Komunikaty PR

Food Truck Simulator zwrócił wszystkie koszty produkcji po 54h od premiery

2022-09-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Food Truck Simulator – najnowsza propozycja od DRAGO entertainment – po 54h od premiery na PC pozwoliła jej twórcom na pokrycie całkowitych kosztów produkcji. Budżet tytułu wynosił ok. 950 tys. zł, a jego globalna premiera odbyła się 14 września br. Na dzień przed debiutem, wishlista gry liczyła 166 tys. zapisów. Symulator zajął 1 miejsce w kategoriach Popular New Releases i New and Trending na Steam oraz 9 miejsce na liście Global Top Sellers. Po 72h od debiutu liczba sprzedanych egzemplarzy wynosiła  15 tys. szt. Najliczniejsza grupa odbiorców tytułu pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. W sobotę Studio wydało również największą aktualizację do swojego hitu Gas Station SimulatorMajor Update.

- Po 54 godzinach od premiery naszego Food Trucka odnotowaliśmy zwrot kosztów produkcyjnych zainwestowanych w grę. Po 72 godzinach tytuł sprzedał się w nakładzie  15 tys. egz. Pracujemy jeszcze nad poprawą ocen, dlatego w piątek wydaliśmy pierwszy hotfix, a w przyszłym tygodniu planujemy kolejny. informuje Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA.

Zabawa Food Truck Simulator rozpoczyna się od przejęcia po ojcu ,,restauracji na kółkach’’. Podczas rozgrywki użytkownik ma za zadanie w pierwszej kolejnosci wyremontować i wyposażyć food trucka, następnie tworzyć menu, gotować i obsługiwać klientów w całym mieście. Kluczowym celem gry jest zdobycie rynku i rozwój gastronomicznego biznesu. 

- Zebrany od graczy feedback jest dla nas bardzo cenny, dlatego na bieżąco wdrażamy poprawki i  zmiany, które proponują, na ten moment przede wszystkim koncentrujemy się na wzmocnieniu optymalizacji gry.  Cieszymy się, że już odzyskaliśmy środki zainwetowane w ten projekt. W sobotę wydaliśmy nasz największy, oczekiwany przez graczy update do Gas Station Simulator. W najbliższych dniach i tygodniach skupiamy się na kolejnym hotfixie do Food Trucka, wydaniu darmowego urodzinowego dodatku do Gas Station Simulator, a także przygotowaniami do pażdziernikowych premier. 20 października zadebiutują konsole Gas Station Simulator, a 27-go wczesny dostęp Winter Survival. Wyróżnikiem ostatniego tytułu będzie fakt, że powstaje przy wsparciu Marka Kamińskiego, znanego podróżnika i zdobywcy obu biegunów Ziemi – mówi Lucjan Mikociak, Szef i Współzałożyciel DRAGO entertainment.

Wydawcą PC-towej wersji gry Food Truck Simulator na rodzimym rynku jest notowana na NewConnect spółka Movie Games, za wydanie tytułu na rynku chińskim odpowiada zespół HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Fujian.

Dodatkowe dane z raportu sprzedażowego Food Truck Simulator po 72h od premiery:

Ocena graczy na Steam: 62 proc. mieszanych opinii, oparte na 249 recenzjach;

Wishlista Steam outstanding: ok. 166 tys. szt.;

Liczba zakupów z wishlist: ok. 8 tys. sztuk;

Liczba refundacji FTS: ok. 1 tys. sztuk;

Liczba pobrań demo FTS: ok. 150 tys. sztuk;

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.