Emplocity przebija poziom 1 mln zł przychodów w trzecim kwartale br.
Emplocity S.A., notowana na NewConnect, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, po trzech kwartałach 2022 r. wypracowała 2,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza aż 65% wzrost wobec analogicznego okresu w ubiegłym roku. Za sam trzeci kwartał br. Spółka zaraportowała 1,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi 33% wzrost rdr. Bardzo dobra sprzedaż w okresie lipiec-wrzesień br. przełożyła się na 239 tys. zł zysku netto (31% rdr.). Tym samym technologiczna spółka zrealizowała prognozy opublikowane w Dokumencie Informacyjnym.
- Koncentrujemy się na rozwoju kluczowych produktów oraz systematycznym zwiększaniu skali działalności. Nasza oferta automatyzowania procesów biznesowych w oparciu o autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji jest dobrze przyjmowana przez kolejnych klientów, średnie i duże firmy usługowe, produkcyjne, instytucje edukacyjne oraz publiczne. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA – Prognozy finansowe przedstawione naszym akcjonariuszom i inwestorom realizujemy z pełnym sukcesem. Bardzo mnie cieszy, że wraz z rozwojem działalności i wzrostem przychodów jesteśmy w stanie wypracowywać odpowiednie marże, co przekłada się już na prawie ćwierć miliona złotych zysku netto po dziewięciu miesiącach tego roku. – dodaje Krzysztof Sobczak.
Po trzech kwartałach br. EBITDA Emplocity wyniósł 781 tys. zł względem prognozowanych 311 tys. zł (prognozę zrealizowano w 251%). EBITDA w samym trzecim kwartale 2022 r. osiągnął poziom 409 tys. zł względem 297 tys. zł z trzeciego kwartału roku poprzedniego (wzrost o 38% rdr). Narastająco na koniec trzeciego kwartału br. Emplocity miało prawie 1,1 mln zł przychodów z tytułu dotacji, względem prognozowanych 867 tys. zł (122% realizacji).
Nowe umowy i rozwój technologii
Na początku sierpnia br. Emplocity zintegrowało jeden ze swoich flagowych produktów, aplikację HireBot, z platformą eRectruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy otrzymali wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas na powtarzalnych czynnościach w pozyskiwaniu kandydatów oraz ich selekcji i screeningu.
Pod koniec września br. Emplocity poinformowało o podpisaniu umowy z Uniwersytetem SWPS na opracowanie wirtualnego asystenta dla terapeutów. Rozwiązanie ułatwi indywidualizowanie prowadzonych zadań terapeutycznych oraz komunikację z pacjentami. W ramach umowy Emplocity opracowuje zespół funkcjonalności, pozwalających terapeutom na automatyczne tworzenie złożonych baz wiedzy dla poszczególnych pacjentów, monitorowanie postępów terapii oraz efektywną komunikację. Dzięki temu terapeuci uzyskają dostęp do zagregowanych informacji, ułatwiających prowadzenie zindywidualizowanych zadań terapeutycznych, co powinno wpłynąć na zwiększenie skuteczności terapii. To już kolejna współpraca Spółki z Uniwersytetem SWPS.
- W trzecim kwartale kontynuowaliśmy prace rozwojowe i implementacyjne dotyczące opracowania konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w średnich i dużych firmach. Wszystkie nasze nowe rozwiązania technologiczne, wyniki prac B+R są sukcesywnie wdrażane do Platformy Emplocity, tworząc z niej jeszcze bardziej elastyczne i uniwersalne rozwiązanie. – podkreśla Arkadiusz Talun, CTO oraz współzałożyciel Emplocity SA.
Na początku czwartego kwartału br. Emplocity podpisało umowę z Politechniką Śląską na stworzenie Chatbota Q&A, przeznaczonego dla studentów i pracowników uczelni. Konwersacyjne rozwiązanie od Spółki zapewni natychmiastowy i nieprzerwany dostęp (24/7) do wielu istotnych informacji i zagadnień dla wszystkich użytkowników, w tym osób niedowidzących.
Spółka tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Emplocity wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in.: IntraBot - automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding); HireBot – wspierający pracę rekruterów i automatyzujący proces rekrutacji; Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami; LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.
20 października br., po przejściu z sukcesem procesu weryfikacji Spółki przez GPW, Emplocity zadebiutowało na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.