DRAGO entertainment ogłasza Miner’s Hell
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Miner’s Hell wzbogaca portfolio produkcyjne DRAGO entertainment. Od dziś na platformie Steam dostępna jest karta gry oraz teaser zapowiadający produkcję łączącą elementy survivalu z symulatorem. Premiera gry, której akcja dzieje się w kopalni, zaplanowana jest na drugą połowę 2021 roku. Wydawcą tytułu jest Movie Games. Jednocześnie DRAGO entertainment pracuje nad dwoma innymi produkcjami o tematyce przetrwania: Red Frost oraz Winter Survival Simulator. Dziś z sukcesem zakończyła się kampania crowdinvestingowa DRAGO entertainment, z której spółka pozyskała od inwestorów 2 mln zł. Jeszcze w tym roku producent gier planuje złożenie wniosku o wprowadzenie do obrotu akcji spółki na rynku NewConnect.
- Konsekwentnie zwiększamy nasze portfolio produkcyjne tytułami o ciekawej i ,,mocnej’’ fabule. Miło mi poinformować, że od dziś na platformie Steam dostępna jest zapowiedź Miner’s Hell. To emocjonujący symulator z elementami survivalu. Rozgrywka przenosi nas do realiów pracy w kopalni, w której doszło do niebezpiecznego wybuchu. Premierę produkcji planujemy na drugą połowę 2021 roku. Nie wykluczamy także wcześniejszego wydania darmowego demo gry. – informuje Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Warto wspomnieć, że to jeszcze nie ostatnia zapowiedź, którą chcemy pokazać w tym roku – dodaje Joanna Tynor.
W Miner’s Hell gracz wciela się w rolę górnika kopalni po tym, jak miał miejsce niebezpieczny i poważny wypadek. Wybuch powoduje odcięcie od świata zewnętrznego i rozpoczyna walkę o przetrwanie w oczekiwaniu na ratunek lub próbę samodzielnego wydostania się. Tytuł zawierać będzie opcję retrospekcji, która sprowadzi gracza z powrotem do momentu, w którym możliwe będzie znalezienie innego rozwiązania. Dzięki temu gracz ma możliwość skupienia się na radzeniu sobie z zagrożeniami, zamiast na ciągłej ucieczce. – W Miner’s Hell gracz zmierzy się nie tylko z niebezpieczeństwami współczesnego górnictwa, ale także z tymi, z którymi musieli zmagać się górnicy sprzed wieków – komentuje prezes DRAGO entertainment.
Rolę wydawcy Miner’s Hell pełni spółka Movie Games.
- Chcemy, aby nasze produkcje wyróżniały się na tle standardowych gier wideo. Dlatego też Miner’s Hell to już trzeci projekt naszego autorstwa opowiadający historię próby przetrwania. Do tej pory zapowiedzieliśmy już średniobudżetową grę FPS/ survival Red Frost oraz Winter Survival Simulator. Ostatni tytuł, inspirowany podróżami Marka Kamińskiego, ogłosiliśmy zaledwie dwa tygodnie temu – mówi Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment. Gry dostępne będą na rynku w 2021 roku.
Dziś spółka z sukcesem zakończyła II transzę emisji akcji. Łącznie w dwóch transzach DRAGO entertainment pozyskało 2 mln zł. Głównym celem emisji producenta gier wideo było rozpoczęcie prac nad trzema nowymi projektami, w tym aktualnie zapowiedzianym Miner’s Hell oraz Winter Survival Simulator, jak również wsparcie marketingowe produkcji zapowiedzianych w 2019 roku, tj.: Red Frost, Gas Station Simulator, Food Truck Simulator i Airport Contraband.
DRAGO entertainment do końca tego roku chce złożyć wniosek o wprowadzenie do obrotu akcji spółki na rynku NewConnect.
Teaser Miner’s Hell: https://youtu.be/fvQgouUU1T4
Karta gry: https://store.steampowered.com/app/1423820/Miners_Hell/

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.