Emplocity zadebiutuje 20 października br. na rynku NewConnect
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła 20 października br. (czwartek) jako dzień debiutu technologicznej spółki Emplocity SA na rynku NewConnect. Spółka, która wkrótce dołączy do grona podmiotów notowanych na małym parkiecie warszawskiej giełdy, zajmuje się automatyzacją procesów biznesowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Łącznie do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect zostało wprowadzonych 1.113.791 akcji serii A, B i C uchwałą GPW z dnia 30 września br.
Uroczystość debiutu rozpocznie się w czwartek 20 października br. o godz. 11:00. Transmisję uroczystości debiutu będzie można śledzić online na kanale YouTube GPW.
- Przed nami długo wyczekiwany debiut na NewConnect. Pragnę podziękować naszym akcjonariuszom za dotychczasowe zaufanie. Chciałbym zapewnić, że wykorzystamy naszą wiedzę, doświadczenie oraz potencjał rynku na którym działamy do dalszego sukcesywnego wzrostu skali działalności Emplocity i realizacji kolejnych celów biznesowych. – powiedział Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.
Kurs odniesienia podczas debiutanckiego otwarcia notowań Emplocity SA został wyznaczony na równi średniej ważonej ceny wolumenem transakcji na akcjach w okresie od września 2021 roku do kwietnia 2022 roku, oferty publicznej akcji serii B oraz oferty publicznej akcji serii C i wynosi 26,77 zł. Biorąc pod uwagę łączną liczbę akcji serii A, B i C (1.113.791 akcji) oznacza kapitalizację Emplocity w wysokości ponad 29,8 mln zł.
Spółka stworzyła i rozwija autorską platformę Emplocity wykorzystując metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania i rozumienia języka naturalnego. Platforma wykorzystywana jest do automatyzacji i optymalizacji wybranych procesów biznesowych - wszędzie tam, gdzie kluczowe jest zrozumienie naturalnego języka użytkowników, rozpoznawanie ich intencji, udzielanie im natychmiastowych odpowiedzi 24/7, rekomendowanie określonych elementów, a także wykonywanie zleconych przez nich akcji.
Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są m.in. EmploBot i HireBot - rozwiązania automatyzujące proces rekrutacji i screeningu, IntraBot wspierający i automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (onboarding, newsy, szkolenia, sprawy pracownicze, firmowa baza wiedzy), Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami oraz LexBot który w sposób zautomatyzowany wspiera prawników w udzielaniu opinii prawnych i przygotowaniu niezbędnej dokumentacji.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.