Komunikaty PR

Emplocity przebija poziom 1 mln zł przychodów w trzecim kwartale br.

2022-11-15  |  16:00

Emplocity S.A., notowana na NewConnect, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, po trzech kwartałach 2022 r. wypracowała 2,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza aż 65% wzrost wobec analogicznego okresu w ubiegłym roku. Za sam trzeci kwartał br. Spółka zaraportowała 1,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi 33% wzrost rdr. Bardzo dobra sprzedaż w okresie lipiec-wrzesień br. przełożyła się na 239 tys. zł zysku netto (31% rdr.). Tym samym technologiczna spółka zrealizowała prognozy opublikowane w Dokumencie Informacyjnym.

- Koncentrujemy się na rozwoju kluczowych produktów oraz systematycznym zwiększaniu skali działalności. Nasza oferta automatyzowania procesów biznesowych w oparciu o autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji jest dobrze przyjmowana przez kolejnych klientów, średnie i duże firmy usługowe, produkcyjne, instytucje edukacyjne oraz publiczne. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA – Prognozy finansowe przedstawione naszym akcjonariuszom i inwestorom realizujemy z pełnym sukcesem. Bardzo mnie cieszy, że wraz z rozwojem działalności i wzrostem przychodów jesteśmy w stanie wypracowywać odpowiednie marże, co przekłada się już na prawie ćwierć miliona złotych zysku netto po dziewięciu miesiącach tego roku. – dodaje Krzysztof Sobczak.

Po trzech kwartałach br. EBITDA Emplocity wyniósł 781 tys. zł względem prognozowanych 311 tys. zł (prognozę zrealizowano w 251%). EBITDA w samym trzecim kwartale 2022 r. osiągnął poziom 409 tys. zł względem 297 tys. zł z trzeciego kwartału roku poprzedniego (wzrost o 38% rdr). Narastająco na koniec trzeciego kwartału br. Emplocity miało prawie 1,1 mln zł przychodów z tytułu dotacji, względem prognozowanych 867 tys. zł (122% realizacji).

Nowe umowy i rozwój technologii

Na początku sierpnia br. Emplocity zintegrowało jeden ze swoich flagowych produktów, aplikację HireBot,  z platformą eRectruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy otrzymali wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas na powtarzalnych czynnościach w pozyskiwaniu kandydatów oraz ich selekcji i screeningu.

Pod koniec września br. Emplocity poinformowało o podpisaniu umowy z Uniwersytetem SWPS na opracowanie wirtualnego asystenta dla terapeutów. Rozwiązanie ułatwi indywidualizowanie prowadzonych zadań terapeutycznych oraz komunikację z pacjentami. W ramach umowy Emplocity opracowuje zespół funkcjonalności, pozwalających terapeutom na automatyczne tworzenie złożonych baz wiedzy dla poszczególnych pacjentów, monitorowanie postępów terapii oraz efektywną komunikację. Dzięki temu terapeuci uzyskają dostęp do zagregowanych informacji, ułatwiających prowadzenie zindywidualizowanych zadań terapeutycznych, co powinno wpłynąć na zwiększenie skuteczności terapii. To już kolejna współpraca Spółki z Uniwersytetem SWPS.

- W trzecim kwartale kontynuowaliśmy prace rozwojowe i implementacyjne dotyczące opracowania konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w średnich i dużych firmach. Wszystkie nasze nowe rozwiązania technologiczne, wyniki prac B+R są sukcesywnie wdrażane do Platformy Emplocity, tworząc z niej jeszcze bardziej elastyczne i uniwersalne rozwiązanie. – podkreśla Arkadiusz Talun, CTO oraz współzałożyciel Emplocity SA.

Na początku czwartego kwartału br. Emplocity podpisało umowę z Politechniką Śląską na stworzenie Chatbota Q&A, przeznaczonego dla studentów i pracowników uczelni. Konwersacyjne rozwiązanie od Spółki zapewni natychmiastowy i nieprzerwany dostęp (24/7) do wielu istotnych informacji i zagadnień dla wszystkich użytkowników, w tym osób niedowidzących.

Spółka tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Emplocity wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in.: IntraBot - automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding); HireBot – wspierający pracę rekruterów i automatyzujący proces rekrutacji; Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami; LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

20 października br., po przejściu z sukcesem procesu weryfikacji Spółki przez GPW, Emplocity zadebiutowało na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.