Komunikaty PR

DRAGO entertainment wprowadza nowy update dla Gas Station Simulator

2022-12-22  |  10:00
Biuro prasowe

DRAGO entertainment – notowany na NewConnect producent gier – aktualizuje sprzedażowy hit Gas Station Simulator o nowe, świąteczne akcenty rozgrywki. Update zawiera dodatkowe elementy, optymalizację mechanik, a także poprawę nielicznych błędów. Premiera Gas Station Simulator miała miejsce w ubiegłym roku, a ze względu na konsekwentny i intensywny rozwój tytułu, Spółka cały czas odnotowuje bardzo dobrą sprzedaż gry. Niedawno tytuł trafił także w ręce fanów gier konsolowych.

W dzisiejszej aktualizacji hitu Gas Station Simulator gracze poczują klimat świąt – udostępnienie update’ u równo o godz. 19:00. Do rozgrywki dodano wiele świątecznych akcentów takich jak: nowe tapety świąteczne, spoty z dekoracjami czy też świąteczne szablony. W grze również pojawią się ruiny hangaru, które zapowiadają nadchodzące Airstrip DLC.

- Gracze chętnie dzielą się z nami uwagami dotyczącymi proponowanych przez nas rozgrywek, a my bardzo chętnie korzystamy z ich feedbacku. W świątecznej aktualizacji oprócz nowych elementów skupiliśmy się także na optymalizacji i poprawie nielicznych błędów, które występowały w grze. Cały czas rozwijamy Gas Station Simulator, co pomaga utrzymać sprzedaż tytułu na bardzo dobrym poziomie. W planach mamy kolejne aktualizacje, w tym chociażby Airstrip DLC – komentuje Lucjan Mikociak, współzałożyciel i szef studia DRAGO entertainment SA.

Za długi ogon sprzedażowy ogólnoświatowego hitu z portfolio DRAGO entertainment odpowiada intensywny rozwój gry. 20 października br. tytuł trafił w ręce fanów gier konsolowych, od tej pory dostępny jest na konsolach PlayStation, Nintendo Switch oraz Xbox.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z premiery konsolowej wersji Gas Station Simulator. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona graczy, a spora część z nich czekała na pojawienie się symulatora stacji benzynowej właśnie na konsolach PlayStation, Nintendo Switch czy Xbox. Pozostajemy z graczami w stałym kontakcie odpowiadając na ich potrzeby. W najbliższym czasie będziemy dostarczać im zupełnie nowe niespodzianki, które wzbogacą dotychczasową rozgrywkę – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA.

DRAGO entertainment rozwija nie tylko swój największy hit w postaci Gas Station Simulator. Niedawno Spółka dodała aktualizację do swojej najnowszej produkcji, czyli Food Truck Simulator. Największy patch w historii tytułu obejmuje m.in. możliwość tworzenia menu z istniejących już przepisów, czy opcję powiększania i zmniejszania mapy.

Major Update #2 dostępny jest na Steam od 15 grudnia br.

Food Truck Simulator – Update #2 is here! – Aktualności Steam (steampowered.com)

DRAGO entertainment S.A. to notowany na rynku NewConnect producent i deweloper gier wideo o ponad 20-letnim doświadczeniu. Spółka w ostatnich latach z sukcesem przeprowadziła dwie oferty publiczne w formie crowdfundingu udziałowego – na platformie SmartFunds i CrowdConnect. Pozyskane środki zostały przeznaczone na rozwój własnych produkcji. Flagowym tytułem Studia jest Gas Station Simulator. Gra zadebiutowała na rynku 15 września 2021 r. i zaraz po wydaniu stała się Bestsellerem platformy Steam. Koszty produkcji zwróciły się w 1,5 godz. po premierze. Miało to przełożenie na znaczący wzrost wyceny Studia, która we wrześniu 2021 osiągnęła poziom 100 mln zł, czyli ponad 3-krotnie wyższy w porównaniu do kapitalizacji z dnia debiutu na NewConnect. Produkcja posiada 87% bardzo pozytywnych opinii w sklepie Steam. Obecnie spółka rozwija produkt o nowe contenty, m.in. Road Diner Simulator. Jednocześnie Studio koncentruje się nad produkcją jednej gry średniobudżetowej oraz kilku autorskich tytułów. Mowa m.in. o Food Truck Simulator oraz Winter Survival. Ostatni to projekt, przy którym rolę doradcy merytorycznego pełni znany podróżnik i zdobywca obu biegunów Ziemi - Marek Kamiński.

DRAGO entertainment docelowo zamierza przenieść akcje spółki z NewConnect na Rynek Główny GPW.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.