznych amerykańską PGi. Nowa Head of Growth jest zaangażowana w rozwój grupy kapitałowej DO OK na rynku skandynawskim.
Również w tym miesiącu współpracę z zespołem odpowiedzialnym za kreowanie nowych czynników wzrostu rozpoczął Mihail Yaroshuk. Mihail posiada bogate doświadczenie w zakresie marketingu internetowego, kampanii digitalowych i pozyskiwania leadów sprzedażowych, które zdobywał w międzynarodowych korporacjach. Nowo nawiązana współpraca jest efektem uczestnictwa w rządowym programie wsparcia dla Białorusi - Poland.Business Harbour, którego celem jest ułatwienie specjalistom IT, start-upom i innym firmom bezproblemowej relokacji i rozpoczęcia działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Jednym z fundamentalnych założeń w DO OK jest dzielenie się wiedzą i cennym doświadczeniem oraz podejmowanie współpracy z ekspertami działającymi na rynku międzynarodowym. W ten sposób stajemy się firmą o globalnym zasięgu i potencjale, otwierającą się na nowe perspektywiczne rynki zbytu i innowacyjne sektory. Taką strategię zamierzamy kontynuować w przyszłości – podsumowuje Dmitrij Żatuchin.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.