Komunikaty PR

Emplocity przebija poziom 1 mln zł przychodów w trzecim kwartale br.

2022-11-15  |  16:00

Emplocity S.A., notowana na NewConnect, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, po trzech kwartałach 2022 r. wypracowała 2,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza aż 65% wzrost wobec analogicznego okresu w ubiegłym roku. Za sam trzeci kwartał br. Spółka zaraportowała 1,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi 33% wzrost rdr. Bardzo dobra sprzedaż w okresie lipiec-wrzesień br. przełożyła się na 239 tys. zł zysku netto (31% rdr.). Tym samym technologiczna spółka zrealizowała prognozy opublikowane w Dokumencie Informacyjnym.

- Koncentrujemy się na rozwoju kluczowych produktów oraz systematycznym zwiększaniu skali działalności. Nasza oferta automatyzowania procesów biznesowych w oparciu o autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji jest dobrze przyjmowana przez kolejnych klientów, średnie i duże firmy usługowe, produkcyjne, instytucje edukacyjne oraz publiczne. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA – Prognozy finansowe przedstawione naszym akcjonariuszom i inwestorom realizujemy z pełnym sukcesem. Bardzo mnie cieszy, że wraz z rozwojem działalności i wzrostem przychodów jesteśmy w stanie wypracowywać odpowiednie marże, co przekłada się już na prawie ćwierć miliona złotych zysku netto po dziewięciu miesiącach tego roku. – dodaje Krzysztof Sobczak.

Po trzech kwartałach br. EBITDA Emplocity wyniósł 781 tys. zł względem prognozowanych 311 tys. zł (prognozę zrealizowano w 251%). EBITDA w samym trzecim kwartale 2022 r. osiągnął poziom 409 tys. zł względem 297 tys. zł z trzeciego kwartału roku poprzedniego (wzrost o 38% rdr). Narastająco na koniec trzeciego kwartału br. Emplocity miało prawie 1,1 mln zł przychodów z tytułu dotacji, względem prognozowanych 867 tys. zł (122% realizacji).

Nowe umowy i rozwój technologii

Na początku sierpnia br. Emplocity zintegrowało jeden ze swoich flagowych produktów, aplikację HireBot,  z platformą eRectruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy otrzymali wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas na powtarzalnych czynnościach w pozyskiwaniu kandydatów oraz ich selekcji i screeningu.

Pod koniec września br. Emplocity poinformowało o podpisaniu umowy z Uniwersytetem SWPS na opracowanie wirtualnego asystenta dla terapeutów. Rozwiązanie ułatwi indywidualizowanie prowadzonych zadań terapeutycznych oraz komunikację z pacjentami. W ramach umowy Emplocity opracowuje zespół funkcjonalności, pozwalających terapeutom na automatyczne tworzenie złożonych baz wiedzy dla poszczególnych pacjentów, monitorowanie postępów terapii oraz efektywną komunikację. Dzięki temu terapeuci uzyskają dostęp do zagregowanych informacji, ułatwiających prowadzenie zindywidualizowanych zadań terapeutycznych, co powinno wpłynąć na zwiększenie skuteczności terapii. To już kolejna współpraca Spółki z Uniwersytetem SWPS.

- W trzecim kwartale kontynuowaliśmy prace rozwojowe i implementacyjne dotyczące opracowania konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w średnich i dużych firmach. Wszystkie nasze nowe rozwiązania technologiczne, wyniki prac B+R są sukcesywnie wdrażane do Platformy Emplocity, tworząc z niej jeszcze bardziej elastyczne i uniwersalne rozwiązanie. – podkreśla Arkadiusz Talun, CTO oraz współzałożyciel Emplocity SA.

Na początku czwartego kwartału br. Emplocity podpisało umowę z Politechniką Śląską na stworzenie Chatbota Q&A, przeznaczonego dla studentów i pracowników uczelni. Konwersacyjne rozwiązanie od Spółki zapewni natychmiastowy i nieprzerwany dostęp (24/7) do wielu istotnych informacji i zagadnień dla wszystkich użytkowników, w tym osób niedowidzących.

Spółka tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Emplocity wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in.: IntraBot - automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding); HireBot – wspierający pracę rekruterów i automatyzujący proces rekrutacji; Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami; LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

20 października br., po przejściu z sukcesem procesu weryfikacji Spółki przez GPW, Emplocity zadebiutowało na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.