Emplocity zadebiutuje 20 października br. na rynku NewConnect
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła 20 października br. (czwartek) jako dzień debiutu technologicznej spółki Emplocity SA na rynku NewConnect. Spółka, która wkrótce dołączy do grona podmiotów notowanych na małym parkiecie warszawskiej giełdy, zajmuje się automatyzacją procesów biznesowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Łącznie do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect zostało wprowadzonych 1.113.791 akcji serii A, B i C uchwałą GPW z dnia 30 września br.
Uroczystość debiutu rozpocznie się w czwartek 20 października br. o godz. 11:00. Transmisję uroczystości debiutu będzie można śledzić online na kanale YouTube GPW.
- Przed nami długo wyczekiwany debiut na NewConnect. Pragnę podziękować naszym akcjonariuszom za dotychczasowe zaufanie. Chciałbym zapewnić, że wykorzystamy naszą wiedzę, doświadczenie oraz potencjał rynku na którym działamy do dalszego sukcesywnego wzrostu skali działalności Emplocity i realizacji kolejnych celów biznesowych. – powiedział Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.
Kurs odniesienia podczas debiutanckiego otwarcia notowań Emplocity SA został wyznaczony na równi średniej ważonej ceny wolumenem transakcji na akcjach w okresie od września 2021 roku do kwietnia 2022 roku, oferty publicznej akcji serii B oraz oferty publicznej akcji serii C i wynosi 26,77 zł. Biorąc pod uwagę łączną liczbę akcji serii A, B i C (1.113.791 akcji) oznacza kapitalizację Emplocity w wysokości ponad 29,8 mln zł.
Spółka stworzyła i rozwija autorską platformę Emplocity wykorzystując metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania i rozumienia języka naturalnego. Platforma wykorzystywana jest do automatyzacji i optymalizacji wybranych procesów biznesowych - wszędzie tam, gdzie kluczowe jest zrozumienie naturalnego języka użytkowników, rozpoznawanie ich intencji, udzielanie im natychmiastowych odpowiedzi 24/7, rekomendowanie określonych elementów, a także wykonywanie zleconych przez nich akcji.
Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są m.in. EmploBot i HireBot - rozwiązania automatyzujące proces rekrutacji i screeningu, IntraBot wspierający i automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (onboarding, newsy, szkolenia, sprawy pracownicze, firmowa baza wiedzy), Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami oraz LexBot który w sposób zautomatyzowany wspiera prawników w udzielaniu opinii prawnych i przygotowaniu niezbędnej dokumentacji.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.