Komunikaty PR

DRAGO entertainment z imponującymi wynikami za trzy kwartały 2022

2022-11-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Prawie 1,2 mln zł zysku netto po trzech kwartałach br. odnotował notowany na NewConnect producent gier DRAGO entertainment. Niemal połowę wyniku wypracowano w samym III kwartale. Od stycznia do września przychody netto ze sprzedaży produktów wyniosły 8,7 mln zł. Znaczący wpływ na osiągnięte wyniki finansowe ma niesłabnąca popularność flagowego projektu Studia – Gas Station Simulator. Niedawno gra została wzbogacona o wersje konsolowe i dwa DLC. Jednocześnie w raportowanym okresie Studio wypuściło na rynek swój najnowszy autorski tytuł Food Truck Simulator. Nawiązano także kilka znaczących umów o współpracy, m.in. z Green Man Gaming – nowym dystrybutorem dla gier DRAGO entertainment.

Pierwsze trzy kwartały 2022 r. DRAGO entertainment zamyka dobrymi wynikami finansowymi, które odzwierciedlają efektywność operacyjną zespołu z Krakowa. Od stycznia do września spółka wypracowała przychody ze sprzedaży produktów na poziomie 8,7 mln zł w porównaniu do 7,7 mln zł z analogicznego okresu roku ub. Zysk netto wyniósł w tym czasie ok. 1,2 mln zł. Na wypracowane wyniki niezmiennie wpływa przede wszystkim popularność bestsellerowej produkcji Studia – Gas Station Simulator.

– Osiągnięty wynik netto jest dla nas satysfakcjonujący, biorąc pod uwagę spore nakłady na rozwój i marketing wydanych już projektów. Należy zwrócić uwagę, że raport za III kwartał jest specyficzny, ponieważ obejmuje jedynie dwa tygodnie sprzedaży Food Truck Simulatora, ale w kosztach zawiera całkowite koszty produkcji tego tytułu. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment  –  Wyniki w III kwartale cieszą tym bardziej, że są bardzo dobrą prognozą przed IV kwartałem, który w branży growej obfituje w wyprzedaże, co zwykle dla popularnych tytułów oznacza większą sprzedaż. – dodaje.

By podtrzymać zainteresowanie społeczności wokół flagowego projektu Studia, produkt Gas Station Simulator jest na bieżąco rozwijany. W maju oraz we wrześniu na rynek trafiły dwa DLC. Mowa odpowiednio o Can Touch This oraz Party Time. Obecnie Studio pracuje nad najnowszym płatnym DLC w postaci Airstrip. Do tego w ubiegłym miesiącu symulator trafił na najpopularniejsze platformy konsolowe, tj.: Nintendo Switch, Xbox i PlayStation.

- Dążymy do tego by dywersyfikacja kanałów sprzedażowych i stale wzbogacana zawartość gry skutecznie zapewniały nam ciągłość monetyzacji i wpływały na wzrost wyników finansowych. – komentuje Joanna Tynor.

Zgodnie z ogłoszoną roadmapą Gas Station Simulator, twórcy gry szykują dla jej odbiorców również wersję VR. Spółka podpisała w tym temacie list intencyjny i negocjouje warunki z firmą Gamedust.

Docelowo uniwersum gry osadzone przy Route 66 zostanie wzbogacone także o dwa nowe tytuły: Road Diner Simulator oraz Motel Simulator.

Co więcej, krakowski zespół nie poprzestaje na rozwoju jednego IP i równolegle prowadzi prace nad odrębnym i mocno wyczekiwanym przez graczy tytułem – Winter Survival. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.