Komunikaty PR

DRAGO entertainment prezentuje nowy tytuł Farm Simulator

2023-03-03  |  12:00
Biuro prasowe

DRAGO entertainment podpisało umowę wydawniczą dla projektu Farm Simulator, pierwszoosobowego symulatora premium realizowanego przez Codebusters Studio S.A. To wynik zawartej kilka dni temu ramowej umowy wydawniczej. Jednocześnie na platformie Steam zaprezentowana została karta produktu oraz teaser gry. W Farm Simulator, gracze będą mogli wcielić się w mieszczucha, który postanowił kupić podniszczoną farmę. W związku z dużym zainteresowaniem symulatorami rolnictwa wśród graczy, Zarząd DRAGO entertainment widzi duży potencjał sprzedażowy tytułu.

Krakowski producent, teraz również rozwijający swoją działalność jako wydawca gier komputerowych, poinformował kilka dni temu o podpisaniu ramowej umowy wydawniczej z warszawskim studiem. Kolejnym krokiem było podpisanie pierwszej umowy wykonawczej z Codebusters Studio S.A. dotyczącej projektu Farm Simulator. Na platformie Steam jest już dostępna karta gry oraz teaser Farm Simulator.

- Mamy przyjemność, tym razem jako wydawca, przedstawić zapowiedź gry Farm Simulator na platformie Steam. Wierzymy, że ta propozycja spotka się z dobrym przyjęciem graczy. Naszym najbliższym celem jest budowa wishlisty Farm Simulator, jak również wykorzystanie w pełni cross promocji, aby stale zwiększać społeczność, a co za tym idzie sprzedaż naszych autorskich symulatorów. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment S.A.

W grze Farm Simulator, gracze będą mogli wcielić się w mieszczucha, który postanowił kupić podniszczoną farmę. Jest to pierwszoosobowy symulator premium. Użytkownicy zmierzą się z wyremontowaniem, a następnie prowadzeniem i rozwojem farmy. Gra zawierać będzie system ekonomii i budowania reputacji, a także elementy humorystyczne. Gracze będą mieli wyzwania, a przeszkadzać im będzie poprzedni właściciel – Old Bill.

- Nasz zespół wspierać będzie producenta już na etapie przygotowania szczegółowej dokumentacji gry. W trakcie produkcji mamy w planach wsparcie partnera w zakresie zawartości, jakości, a przede wszystkim w działaniach marketingowych. – dodaje Lucjan Mikociak, Wiceprezes Zarządu Spółki.

Karta produktu Farm Simulator wraz z teaserem dostępna jest na platformie Steam: https://store.steampowered.com/app/2334600/Farm_Simulator/

 

***

DRAGO entertainment S.A. to notowany na rynku NewConnect producent i deweloper gier wideo o ponad 20-letnim doświadczeniu. Spółka ma w planach przeniesienie notowań na Główny Rynek GPW w Warszawie. Krakowskie studio jest zwycięzcą Invest Cuffs 2022 w kategorii Debiut Giełdowy roku 2021.Spółka opiera swój rozwój na produkcji symulatorów premium oraz survivali.  W 2021 roku wydała z sukcesem grę Gas Station Simulator i wciąż wzbogaca tytuł o rozszerzenia oraz płatne i bezpłatne DLC. Oprócz gry rozwijane jest również całe uniwersum, w którym powstawać będą kolejne projekty. W 2022 roku studio wydało również Food Truck Simulator. Najbliższą z zaplanowanych premier jest Winter Survival.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.