Komunikaty PR

Farm Manager 2022 pojawił się na Xbox, a Bus Driver Simulator Countryside na NS

2022-03-03  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Po udanej premierze na PlayStation, Xbox i PC – Bus Driver Simulator: Countryside – debiutuje na Nintendo Switch. Za wydanie najnowszej odsłony gry w wersji na japońską konsolę odpowiada notowana na GPW spółka Ultimate Games. To nie koniec nowości na dziś od warszawskiego wydawcy. Do sprzedaży trafia właśnie Farm Manager 2022 w wersji na Xbox, a już 24 marca na PlayStation 4 zadebiutuje Mr. Prepper.

- Zgodnie z zapowiedziami dziś na rynek trafia Farm Manager 2022 na Xbox. Cena gry została ustalona na 72,49 PLN, a w ciągu najbliższych kilku dni na graczy czeka 20 proc. zniżka – mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games. –  Przypomnę, że odpowiednik gry na PC – Farm Manager 2021 – zadebiutował na rynku 6 maja 2021 r. Produkcja szybko zyskała fanów i do dziś zbiera pozytywne oceny w sklepie Steam. Pierwsza część gry sprzedała się w liczbie ponad 120 tys. egz. Liczymy, że wersja konsolowa projektu przypadnie do gustu społeczności zebranej wokół Farm Manager 2021  – dodaje  Mateusz Zawadzki.

W Farm Manager 2022 na gracza czeka szereg zdań do wykonania, mających na celu naprawę i renowację farmy. Twórcy gry – studio Cleversan Software – w rozgrywce przewidzieli m.in. planowanie prac na polach zgodnie z porami roku, opiekę nad zwierzętami, czy też dbanie o maszyny i zadowolenie pracowników.

- Na pierwsze miesiące tego roku zaplanowaliśmy kilka ciekawych premier, w większości są to projekty dedykowane popularnym konsolom. Dziś do sprzedaży na Nintendo Switch trafia również gra Bus Driver Simulator: Countryside. To kolejny istotny krok w budowaniu popularności serii. Liczymy, że projekt będzie stanowić znaczący udział w przychodach naszej firmy – dodaje prezes zarządu Ultimate Games.

W Bus Driver Simulator: Countryside gracz wcieli się w rolę kierowcy autobusu transportującego pasażerów w mniejszym mieście. Nieutwardzone drogi w miasteczku wymagają doskonałych umiejętności jazdy niezależnie od pory roku, a użytkownik musi brać pod uwagę zmienne warunki pogodowe.

Produkcje na konsole stanowią ok. 30 proc. wszystkich dostępnych na rynku gier. Według szacunków rynkowych, wartość globalnego rynku gier do 2024 roku osiągnie blisko 99 mld USD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.