DRAGO entertainment wprowadza nowy update dla Gas Station Simulator
DRAGO entertainment – notowany na NewConnect producent gier – aktualizuje sprzedażowy hit Gas Station Simulator o nowe, świąteczne akcenty rozgrywki. Update zawiera dodatkowe elementy, optymalizację mechanik, a także poprawę nielicznych błędów. Premiera Gas Station Simulator miała miejsce w ubiegłym roku, a ze względu na konsekwentny i intensywny rozwój tytułu, Spółka cały czas odnotowuje bardzo dobrą sprzedaż gry. Niedawno tytuł trafił także w ręce fanów gier konsolowych.
W dzisiejszej aktualizacji hitu Gas Station Simulator gracze poczują klimat świąt – udostępnienie update’ u równo o godz. 19:00. Do rozgrywki dodano wiele świątecznych akcentów takich jak: nowe tapety świąteczne, spoty z dekoracjami czy też świąteczne szablony. W grze również pojawią się ruiny hangaru, które zapowiadają nadchodzące Airstrip DLC.
- Gracze chętnie dzielą się z nami uwagami dotyczącymi proponowanych przez nas rozgrywek, a my bardzo chętnie korzystamy z ich feedbacku. W świątecznej aktualizacji oprócz nowych elementów skupiliśmy się także na optymalizacji i poprawie nielicznych błędów, które występowały w grze. Cały czas rozwijamy Gas Station Simulator, co pomaga utrzymać sprzedaż tytułu na bardzo dobrym poziomie. W planach mamy kolejne aktualizacje, w tym chociażby Airstrip DLC – komentuje Lucjan Mikociak, współzałożyciel i szef studia DRAGO entertainment SA.
Za długi ogon sprzedażowy ogólnoświatowego hitu z portfolio DRAGO entertainment odpowiada intensywny rozwój gry. 20 października br. tytuł trafił w ręce fanów gier konsolowych, od tej pory dostępny jest na konsolach PlayStation, Nintendo Switch oraz Xbox.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z premiery konsolowej wersji Gas Station Simulator. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona graczy, a spora część z nich czekała na pojawienie się symulatora stacji benzynowej właśnie na konsolach PlayStation, Nintendo Switch czy Xbox. Pozostajemy z graczami w stałym kontakcie odpowiadając na ich potrzeby. W najbliższym czasie będziemy dostarczać im zupełnie nowe niespodzianki, które wzbogacą dotychczasową rozgrywkę – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA.
DRAGO entertainment rozwija nie tylko swój największy hit w postaci Gas Station Simulator. Niedawno Spółka dodała aktualizację do swojej najnowszej produkcji, czyli Food Truck Simulator. Największy patch w historii tytułu obejmuje m.in. możliwość tworzenia menu z istniejących już przepisów, czy opcję powiększania i zmniejszania mapy.
Major Update #2 dostępny jest na Steam od 15 grudnia br.
Food Truck Simulator – Update #2 is here! – Aktualności Steam (steampowered.com)
DRAGO entertainment S.A. to notowany na rynku NewConnect producent i deweloper gier wideo o ponad 20-letnim doświadczeniu. Spółka w ostatnich latach z sukcesem przeprowadziła dwie oferty publiczne w formie crowdfundingu udziałowego – na platformie SmartFunds i CrowdConnect. Pozyskane środki zostały przeznaczone na rozwój własnych produkcji. Flagowym tytułem Studia jest Gas Station Simulator. Gra zadebiutowała na rynku 15 września 2021 r. i zaraz po wydaniu stała się Bestsellerem platformy Steam. Koszty produkcji zwróciły się w 1,5 godz. po premierze. Miało to przełożenie na znaczący wzrost wyceny Studia, która we wrześniu 2021 osiągnęła poziom 100 mln zł, czyli ponad 3-krotnie wyższy w porównaniu do kapitalizacji z dnia debiutu na NewConnect. Produkcja posiada 87% bardzo pozytywnych opinii w sklepie Steam. Obecnie spółka rozwija produkt o nowe contenty, m.in. Road Diner Simulator. Jednocześnie Studio koncentruje się nad produkcją jednej gry średniobudżetowej oraz kilku autorskich tytułów. Mowa m.in. o Food Truck Simulator oraz Winter Survival. Ostatni to projekt, przy którym rolę doradcy merytorycznego pełni znany podróżnik i zdobywca obu biegunów Ziemi - Marek Kamiński.
DRAGO entertainment docelowo zamierza przenieść akcje spółki z NewConnect na Rynek Główny GPW.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.