Komunikaty PR

Dwucyfrowe wzrosty wishlist Winter Survival i Food Truck Simulator

2022-03-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

DRAGO entertainment – notowany na NewConnect producent gier PC – podsumował wyniki festiwalu Steam Next 2022. W ramach wydarzenia spółka promowała dema swoich dwóch autorskich tytułów. Oba projekty przypadły do gustu graczom. Wersja demonstracyjna Food Truck Simulator została pobrana 58 000 razy, a odnotowany przyrost wishlisty w trakcie festiwalu wyniósł 23%. Liczba wyświetleń na Steam i YouTube wyniosła 4 mln. Drugi autorski tytuł Studia – Winter Survival, także zyskał 15% wzrost zapisów na wishliście, a demo pobrano ok. 15 000 razy. Survivalowa produkcja trafi do sprzedaży w Q2 br. Wydawcą jest Movie Games.

- Podczas festiwalu Steam Next 2022 zaprezentowaliśmy dema naszych dwóch tytułów - Food Truck Simulator i Winter Survival, które przypadły do gustu szerokiej widowni. Wpłynęło to na dwucyfrowy przyrost obu wishlist. Wg. zebranych danych łączna liczba wyświetleń obu projektów, podczas trwania festiwalu, wyniosła ponad 3,5 mln na samym kanale YouTube. Na platformie Steam karty obu projektów odwiedziło ponad 700 000 graczy. To statystyki, które przekroczyły nasze oczekiwania. Jednocześnie napawa nas to optymizmem z uwagi na ostatnią prostą tych projektów. Premiery obu gier planujemy jeszcze w tym roku – mówi Joanna Tynor prezes DRAGO entertainment.

W grze Winter Survival bohater będzie wędrował po parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Niespodziewanie jednak jego wyprawa przeobrazi się w pełną grozy i niepewności walkę o przetrwanie. W czasie rozgrywki będzie można doświadczyć zimna, pragnienia, głodu,  skrajnego wyczerpania oraz wpływu tych czynników na jego psychikę. Do zadań gracza będzie należało polowanie, rozpalanie ognia, budowanie schronienia czy wspinanie po stromych urwiskach skalnych.

Przy powstawaniu gry rolę doradcy merytorycznego pełni znany podróżnik i zdobywca obu biegunów Ziemi – Marek Kamiński.

- Nasz projekt zimowego przetrwania to zdecydowanie coś więcej niż typowy survival. To pełna emocji przygoda survivalowa, która stawia przed graczem pełno wyzwań na granicy wytrzymałości. Dlatego też w ostatnim czasie zdecydowaliśmy się na zmianę nazwy z Winter Survival Simulator na Winter Survival. Nowa nazwa zdecydowanie trafniej oddaje charakter tej rozgrywki – mówi Lucjan Mikociak, współzałożyciel i szef Studia DRAGO entertainment.

Drugi tytuł – Food Truck Simulator, to projekt, który pozwoli rozsmakować się w zarządzaniu działalnością gastronomiczną. Docelowo użytkownik musi wyremontować i wyposażyć food trucka, a następnie tworzyć menu, gotować i obsługiwać klientów w całym mieście. Nadrzędnym celem rozgrywki jest zdobycie rynku i rozwój nowego biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.