Komunikaty PR

EPIC VR – doświadczony Software House VR/AR - pracuje nad pierwszymi grami VR

2020-11-12  |  10:20
Biuro prasowe

 

EPIC VR – twórca technologii i aplikacji VR (wirtualna rzeczywistość) i AR (rozszerzona rzeczywistość) dywersyfikuje działalności i koncentruje core business wokół produkcji gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości. Spółka zapowiada pierwsze autorskie tytuły, których pre-produkcje przedstawi jeszcze w tym roku. Kolejnym krokiem będzie rozpoczęcie procesu przekształcenia w spółkę akcyjną oraz  emisja akcji. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na realizację zaplanowanych produkcji gamingowych. Działania te poprzedzą planowany na przełom 2021/2022 debiut spółki na rynku NewConnect.  

EPIC VR działa na rynku od 2013 roku. Spółka dostarcza szyte na miarę rozwiązania dedykowane technologii VR oraz AR m.in. dla przemysłu, branży ubezpieczeniowej, logistycznej, czy szkoleniowej.  EPIC VR współpracuje także z firmami farmaceutycznymi oraz wyższymi uczelniami. Kilka miesięcy temu, spółka podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w segmencie gier wideo. Studio zajmie się produkcją autorskich projektów na urządzenia VR. Firma nie wyklucza również działalności w zakresie portowania gier na zlecenie zewnętrznych partnerów.

- Nasze wieloletnie doświadczenie i realizacja projektów biznesowych daje nam stabilne źródło przychodów, dzięki czemu możemy realizować kolejny krok w rozwoju naszej spółki. W ostatnich latach jednym z najszybciej rozwijających się segmentów polskiej gospodarki są gry wideo, co widać  także w odniesieniu do gier dedykowanych stricte wirtualnej rzeczywistości. Prognozy pokazują, że w najbliższych latach rynek ten czeka duża fala wzrostów, chcemy w niej uczestniczyć – mówi Adrian Łapczyński, prezes zarządu EPIC VR.

EPIC VR w pierwszej kolejności stworzy gry VR kompatybilne z większością gogli oraz produkcji mobilnych, dedykowanych m.in. na gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2 oraz VR PC (HTC, Valve, Oculus, Pimax). Docelowo produkcje spółki będą dostępne również dla użytkowników na platformach konsolowych –  Xbox, PlayStation VR, czy Nintendo Switch. – Działamy na rynku VR od wielu lat, przez co  bardzo dobrze poznaliśmy ten segment  i doskonale wiemy co się sprawdza w tej technologii i co lubią użytkownicy gogli VR. Jesteśmy gotowi, by realizować autorskie gry, które dostarczą graczom wysoki poziom rozrywki i przysporzą im wiele radości – dodaje Adrian Łapczyński.

Z uwagi na współpracę z Arts Alliance oraz Grupą PlayWay, EPIC VR będzie realizowało także gry z gatunku symulatorów z fabułą dla gracza. Wkrótce spółka poda więcej informacji na ten temat.

EPIC VR ma już na swoim koncie gry VR.  Mowa m.in. o FP Shooter – Metro VR (pierwszoosobowej strzelance wykonanej w technologii VR). Zespół stworzył również wiele gier VR na zlecenie partnerów biznesowych. Warto tutaj wspomnieć m.in. projekcie Stock Amundsen Vodka VR, w której użytkownicy rywalizują ze sobą wspinając się na szczyt góry. Rozwiązanie EPIC VR wspierało także komunikację marketingową marki Stock Polska. Innym ciekawym projektem jest szkoleniowa gra VR z zakresu cyberbezpieczeństwa zrealizowana dla znanej spółki z branży ubezpieczeniowej.

Spółka jest także twórcą rozwiązań szkoleniowych VR. Ostatnio zrealizowane zlecenie dotyczy zaawansowanego systemu szkoleniowego VR dla Velvet Care, który pomoże skrócić czas przezbrojeń na linii produkcyjnej. EPIC VR ma także na swoim koncie rozwiązania marketingowe VR, takie jakL: Smart City VR Aby Dhabi, Nasivin VR Space Experience czy Phoenix Contact VR game.

Nasze rozwiązania w dziedzinie wykorzystania technologii VR i AR wielokrotnie pomogły partnerom biznesowym usprawnić ich działalność. Dzięki temu produkty EPIC VR zyskały uznanie wielu znanych globalnych marek. Liczymy, że rozwój kolejnego obszaru naszych działań, tym razem zwianych z produkcją gier VR opartych na własnym IP, pozwoli nam osiągnąć nowe sukcesy oraz zdobyć nowych odbiorców naszych usług – dodaje.

W przyszłym roku EPIC VR rozpocznie procedurę przekształcenia w spółkę akcyjną. W następnej kolejności planuje emisje akcji. Na przełomie 2021/2022 roku spółka chce zadebiutować na rynku NewConnect. Do tego czasu chce mieć swoim portfolio produkcyjnych kilka zrealizowanych produkcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.