DRAGO entertainment jutro rozpoczyna II rundę kampanii crowdinvestingowej
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Po zakończonej sukcesem pierwszej transzy emisji akcji DRAGO entertainment, z której twórca gier pozyskał od inwestorów 1 mln zł, Studio rozpoczyna drugi etap kampanii. Szczegóły oferty drugiej transzy, która rozpocznie się 22 września, zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Na tej samej stronie już dziś dostępny będzie Dokument Ofertowy Spółki. Cena emisyjna drugiej transzy będzie identyczna jak w pierwszej. Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki na rynek NewConnect.
Już jutro, 22 września, rozpocznie się drugi etap kampanii crowdinvestingowej, w ramach której DRAGO entertainment chce pozyskać 1 mln zł. Jednorazowy zapis na akcje Spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 1 000 akcji (28 600 zł). Zapisy, w ramach drugiej transzy, przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na CrowdConnect.pl, na której to stronie już dziś dostępne będą szczegółowe warunki oferty i informacje o sposobie składania zapisów, zawarte w Dokumencie Ofertowym Spółki. Pierwszy etap emisji został zakończony sukcesem: – 14 września rozpoczęły się zapisy na akcje DRAGO entertainment w ramach pierwszej rundy. W krótkim czasie udało się zrealizować cel pierwszego etapu emisji w wysokości 1 mln zł – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Cieszy nas fakt zainteresowania inwestorów naszą spółką. Liczymy, że kolejna runda emisji, która rozpocznie się już jutro, zostanie zamknięta z sukcesem równym pierwszej turze. Celem emisji jest pozyskanie z obydwu transz łącznie 2 mln zł – dodaje prezes DRAGO entertainment.
Kampania crowdinvestingowa ma wesprzeć Spółkę w realizacji nowych produkcji oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno bieżących, jak i tych już rozpoczętych, tak jak Red Frost, Airport Contaband, Gas Station Simulator, czy Food Truck Simulator.
W przyszłym roku na rynku pojawi się nowo zapowiedziany tytuł Studia – Winter Survival Simulator. To kolejna, po Red Frost, produkcja Spółki z gatunku survival. Gracz będzie miał za zadanie przetrwać w parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Rolę konsultanta merytorycznego przy projekcie pełni Marek Kamiński – zdobywca obu biegunów Ziemi.
Prace nad tytułami Spółki wspiera Movie Games SA, które pełni rolę wydawcy.
DRAGO entertainment jest coraz bliżej debiutu na rynku NewConnect. – Jesteśmy gotowi, żeby dołączyć do grona spółek giełdowych. Jeszcze w tym roku planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki na rynek NewConnect. Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A. – mówi Lucjan Mikociak, szef Studia DRAGO entertainment. – Posiadamy sprecyzowane plany i ciekawą ofertę naszych autorskich tytułów z gatunku symulatorów. W ciągu kilku najbliższych dni planujemy zaprezentować zapowiedź naszego kolejnego projektu, który będzie łączył obydwa gatunki survival i symulator – dodaje.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.